Ale zakończona zwycięstwem.
Rozkłady tramwajowe - 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Niech tam coś jeździ, jakiś busik co pół godziny z Wilsona przez Krajewskiego do Placu Hallera. Można to nawet połączyć z czymś równie dobrym na Pradze.Glonojad pisze:Prosta zmiana końcówek miałaby nie przejść, a Ty postulujesz odcięcie Historycznego Połączenia na Pragę dokumentnie?
ŁK
303 na pl. Hallera by wystarczyło?Łukasz pisze: ↑08 cze 2022, 22:58Niech tam coś jeździ, jakiś busik co pół godziny z Wilsona przez Krajewskiego do Placu Hallera. Można to nawet połączyć z czymś równie dobrym na Pradze.Glonojad pisze:Prosta zmiana końcówek miałaby nie przejść, a Ty postulujesz odcięcie Historycznego Połączenia na Pragę dokumentnie?
Czyli wracamy do koncepcji 103 ? Może, może… Choć dojazd do cmentarza przydałby się i w dni świąteczne.
ŁK
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Rejon pl. Hallera ma 409 na wszystkie cmentarze w bliskiej odległości.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Wykorzystanie 509 (w tym nacisk na dodawanie przystanków) pokazuje, że samo połączenie tramwajowe do FSO mogłoby nie wystarczyć, bo są inne problemy/przyczyny.
Inne czasy.
303 było nabite do granic możliwości wczoraj, bo znowu ktoś zostawił "bagaż" w metrze, a zetki praktycznie nie było może przez braki kierowców.
I znowu praktyka pokazuje, że lepsza taka lub inna regularna linia niż czekanie na zmiłowanie się ZTMu w postaci uruchomienia kursów linii zastępczej. W teorii układania rozkładów i tras wszystko brzmi zacnie, niestety w idealnym świecie nie żyjemy i nigdy nie będziemy.
No i oczywiście póki co 303 na ogół nie jest służbą spietą na zajezdni, normalna służba jednoliniowa.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez żartów, jeśli niedasie zamienić 6 z 28, nikomu nic, prócz numerka, nie zabierając, to zapomnijcie o jakichś ersatzbusach naprawdę.
A problem 6 rozwiążą zapewne koreańskie stoszesnastki. Co prawda na Bielanach będą siłą rzeczy pustawe, ale jednak dadzą więcej miejsc, niż 134N.
A problem 6 rozwiążą zapewne koreańskie stoszesnastki. Co prawda na Bielanach będą siłą rzeczy pustawe, ale jednak dadzą więcej miejsc, niż 134N.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5804
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Co ze szczeniakami, które kupione były "do obsługi linii o mniejszym obłożeniu pasażerów"? Aktualnie można je spotkać m.in. na 13. Powodzenia w weekendy na Trasie WZ, gdzie swing bywa niezabieralny.
miłośnik 13N
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie widzę możliwości dyskusji z kimś dla kogo dobrą alternatywą dla niekursującego metra jest linia autobusowa która w ciągu godziny oferuje podaż miejsc mniejszą niż jeden wagon w składzie metra. Takie myślenie jest według mnie bardzo głupie i szkodliwe.fraktal pisze: ↑11 cze 2022, 9:22303 było nabite do granic możliwości wczoraj, bo znowu ktoś zostawił "bagaż" w metrze, a zetki praktycznie nie było może przez braki kierowców.
I znowu praktyka pokazuje, że lepsza taka lub inna regularna linia niż czekanie na zmiłowanie się ZTMu w postaci uruchomienia kursów linii zastępczej. W teorii układania rozkładów i tras wszystko brzmi zacnie, niestety w idealnym świecie nie żyjemy i nigdy nie będziemy.
Zamiast zarozumialstwa przed monitorem komputera, polecałbym wybranie się na miejsce i zbadanie sytuacji w praktyce, bo oczywiście nawet nie starasz się zrozumieć co mam na myśli i nawet nie starasz się tego kryć. Czy ja napisałem, że to dobra alternatywa, czy napisałem, że lepsza taka niż ŻADNA.? Bo oczywiście możesz starać się mnie przekonać, że gdyby nie to nędzne 303, ZTM posiadałby multum kierowców i wozów do obsługi linii zastępczej, z tym że wiadomo, że to nieprawda.Autobus Czerwon pisze: ↑11 cze 2022, 10:25Nie widzę możliwości dyskusji z kimś dla kogo dobrą alternatywą dla niekursującego metra jest linia autobusowa która w ciągu godziny oferuje podaż miejsc mniejszą niż jeden wagon w składzie metra. Takie myślenie jest według mnie bardzo głupie i szkodliwe.fraktal pisze: ↑11 cze 2022, 9:22303 było nabite do granic możliwości wczoraj, bo znowu ktoś zostawił "bagaż" w metrze, a zetki praktycznie nie było może przez braki kierowców.
I znowu praktyka pokazuje, że lepsza taka lub inna regularna linia niż czekanie na zmiłowanie się ZTMu w postaci uruchomienia kursów linii zastępczej. W teorii układania rozkładów i tras wszystko brzmi zacnie, niestety w idealnym świecie nie żyjemy i nigdy nie będziemy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to już musisz pytać Organizatora, czemu się uparł ubijać tramwaje na trasie W-Z. Szczeniaki miały zastąpić solówki, solówek miało już nie być w ogóle, a 13 nie była linią na solówki. 134N na weekendowe 31 (zawieszone na pandemię, he he he) czy na 27 są bardzo dobre. Na 6 do Wschodniego też by były no ale... no i na pewno spadną z 14 po jej przełożeniu na Wilanów.Stary Pingwin pisze: ↑11 cze 2022, 10:08Co ze szczeniakami, które kupione były "do obsługi linii o mniejszym obłożeniu pasażerów"? Aktualnie można je spotkać m.in. na 13. Powodzenia w weekendy na Trasie WZ, gdzie swing bywa niezabieralny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może szczeniaki powinny być dwukierunkowe? I może nawet (sprzęgnięte) łącząne?
No może takich potrzeba, zwłaszcza na czas remontów.
No może takich potrzeba, zwłaszcza na czas remontów.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
13 nie jest jedyną linią na WZ, choć pewnie zdarzają się punktowe przeciążenia każdej.
ŁK
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dobrze, w takim razie od dziś zetki za metro możemy oznaczać jako 303 skoro ma to jakieś znaczenie dla Ciebie i stanowi sens istnienia linii na wypadek zostawienia bagażu. Wiesz że podajesz argument który udowadnia dokładnie coś przeciwnego niż chcesz?fraktal pisze:Zamiast zarozumialstwa przed monitorem komputera, polecałbym wybranie się na miejsce i zbadanie sytuacji w praktyce, bo oczywiście nawet nie starasz się zrozumieć co mam na myśli i nawet nie starasz się tego kryć. Czy ja napisałem, że to dobra alternatywa, czy napisałem, że lepsza taka niż ŻADNA.? Bo oczywiście możesz starać się mnie przekonać, że gdyby nie to nędzne 303, ZTM posiadałby multum kierowców i wozów do obsługi linii zastępczej, z tym że wiadomo, że to nieprawda.Autobus Czerwon pisze: ↑11 cze 2022, 10:25Nie widzę możliwości dyskusji z kimś dla kogo dobrą alternatywą dla niekursującego metra jest linia autobusowa która w ciągu godziny oferuje podaż miejsc mniejszą niż jeden wagon w składzie metra. Takie myślenie jest według mnie bardzo głupie i szkodliwe.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.