Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 09 sty 2023, 22:34

Robert 514 pisze:
09 sty 2023, 7:32
Paweł D. pisze:
09 sty 2023, 1:29
A skoro o 7 mowa. Czy z racji dość mocnego pocięcia połączeń kolejowych na średnicy zyskała pasażerów?
Nie zyskała . Poza szczytem leżące dostępne
Nie jest to dziwne. Ludzie jadący od wschodniej strony wybierają zapewne jakieś 143, 521 lub cokolwiek na Grochowską/Ostrobramską + cokolwiek do Śródmieścia.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 10 sty 2023, 8:20

primoż pisze:
09 sty 2023, 22:34
Robert 514 pisze:
09 sty 2023, 7:32


Nie zyskała . Poza szczytem leżące dostępne
Nie jest to dziwne. Ludzie jadący od wschodniej strony wybierają zapewne jakieś 143, 521 lub cokolwiek na Grochowską/Ostrobramską + cokolwiek do Śródmieścia.
521 poza szczytem widuje bardzo często puste na moście w kierunku ochoty

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 sty 2023, 10:27

521 w pełnej wersji jeśli już absolutnie musi zostać to spokojnie można urżnąć do 7-9 i 15-18 (taka metoda wygaszania), poza tym zgadza się, wozi muchy.

Jeśli cokolwiek miało zyskać pasażerów na bałaganie na średnicy, to właśnie 9, a nie 7, bo linie zapłowieckie nie dowożą do 7.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 10 sty 2023, 10:51

521 powinno nosić numer 113 i kończyć trasę na Wiatracznej. Dalej tylko dubluje tramwaje. A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 10 sty 2023, 13:19

Emyl pisze:
10 sty 2023, 10:27
Jeśli cokolwiek miało zyskać pasażerów na bałaganie na średnicy, to właśnie 9, a nie 7, bo linie zapłowieckie nie dowożą do 7.
Ponad połowa pociągów z Mińska/Siedlec i Otwocka/Pilawy była skrócona do Warszawy Wschodniej i sporo ludzi przesiadało sie do tramwajów.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 sty 2023, 13:46

kocur pisze:
10 sty 2023, 10:51
521 powinno nosić numer 113 i kończyć trasę na Wiatracznej. Dalej tylko dubluje tramwaje. A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
A właśnie: dlaczego przy okazji likwidacji 130, 195 i 302 nie udało się ciachnąć też 521?

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 10 sty 2023, 14:10

kocur pisze:
10 sty 2023, 10:51
A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
Wózkiem :>
Georg pisze:
10 sty 2023, 13:46
A właśnie: dlaczego przy okazji likwidacji 130, 195 i 302 nie udało się ciachnąć też 521?
Dlatego, że nie było woli politycznej do jego skrócenia :-"
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 sty 2023, 15:30

130, 195 i 302 to dziady, za które nic nie musisz dać w zamian. Miasto obiecywało częstsze 113 za uwalenie 521, więc przy zerowym bilansie na zajęcie się tym tematem szkoda pary.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 10 sty 2023, 15:45

Niekoniecznie takim zerowym. W DP jest 6c+6d, przy częstotliwości 10/15/15 wystarczyłoby 6c+3d. 3 dodatki do lepszego wykorzystania.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 10 sty 2023, 15:53

Autobus Czerwon pisze:
10 sty 2023, 15:45
Niekoniecznie takim zerowym. W DP jest 6c+6d, przy częstotliwości 10/15/15 wystarczyłoby 6c+3d. 3 dodatki do lepszego wykorzystania.
Tu nawet 10/20/20 byłoby wartością dodaną, bo obecnie międzyszczyt i DŚ to jest co 30'.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 12 sty 2023, 19:41

primoż pisze:
10 sty 2023, 14:10
kocur pisze:
10 sty 2023, 10:51
A jeśli robimy tu koncert życzeń, to poproszę o przywrócenie zawieszonego 195, bo nie mam czym dzieci do przedszkola wozić.
Wózkiem :>
4 kilometry?
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 sty 2023, 19:51

Emyl pisze:
10 sty 2023, 15:30
130, 195 i 302 to dziady, za które nic nie musisz dać w zamian. Miasto obiecywało częstsze 113 za uwalenie 521, więc przy zerowym bilansie na zajęcie się tym tematem szkoda pary.
A czy poza miłośnikami któryś pasażer pamiętałby jaką częstotliwość ZTM proponował dla 113? Chociaż może... Ludzie są pamiętliwi. Z całej trójki najwięcej krzyku było o 302. Bałem się, że w końcu dopną swego i przywrócą tą linię.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 sty 2023, 20:35

Na razie to 302 chyba formalnie jest zawieszona :term:

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 sty 2023, 21:00

Czy ktoś tu przypuszczał 15 lat temu, że za 15 lat dalej będziemy dyskutować o tym co dalej z 521 jeżdżącym na Szczęśliwice? :D

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sty 2023, 21:12

reserved pisze:Czy ktoś tu przypuszczał 15 lat temu, że za 15 lat dalej będziemy dyskutować o tym co dalej z 521 jeżdżącym na Szczęśliwice? :D
Niestety tak :)
ŁK

Zablokowany