Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 cze 2022, 20:14

Nordyk110 pisze:
08 cze 2022, 20:12
Ale walka o 103 na Wileński była długa.
Ale zakończona zwycięstwem.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 cze 2022, 22:58

Glonojad pisze:Prosta zmiana końcówek miałaby nie przejść, a Ty postulujesz odcięcie Historycznego Połączenia na Pragę dokumentnie?
Niech tam coś jeździ, jakiś busik co pół godziny z Wilsona przez Krajewskiego do Placu Hallera. Można to nawet połączyć z czymś równie dobrym na Pradze.
ŁK

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 09 cze 2022, 5:31

Łukasz pisze:
08 cze 2022, 22:58
Glonojad pisze:Prosta zmiana końcówek miałaby nie przejść, a Ty postulujesz odcięcie Historycznego Połączenia na Pragę dokumentnie?
Niech tam coś jeździ, jakiś busik co pół godziny z Wilsona przez Krajewskiego do Placu Hallera. Można to nawet połączyć z czymś równie dobrym na Pradze.
303 na pl. Hallera by wystarczyło?

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 cze 2022, 7:12

Georg pisze:
Łukasz pisze:
08 cze 2022, 22:58
Niech tam coś jeździ, jakiś busik co pół godziny z Wilsona przez Krajewskiego do Placu Hallera. Można to nawet połączyć z czymś równie dobrym na Pradze.
303 na pl. Hallera by wystarczyło?
Czyli wracamy do koncepcji 103 :)? Może, może… Choć dojazd do cmentarza przydałby się i w dni świąteczne.
ŁK

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 09 cze 2022, 9:41

Rejon pl. Hallera ma 409 na wszystkie cmentarze w bliskiej odległości.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8299
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 cze 2022, 10:15

Łukasz pisze:
08 cze 2022, 17:43
Czyli pewnie jadą dalej prosto. Może to jest jakiś pomysł, żeby 6 jeździła na FSO. A ta część żoliborska niech się połączy z siedemnastką albo inną piętnastką.
Wykorzystanie 509 (w tym nacisk na dodawanie przystanków) pokazuje, że samo połączenie tramwajowe do FSO mogłoby nie wystarczyć, bo są inne problemy/przyczyny.
Georg pisze:
08 cze 2022, 20:14
Nordyk110 pisze:
08 cze 2022, 20:12
Ale walka o 103 na Wileński była długa.
Ale zakończona zwycięstwem.
Inne czasy.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 cze 2022, 9:22

Georg pisze:
09 cze 2022, 5:31
Łukasz pisze:
08 cze 2022, 22:58

Niech tam coś jeździ, jakiś busik co pół godziny z Wilsona przez Krajewskiego do Placu Hallera. Można to nawet połączyć z czymś równie dobrym na Pradze.
303 na pl. Hallera by wystarczyło?
303 było nabite do granic możliwości wczoraj, bo znowu ktoś zostawił "bagaż" w metrze, a zetki praktycznie nie było może przez braki kierowców.

I znowu praktyka pokazuje, że lepsza taka lub inna regularna linia niż czekanie na zmiłowanie się ZTMu w postaci uruchomienia kursów linii zastępczej. W teorii układania rozkładów i tras wszystko brzmi zacnie, niestety w idealnym świecie nie żyjemy i nigdy nie będziemy.

No i oczywiście póki co 303 na ogół nie jest służbą spietą na zajezdni, normalna służba jednoliniowa.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 cze 2022, 9:43

Bez żartów, jeśli niedasie zamienić 6 z 28, nikomu nic, prócz numerka, nie zabierając, to zapomnijcie o jakichś ersatzbusach naprawdę.

A problem 6 rozwiążą zapewne koreańskie stoszesnastki. Co prawda na Bielanach będą siłą rzeczy pustawe, ale jednak dadzą więcej miejsc, niż 134N.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 cze 2022, 10:08

Co ze szczeniakami, które kupione były "do obsługi linii o mniejszym obłożeniu pasażerów"? Aktualnie można je spotkać m.in. na 13. Powodzenia w weekendy na Trasie WZ, gdzie swing bywa niezabieralny.
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 cze 2022, 10:25

fraktal pisze:
11 cze 2022, 9:22
Georg pisze:
09 cze 2022, 5:31

303 na pl. Hallera by wystarczyło?
303 było nabite do granic możliwości wczoraj, bo znowu ktoś zostawił "bagaż" w metrze, a zetki praktycznie nie było może przez braki kierowców.

I znowu praktyka pokazuje, że lepsza taka lub inna regularna linia niż czekanie na zmiłowanie się ZTMu w postaci uruchomienia kursów linii zastępczej. W teorii układania rozkładów i tras wszystko brzmi zacnie, niestety w idealnym świecie nie żyjemy i nigdy nie będziemy.
Nie widzę możliwości dyskusji z kimś dla kogo dobrą alternatywą dla niekursującego metra jest linia autobusowa która w ciągu godziny oferuje podaż miejsc mniejszą niż jeden wagon w składzie metra. Takie myślenie jest według mnie bardzo głupie i szkodliwe.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 cze 2022, 11:00

Autobus Czerwon pisze:
11 cze 2022, 10:25
fraktal pisze:
11 cze 2022, 9:22
303 było nabite do granic możliwości wczoraj, bo znowu ktoś zostawił "bagaż" w metrze, a zetki praktycznie nie było może przez braki kierowców.

I znowu praktyka pokazuje, że lepsza taka lub inna regularna linia niż czekanie na zmiłowanie się ZTMu w postaci uruchomienia kursów linii zastępczej. W teorii układania rozkładów i tras wszystko brzmi zacnie, niestety w idealnym świecie nie żyjemy i nigdy nie będziemy.
Nie widzę możliwości dyskusji z kimś dla kogo dobrą alternatywą dla niekursującego metra jest linia autobusowa która w ciągu godziny oferuje podaż miejsc mniejszą niż jeden wagon w składzie metra. Takie myślenie jest według mnie bardzo głupie i szkodliwe.
Zamiast zarozumialstwa przed monitorem komputera, polecałbym wybranie się na miejsce i zbadanie sytuacji w praktyce, bo oczywiście nawet nie starasz się zrozumieć co mam na myśli i nawet nie starasz się tego kryć. Czy ja napisałem, że to dobra alternatywa, czy napisałem, że lepsza taka niż ŻADNA.? Bo oczywiście możesz starać się mnie przekonać, że gdyby nie to nędzne 303, ZTM posiadałby multum kierowców i wozów do obsługi linii zastępczej, z tym że wiadomo, że to nieprawda.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 cze 2022, 11:39

Stary Pingwin pisze:
11 cze 2022, 10:08
Co ze szczeniakami, które kupione były "do obsługi linii o mniejszym obłożeniu pasażerów"? Aktualnie można je spotkać m.in. na 13. Powodzenia w weekendy na Trasie WZ, gdzie swing bywa niezabieralny.
A to już musisz pytać Organizatora, czemu się uparł ubijać tramwaje na trasie W-Z. Szczeniaki miały zastąpić solówki, solówek miało już nie być w ogóle, a 13 nie była linią na solówki. 134N na weekendowe 31 (zawieszone na pandemię, he he he) czy na 27 są bardzo dobre. Na 6 do Wschodniego też by były no ale... no i na pewno spadną z 14 po jej przełożeniu na Wilanów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 11 cze 2022, 12:38

Może szczeniaki powinny być dwukierunkowe? I może nawet (sprzęgnięte) łącząne?
No może takich potrzeba, zwłaszcza na czas remontów.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 cze 2022, 15:50

13 nie jest jedyną linią na WZ, choć pewnie zdarzają się punktowe przeciążenia każdej.
ŁK

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 11 cze 2022, 16:28

fraktal pisze:
Autobus Czerwon pisze:
11 cze 2022, 10:25
Nie widzę możliwości dyskusji z kimś dla kogo dobrą alternatywą dla niekursującego metra jest linia autobusowa która w ciągu godziny oferuje podaż miejsc mniejszą niż jeden wagon w składzie metra. Takie myślenie jest według mnie bardzo głupie i szkodliwe.
Zamiast zarozumialstwa przed monitorem komputera, polecałbym wybranie się na miejsce i zbadanie sytuacji w praktyce, bo oczywiście nawet nie starasz się zrozumieć co mam na myśli i nawet nie starasz się tego kryć. Czy ja napisałem, że to dobra alternatywa, czy napisałem, że lepsza taka niż ŻADNA.? Bo oczywiście możesz starać się mnie przekonać, że gdyby nie to nędzne 303, ZTM posiadałby multum kierowców i wozów do obsługi linii zastępczej, z tym że wiadomo, że to nieprawda.
Dobrze, w takim razie od dziś zetki za metro możemy oznaczać jako 303 skoro ma to jakieś znaczenie dla Ciebie i stanowi sens istnienia linii na wypadek zostawienia bagażu. Wiesz że podajesz argument który udowadnia dokładnie coś przeciwnego niż chcesz?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Zablokowany