Czasy przejazdu - 2022–2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 kwie 2023, 11:27

Coś by chyba trzeba pilnie zrobić z postojami 168 w międzyszczycie na Witolinie, bo przy obecnych opóźnieniach planowe 6 min. postoju to absolutna abstrakcja.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 kwie 2023, 12:26

To samo można powiedzieć o linii 105 na której opóźnienia występują przez cały dzień ze względu na zerowy postój wyrównawczy na rondzie Daszyńskiego. Nie, minuta to nie postój wyrównawczy.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 kwie 2023, 13:06

man1956 pisze:Coś by chyba trzeba pilnie zrobić z postojami 168 w międzyszczycie na Witolinie, bo przy obecnych opóźnieniach planowe 6 min. postoju to absolutna abstrakcja.
Problem miejsca na pętli. Ale może po prostu 168 nie powinno jeździć na Witolin.
ŁK

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 kwie 2023, 13:23

Masz rację, moim zdaniem 168 też nie powinno jeździć na Witolin. Tylko pytanie: gdzie? Olszynka, Gocławek Wschodni, a może Marysin?

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 kwie 2023, 13:23

A na WITOLINIE nie mogą stać dwa autobusy? Długość peronu chyba na to pozwala.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 kwie 2023, 13:53

Solówki to nawet wejdą trzy, więc problemu z miejscem raczej nie ma.

primoż
Posty: 3712
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 27 kwie 2023, 13:58

Na Witolinie 168 dzieli peron ze 158, więc problem może być.

A może tak wybudować zatokę na Rodziewiczówny na wysokości krańca, niech to 168 przejeżdża przez pętlę bez zatrzymywania i odbywa postój w zatoce? Skoro dało się wydłużyć zatokę przystankową pod postój dla 109 i 171 podczas zawalenia blachosmordami Torwaru, to tym bardziej powinno dać radę zbudować przystanek dla regularnej linii?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 kwie 2023, 14:00

Na Witolinie dwie linie na jednym peronie (podobnie jak na wielu innych podobnych krańcach) stają obok siebie równolegle, więc pod względem liczby wozów jednej linii pojemność pętli nie jest zagadnieniem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Molo
Posty: 631
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 27 kwie 2023, 14:08

Tam brygada 07 powinna być całka i problem byłby rozwiązany, bo tak krótki postój jest tylko w międzyszczycie. Tak samo jak na 522 brygada 07 byłaby całka i kursowała by do 22 ,można by było dużo szybciej przywrócić punktualnosc. A tak to tam opóźnienia występują często do końca kursowania linii.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 kwie 2023, 14:15

pawcio pisze:
27 kwie 2023, 14:00
Na Witolinie dwie linie na jednym peronie (podobnie jak na wielu innych podobnych krańcach) stają obok siebie równolegle, więc pod względem liczby wozów jednej linii pojemność pętli nie jest zagadnieniem.
Zwłaszcza że na 141, 158, 182 postój mają czasem jednocześnie po 3 przeguby i jakoś dają radę. W porównaniu z innymi pętlami na Witolinie jest zdecydowanie spoko.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 kwie 2023, 14:26

Zapytam przy okazji- dlaczego 124 nie stoi na pętli Okęcie, tylko w zatoce na ulicy?
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 27 kwie 2023, 14:27

man1956 pisze:
27 kwie 2023, 14:15
pawcio pisze:
27 kwie 2023, 14:00
Na Witolinie dwie linie na jednym peronie (podobnie jak na wielu innych podobnych krańcach) stają obok siebie równolegle, więc pod względem liczby wozów jednej linii pojemność pętli nie jest zagadnieniem.
Zwłaszcza że na 141, 158, 182 postój mają czasem jednocześnie po 3 przeguby i jakoś dają radę. W porównaniu z innymi pętlami na Witolinie jest zdecydowanie spoko.
Nie wiem czy postój przy lewej krawędzi stanowiska, utrudniający wejście do autobusów rodzica z wózkiem i uniemożliwiający praktycznie wejście OzN można nazwać spoko. Szczególnie że na Witolinie na miejscu 168, zapadnięta jest jezdnia po lewej stronie stanowiska, przez co wejście do autobusu jest nie dość że z poziomu ulicy, to jeszcze sam próg jest na wysokości +/- 0,5 metra, a może i nawet kilka centymetrów więcej.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 687
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 kwie 2023, 14:55

Stary Pingwin pisze:
27 kwie 2023, 14:26
Zapytam przy okazji- dlaczego 124 nie stoi na pętli Okęcie, tylko w zatoce na ulicy?
Tam coś wczoraj przy studzience robili przed wjazdem na peron
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 kwie 2023, 15:16

Dziękuję za wyjaśnienie.
miłośnik 13N

Walas
Posty: 17080
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 27 kwie 2023, 20:48

Stary Pingwin pisze:
27 kwie 2023, 14:26
Zapytam przy okazji- dlaczego 124 nie stoi na pętli Okęcie, tylko w zatoce na ulicy?
Wystarczy czytać komunikaty WTP...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Zablokowany