Czasy przejazdu - 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
No i kary (o ile uzna to za stosowne) też wymierza ZTM przewoźnikowi, a ten swojemu pracownikowi.
Wracając do tematu, to zastanawiam się czy zmiana czasu na przejazd w święta, wigilię i niedziele niehandlowe byłaby w ogóle możliwa. Da się podzielić czasy przejazdu na więcej niż trzy wersje (dp, ds i noc)?
Na jakiej zasadzie w rozkładzie specjalnym 186 są czasy weekendowe, a na 414 już z dp?
Na jakiej zasadzie w rozkładzie specjalnym 186 są czasy weekendowe, a na 414 już z dp?
Przeczytaj jeszcze raz mój post ze zrozumieniem. Moim zdaniem czym innym jest jazda przed czasem, czym innym alkohol w pracy. W ogóle nie ten kaliber.
Jechałem niedawno taksówką 18- metrową z Leszna do Babic, 719 ostatni kurs no musiał zatrzymać się na dwóch przystankach na żądanie i odczekać ale nie przyspieszał. To chyba tak powinno wyglądać.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Jeśli na przykład regularnie jeżdżą przed czasem, to nie dziwne, że była to taksówka, bo wszyscy inni woleli wybrać ubera. Choć 719 to trochę inny przypadek, bo tu jest mocno scentralizowany generator potoku.Nordyk110 pisze:Jechałem niedawno taksówką 18- metrową z Leszna do Babic, 719 ostatni kurs no musiał zatrzymać się na dwóch przystankach na żądanie i odczekać ale nie przyspieszał. To chyba tak powinno wyglądać.
ŁK
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Z Leszna w kierunku metra akurat ma znaczenie czy jedziesz przed czasem. To prędzej w drugą stronę od Babic do Leszna można trochę polecieć bo tam się głównie wysiada, małe są szanse że ktoś wsiądzie i już nie przecina się z innymi możliwościami przesiadek. Ale takie przypadki powinno się załatwiać mocno ściętym czasem i ew. rozszerzeniem dopuszczalnej odchyłki.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Ja na liniach pokroju 719 po prostu sobie jadę spokojnym tempem (ok. 40-45 km/h). Choć pewnie dla pasażerów bywa to nieco usypiające. Zazwyczaj jestem na takim lekkim minusie (-2, -3). Mówię o takich porach typowo nocnych.
To był ostatni kurs nocny i musiałem żonie tłumaczyć czemu stoimy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To jest dobre rozwiązanie, ostatnio testowałem coś takiego na N32. W ciągu minuty do obskoczenia Baleya, Rakowiec i Pruszkowska, po drodze tylko 3 sygnalizacje świetlne, no i oczywiście na każdym przystanku była wymiana. Super, szczególnie jak ktoś śpieszy się na sabat.bartoni722 pisze: ↑19 kwie 2023, 18:14takie przypadki powinno się załatwiać mocno ściętym czasem i ew. rozszerzeniem dopuszczalnej odchyłki.
Większa odchyłka wydaje się lepsza, ale tylko w stronę opóźnienia. Lepsze przeczekanie i postój na przystanku niż przyjazd za wcześnie.
To nie są jednostkowe sytuacje. Ostatnio znajomy odwiedził Warszawę by skorzystać z lotniska. Zaplanował kurs z Kamionka z przesiadką na centralnym, około 4 rano. Dla pewności był na przystanku RKS Orzeł w stronę centrum 5 minut przed godziną odjazdu...
Pojechał Uberem. N21/71 przyjechał według aplikacji 7 minut przed czasem (i nie, nie był to poprzedni kurs). Następnym razem zapewne nie rozważy komunikacji miejskiej.
P.S: I co do zasady nie powinno to obchodzić pasażera czy jest to nocnik z czy do centrum, czy 189 czy inne 7xx.
To nie są jednostkowe sytuacje. Ostatnio znajomy odwiedził Warszawę by skorzystać z lotniska. Zaplanował kurs z Kamionka z przesiadką na centralnym, około 4 rano. Dla pewności był na przystanku RKS Orzeł w stronę centrum 5 minut przed godziną odjazdu...
Pojechał Uberem. N21/71 przyjechał według aplikacji 7 minut przed czasem (i nie, nie był to poprzedni kurs). Następnym razem zapewne nie rozważy komunikacji miejskiej.
P.S: I co do zasady nie powinno to obchodzić pasażera czy jest to nocnik z czy do centrum, czy 189 czy inne 7xx.
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Super, a czy N32 i jazda na sabat to są "takie przypadki" jak jazda kilkanaście przystanków gdzie się głównie wysiada i nikt się nie śpieszy na przesiadkę? Bo ja o takich mówię. Uściślając, 720 za Wiązowną, 743 za Ożarowem i tego typu analogie.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ścinanie czasów do niemożliwych do zrealizowania nie jest w żadnym przypadku sensowne. Już wolę jechać wolniej i odstawać niż z pedałem w podłodze, rzucając pasażerami po całym autobusie, a i tak być 2 minuty spóźnionym.
Co do tego 189, to wczoraj przed północą kurs z Kleszczowej był na +4. więc to nie jest problem z ziomkami z Woronicza, tylko z rozkładem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, to jest problem z kierowcami. NIech odstają na przystankach, przecież przed północą ruchu nie zmasakrują.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.