Rozkłady tramwajowe - 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Od poniedziałku na tydzień kursowanie tramwajów linii 41 będzie zawieszone, w zamian 17 zostanie wzmocniona, ale tylko do Metra Marymont, zamiast do Tarchomina. A oczywiście ani w komunikacie prasowym ani w tym w sekcji "Zmiany", nie ma ani słowa, że 17 zostanie wzmocniona, po co pasażerowie mają to wiedzieć, jeszcze będą chcieli wzmocnienie na stałe. Ciekawe czy uda się wydłużyć kursy skrócone 17 na Tarchomin we wrześniu, bo na razie nic na to nie wskazuje. Do tego 33 na Bielanach pocięte, po co mają dojeżdżać do końcowej atacji metra i rozwozić pasażerów na duże osiedle Chomiczówka, pewnie z pomiarów wyszło, że tramwaje na tym odcinku jeżdżą puste i można zaoszczędzić kasę.
To czy 41 przejdzie do historii, to pewnie się okaże w połowie sierpnia, bo to chyba jakiś deadline dla wprowadzenia zmian.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z dwojga złego lepiej, żeby w Śródmieściu 33 jeździło zawsze na zmianę z 17. Natomiast nie dziwię się, że krótkie 17 nie pojechało na TAK, dopóki nie ma oficjalnego ustrzelenia 41.fraktal pisze: ↑25 cze 2022, 13:34Od poniedziałku na tydzień kursowanie tramwajów linii 41 będzie zawieszone, w zamian 17 zostanie wzmocniona, ale tylko do Metra Marymont, zamiast do Tarchomina. A oczywiście ani w komunikacie prasowym ani w tym w sekcji "Zmiany", nie ma ani słowa, że 17 zostanie wzmocniona, po co pasażerowie mają to wiedzieć, jeszcze będą chcieli wzmocnienie na stałe. Ciekawe czy uda się wydłużyć kursy skrócone 17 na Tarchomin we wrześniu, bo na razie nic na to nie wskazuje. Do tego 33 na Bielanach pocięte, po co mają dojeżdżać do końcowej atacji metra i rozwozić pasażerów na duże osiedle Chomiczówka, pewnie z pomiarów wyszło, że tramwaje na tym odcinku jeżdżą puste i można zaoszczędzić kasę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
17 miała już różne warianty trasy. Przypominam sobie czas, kiedy podczas jakiegoś remontu 17 pojechała tymczasowo na Nowodwory zamiast 2 na dwukierunkach i nikt nie bał się przyszłych protestów mieszkańców Nowodworów, że to tylko na chwilę. Ale było to jeszcze za poprzedniego dyrektora. Co do 33, trochę ludzi jednak nim jeździ z metra na Chomiczówkę, nie wiem, czy walka o super takt w centrum jest warta obcinaniem linii na obrzeżach. To znaczy moim zdaniem, nie jest warta, bo wystarczy drobne tramwajowe zamieszanie, żeby ten takt zaburzyć. Ale za to będzie mniej kilometrów do przejechania, co w skali miesiąca może robić różnicę.
Ale solówki na 6 to nie widziałem od miesięcy chyba. Pojawiły się na 28? Trochę nie w temacie jestem, sorry.
Solówek na 6 nie ma już długi czas, zniknęły już chyba po feriach zimowych.
Na 28 regularnie pojawiały się do tej pory w weekend a od rozkładu wakacyjnego pojawiają się również w DP, tak więc nie dość, że rzadziej kursuje bo wakacje to jeszcze mniej pojemny tabor.
Na 28 regularnie pojawiały się do tej pory w weekend a od rozkładu wakacyjnego pojawiają się również w DP, tak więc nie dość, że rzadziej kursuje bo wakacje to jeszcze mniej pojemny tabor.
To nawet w wakacje brakuje taboru na dwuskłady? Nieważne, słuszną linię ma nasza partia. Może tym razem SE powinien napisać o niezabieralnym 28?
6 i 15 zamienić na Bielanach? Bzdura chyba.
Może 27 do Huty, 15 na metro Marymont a 6 na Marymont Kaczyński. .
Dla 6 chyba lepiej.
Może 27 do Huty, 15 na metro Marymont a 6 na Marymont Kaczyński. .
Dla 6 chyba lepiej.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Nie bardzo wiem do jakiego pomysłu się odnosisz, ale to co proponujesz to dość duża niedorzeczność.
6 i 28 niezabieralne.?
I takie dziwne mi chodzą po głowie pomysły.
6 na solówki do Polonii, max Zoo.
Dalej mocna 21.
28 też dziwne że niezabieralne, tu chyba o praski odcinekk chodzi.
Tym szybciej potrzeba 21 i wzmocnić 3.
I takie dziwne mi chodzą po głowie pomysły.
6 na solówki do Polonii, max Zoo.
Dalej mocna 21.
28 też dziwne że niezabieralne, tu chyba o praski odcinekk chodzi.
Tym szybciej potrzeba 21 i wzmocnić 3.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Pewnie chodziło o parę kursów w ciągu dnia, kiedy po jakiejś przerwie pierwsza jedzie 6 a za nią 3. Ze wszelkimi rewolucjami poczekał bym do uruchomienia metra jednak.
Zobaczymy jak to że zmianami na Bemowie będzie
Zobaczymy jak to że zmianami na Bemowie będzie
Nie składów zabrakło, tylko solówki trzeba upchnąć, bo to jednak o połowę mniej kilometrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co ma dokładnie zerowe znaczenie, bo niezależnie ile się kilometrów nabije, koszty trzeba i tak pokryc.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak się zastanawiam, czy "Zmiana nazwy zespołu przystankowego ŻEROMSKIEGO na METRO SŁODOWIEC" będzie kolejną okazją do wymiany rozkładów 6 i 17 na całej trasie.... Osobiście przekonam się za 2 tygodnie, ale... pewnie stać nas.