Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2022, 18:00

Paweł D. pisze:
09 kwie 2022, 15:05
No i te zjazdy 1 na R3 po szczycie przez JPII - naprawdę ma to głębszy sens (obstawiam jakąś zaszłość rozkładową - nie do ruszenia)?
Podejrzewam spadek po którymś wyłączeniu wakacyjnym, co nie było na te zjazdy miejsca na Narutowicza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 09 kwie 2022, 19:00

Zjazdowa 1 jest od lipca zeszłego roku (dokładnie od 19 lipca). Od tego czasu była obecna w rozkładzie specjalnym i ten wariant zjazdu był obecny również w okresie 27-31.12.2021 oraz w trakcie ostatnich ferii zimowych.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 kwie 2022, 19:31

I nie da się tego zmienić?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2022, 19:44

Oczywiście, że się da. Trzeba tylko sobie w odpowiednim momencie o tym przypomnieć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 09 kwie 2022, 20:02

Łukasz pisze:
09 kwie 2022, 16:54
ashir pisze:O jakim zawieszeniu 41 mówisz?
Zostaje na święta? To świetnie. To dlaczego zjazdowa jedynka nie może się nazywać 41? Znowu ograniczenia zajebistego oprogramowania, które wsadza ręce organizatora w kajdanki niemocy.
Po ośmiu latach działania z BusManem powtarzałem, powtarzam i powtarzać będę, jedyne co ogranicza ZTM przed zjazdami w ramach innej linii to niechęć do ręcznego robienia łączeń i/lub niechęć do zamówienia gdyńskiego modułu do łączenia zjazdów z wielu linii w jedną dodatkową (gdyńskie 700tki). Nie jest to kwestia programu, no chyba że tak słabe komputery ma Organizator że po prostu odpalanie dwóch-trzech linii jednocześnie to kwestia kilkunastu sekund a nie paru.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 kwie 2022, 20:45

pawcio pisze:Oczywiście, że się da. Trzeba tylko sobie w odpowiednim momencie o tym przypomnieć.
To może jakies przypomnienie ustawić?
ŁK

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 kwie 2022, 20:56

O tej nieszczęsnej 6/17 piszę od ponad roku już chyba. A nawet jeśli nie, to przynajmniej 5 wymian rozkładów juz było. Kolejne już za kilka dni.
A mówimy w zasadzie o rozkładowej kosmetyce, a nie koordynacjach całej sieci, bo to raczej sfera marzeń.
I strzelam, że najpierw wakacje a potem metro samoistnie sprawę załatwią.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 kwie 2022, 22:08

To są na tyle drobne sprawy, że ja ich nawet nie zapamiętuję, mimo że tutaj się pojawiają regularnie.
Natomiast jeśli chodzi o BWL-e, to jest jeszcze jakiś problem przy przenoszeniu tego do Tadziomana. Ale i w BusManie zetteemicznym baza z rozkładem dla kilku linii nie odpala się jakoś piorunem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 kwie 2022, 22:59

A możesz zdradzić tajemnicę czemu 33 w kursach do Huty zdegradowano do słabej linii? Kasa?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 kwie 2022, 0:08

Nie wiem, czy bym mógł, ale nawet jeśli bym mógł, to nie mogę, bo nie wiem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 10 kwie 2022, 14:14

pawcio pisze:
09 kwie 2022, 22:08
(...)
Natomiast jeśli chodzi o BWL-e, to jest jeszcze jakiś problem przy przenoszeniu tego do Tadziomana. Ale i w BusManie zetteemicznym baza z rozkładem dla kilku linii nie odpala się jakoś piorunem.
Trochę technicznie do tego podejdę, ale na moje oko (nie znając osobiście zachowania TeeRa poza jego paroma cechami) to pewnie wszystko zależy od tego, czy BWLka jest złożona z brygad przypisanych do każdej linii jak należy, czy z jednej brygady na innych liniach... Przykładowo czy takie 41+17.63 to jest jak należy 04163+01763, czy jednak 04163 zarówno na 41 jak i na 17tce, bo jeśli to drugie, to nie dziwota, że TeeR głupieje 8-( Jeśli to pierwsze to ciekaw jestem czy po prostu rozerwanie tego przed eksportem (na osobne 41.63 i 17.63) nie ogarnie tematu.
Ale to tylko luźne dywagacje skrajnie offtopowe.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 kwie 2022, 16:26

Paweł D. pisze:
09 kwie 2022, 20:56
O tej nieszczęsnej 6/17 piszę od ponad roku już chyba.
O co chodzi z tym 6/17 to nie mam pojęcia, choć czytam ten temat często. Bo jeśli chcesz zamienić Żoliborz z 17 na 6 lub jakoś odwrotnie, to nie zgadza się ani typ taboru (wysoki/niski), ani pojemność (solówka/skład).

Natomiast jeśli chodzi o kursy skrócone do Piasek, to wiadomo, że o kasę chodzi, a ktoś w ZTM dostrzegł opustoszałą pętlę Piaski. Jak to było? "Lepiej zawrócić pusty tramwaj wcześniej" (to odnosiło się do 1). Ktoś jednak chyba zapomniał o osiedlu Chomiczówka, które korzysta z przystanku Aspekt.

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 10 kwie 2022, 20:51

Już wyjaśniam. Jest to brygada, która wyjeżdża z R3 o 4:15 (kolejna jest 3 minuty później) jedzie do Marymontu i po godz. 20 zjeżdża z Winnicy na R3. Więc wprost przeznaczona jest pod Żoliborz, a obsługiwana przez Mokotów. To, że o 4 rano i 20 wieczorem nie ma takich potoków, aby kursowały zdublowane Swingi raczej ustaliliśmy. Więc moje jęki dotyczną albo skierowania na tą brygadę Żoliborza (jeśli posiada rezerwę), albo wymiany brygady między R3 i R4 z jakiejś innej linii. Na pewno jest to wykonalne. Choć oczywiście wymaga przemyślenia i znalezienia brygady, która do tego się nadaje.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 kwie 2022, 23:33

TranslatorPS pisze:
10 kwie 2022, 14:14
pawcio pisze:
09 kwie 2022, 22:08
(...)
Natomiast jeśli chodzi o BWL-e, to jest jeszcze jakiś problem przy przenoszeniu tego do Tadziomana. Ale i w BusManie zetteemicznym baza z rozkładem dla kilku linii nie odpala się jakoś piorunem.
Trochę technicznie do tego podejdę, ale na moje oko (nie znając osobiście zachowania TeeRa poza jego paroma cechami) to pewnie wszystko zależy od tego, czy BWLka jest złożona z brygad przypisanych do każdej linii jak należy, czy z jednej brygady na innych liniach... Przykładowo czy takie 41+17.63 to jest jak należy 04163+01763, czy jednak 04163 zarówno na 41 jak i na 17tce, bo jeśli to drugie, to nie dziwota, że TeeR głupieje 8-( Jeśli to pierwsze to ciekaw jestem czy po prostu rozerwanie tego przed eksportem (na osobne 41.63 i 17.63) nie ogarnie tematu.
Ale to tylko luźne dywagacje skrajnie offtopowe.
Jest prawilnie 17063+41063 (co przy starym 17+41 było upierdliwe w robocie).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 kwie 2022, 23:38

Paweł D. pisze:
10 kwie 2022, 20:51
Już wyjaśniam. Jest to brygada, która wyjeżdża z R3 o 4:15 (kolejna jest 3 minuty później) jedzie do Marymontu i po godz. 20 zjeżdża z Winnicy na R3. Więc wprost przeznaczona jest pod Żoliborz, a obsługiwana przez Mokotów. To, że o 4 rano i 20 wieczorem nie ma takich potoków, aby kursowały zdublowane Swingi raczej ustaliliśmy. Więc moje jęki dotyczną albo skierowania na tą brygadę Żoliborza (jeśli posiada rezerwę), albo wymiany brygady między R3 i R4 z jakiejś innej linii. Na pewno jest to wykonalne. Choć oczywiście wymaga przemyślenia i znalezienia brygady, która do tego się nadaje.
Dawca na pewno by się znalazł. Na takich 4 czy 41 podział R3/R4 jest prawie że neutralny kilometrów. Trzeba o wiedzieć, pamiętać i znaleźć odpowiednią okazję.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany