Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 sty 2023, 22:53

Łukasz pisze:
12 sty 2023, 21:12
reserved pisze:Czy ktoś tu przypuszczał 15 lat temu, że za 15 lat dalej będziemy dyskutować o tym co dalej z 521 jeżdżącym na Szczęśliwice? :D
Niestety tak :)
fik pisze:
08 lut 2007, 14:50
djmc100 pisze: No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.
Hehe. :-D (spojrzeć na daty)

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 12 sty 2023, 23:00

Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 12 sty 2023, 23:24

primoż pisze:
12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Swoją drogą pamiętam że były jakiś czas temu pomysły różnych objazdów tramwajowych na tą okazję (Al. Wyzwolenia, Ujazdowskie) ale pewnie to raczej jako SF (chociaż z drugiej strony torowisko na Jagiellońskiej jako objazd Wileniaka czy zawrotkę wokół Muzeum Niepodległości kiedyś jednak dało się wykonać).

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 12 sty 2023, 23:35

mb112 pisze:
12 sty 2023, 23:24
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Choćby całe Śródmieście zamknąć całkowicie dla jakiegokolwiek ruchu kołowego to i tak 521 wjedzie do centrum.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 sty 2023, 4:52

Georg pisze:
12 sty 2023, 19:51
Emyl pisze:
10 sty 2023, 15:30
130, 195 i 302 to dziady, za które nic nie musisz dać w zamian. Miasto obiecywało częstsze 113 za uwalenie 521, więc przy zerowym bilansie na zajęcie się tym tematem szkoda pary.
A czy poza miłośnikami któryś pasażer pamiętałby jaką częstotliwość ZTM proponował dla 113? Chociaż może... Ludzie są pamiętliwi.
Tyle, ile wynikało z tej liczby brygad. Wychodzi 7,5/15/15.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 sty 2023, 8:01

mb112 pisze:
primoż pisze:
12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Swoją drogą pamiętam że były jakiś czas temu pomysły różnych objazdów tramwajowych na tą okazję (Al. Wyzwolenia, Ujazdowskie) ale pewnie to raczej jako SF (chociaż z drugiej strony torowisko na Jagiellońskiej jako objazd Wileniaka czy zawrotkę wokół Muzeum Niepodległości kiedyś jednak dało się wykonać).
Remont linii średnicowej to jej świetność przywróci.

Myślę, że można by znowu spróbować eksperymentu przez TŁ jako wydłużone 143 - od ostatniego już trochę lat minęło, może krzykacze zwyczajnie nie żyją.

Albo druga rzecz - połączyć to w cholerę z 302, żeby samo umarło.

Albo trzecia rzecz: jednak całkiem wywalić (zawiesić na zawsze), 157 dać przez BW1920, a przez Białobrzeską zrobić 184 (tu jedynie trzeba by uważać na przystanek przy BW1920/Bialobrzeskiej). Choć wadą tego jest to, że 517 już na zawsze by musiało zostać na skręcie z Grojeckiej.
ŁK

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 sty 2023, 8:18

Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 sty 2023, 9:27

Georg pisze:Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
Normalnie. Puścić 521/302 przez Emilii Plater, Świętokrzyską, potrm do Grochowskiej i dalej na Falenice, jako 302. 30/30/-
ŁK

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 sty 2023, 11:06

mb112 pisze:
12 sty 2023, 23:24
primoż pisze:
12 sty 2023, 23:00
Najciekawsze z tego jest to, że szybciej zrobiono porządek ze 150 niż z tym ropiejącym wrzodem warszawskiego układu komunikacji miejskiej.
Może remont linii średnicowej i rozkopanie całego centrum w końcu coś wymusi w tym zakresie.
Yhy, na pewno. Utrudnienia w kursowaniu pociągów wręcz dadzą pasażerom z Wawra argumenty, że skoro jest problem z koleją to oni chcą bezpośredni autobus w zastępstwie.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 sty 2023, 11:11

Oczywiście. A i tramwaj będzie miał „pod górkę”, bo te tymczasowe torowiska to chyba należy włożyć między bajki ;)

rudy
Posty: 1800
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 13 sty 2023, 12:50

Łukasz pisze:
13 sty 2023, 9:27
Georg pisze:Jak chcesz połączyć 521 z 302? Przeczytałem petycję o przywrócenie 302 i w zasadzie głównym argumentem za przywróceniem 302 jest dla tych ludzi to, że kursowała od 1949 roku i zapewnia połączenie bezpośrednie. W sumie to samo co przy 521 i 103. Nie wiem czy zauważyłeś, że po latach odmownych odpowiedzi w końcu prośby o przywrócenie 103 na Broniewskiego, bo jeździło tyle lat, się skończyły.
Normalnie. Puścić 521/302 przez Emilii Plater, Świętokrzyską, potrm do Grochowskiej i dalej na Falenice, jako 302. 30/30/-
Brzmi to trochę jak ten niegdysiejszy pomysł na 178 P+R Al. Krakowska - Olesin... :D
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 13 sty 2023, 15:30

Jeszcze do poprawy Narutowicza - Raszyńska. Minuta to jakiś smutny dowcip.

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lut 2023, 10:53

Pojawiły się rozkłady feryjne i taka ciekawostka.
31 między PDPS a Wierzbnem w międzyszczycie kursuje co 12 minut. W ferie, kiedy to ruch z założenia jest mniejszy ma kursować co 7,5 min. bo wróciły kursy skrócone. Czy ma to sens? Czy wyciągając stare rozkłady zapomniano, że wycięto te kursy skrócone? Bo nawet przy kursach co 12 minut to mocno luźno było.... Skąd nagle feryjne wzmocnienie?

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 07 lut 2023, 21:50

Jakiś pociotek musi mieć miejsca leżące. Dużo dziwnych rzeczy jest w tych rozkładach.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 07 lut 2023, 22:12

Zdaje się na ten rok jest przewidziane więcej wozokilometrów dla TW. Już wiadomo, na co to pójdzie :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Zablokowany