Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Stary Pingwin
Posty: 5805
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lip 2022, 10:16

Stoję sobie na przystanku Okopowa z zamiarem dojazdu do przystanku Zajezdnia Wola. Jeżeli zależy mi na czasie, to linie skręcające w Młynarską(20,23 i 24) są na tym odcinku szybsze- rozkładowo minuta. Jeżeli się nie spieszę, to pozostałe mają na przejazd 2 minuty. Przymiarki do tramwajów przyspieszonych?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 lip 2022, 11:11

Kwestia koordynacji świateł przy zajezdni. Tramwaje skręcające w Młynarską często są w stanie "wyprzedzić" czekające na przejazd prosto.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5261
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 lip 2022, 11:31

A jest szansa na dołożenie minuty dla 17 przed Cm. Włoskim?

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1512
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 21 lip 2022, 12:20

Paweł D. pisze:
21 lip 2022, 11:31
A jest szansa na dołożenie minuty dla 17 przed Cm. Włoskim?
Przecież masz super turbo duper priorytet po całym tarchominie, więc tramwaj jedzie co do sekundy. Tak samo jak jedzie przez Okopową w stronę Zawiszy minutę do Żytniej, gdzie staje na świetle i potem patrzy jak ucieka mu Kercelak. A ponieważ jest taki priorytet to jako jedyny kierunek ma dwie minuty a nie trzy.

Stary Pingwin
Posty: 5805
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lip 2022, 12:51

pawcio pisze:
21 lip 2022, 11:11
Kwestia koordynacji świateł przy zajezdni. Tramwaje skręcające w Młynarską często są w stanie "wyprzedzić" czekające na przejazd prosto.
Ot, ciekawostka.
miłośnik 13N

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 sie 2022, 12:49

Tramwaje

We wrześniu w dni powszednie tramwaje rano i po południu będą kursowały co 5 lub 10 min, a w pozostałych godzinach co 7,5 lub 15 min.

Linia 41 zostanie zlikwidowana. Od poniedziałku, 5 września tramwaje linii 1 w wybranych kursach będą dojeżdżały do ŻERANIA WSCHODNIEGO.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 26 sie 2022, 13:35

No i nie ma ani słowa o wydłużeniu kursów skróconych 17 na Tarchomin. :razz: To pewnie przez braki motorniczych. 8-(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8311
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 sie 2022, 15:02

Wydłużenie będzie w pakiecie ze zmianami związanymi z metrem na Bródno.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 sie 2022, 16:10

Ciekawe czy od października pozostanie na 17 podobny układ brygad i czy na 1 da się go zrobić.
Brygady tylko na trasie podstawowej i brygady na trasie skróconej / wydłużonej.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 sie 2022, 12:35

17 przez dwa tory na Służewcu to myślę, że spokojnie. Z 1 może być trudniej, bo to kwestia koordynacji z 4.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 29 sie 2022, 13:22

Brygady Banacha- Annopol
Brygady Narutowicza - Żerań Wschodni

Nie da się?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 sie 2022, 13:28

Da się różne rzeczy, gorzej jeśli z koordynacji wyjdzie, że najlepiej na Żerań wyciągnąć jest z jednej strony kursy Narutowiczowe, z drugiej Banachowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Krzysztof_J
Posty: 448
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 29 sie 2022, 14:29

A dlaczego nie da się zrobić całej 1 do Banacha (jak z resztą kiedyś było)? Oszczędności?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 sie 2022, 15:03

Praprzyczyną były ograniczenia taborowe. Ale potem stało się to wygodną metodą oszczędzania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 05 wrz 2022, 15:35

Super że rozkład 1 dało się sensownie zrobić. Jednak można.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Zablokowany