Kto i czym to obsługuje? – 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Tak, gdzieś mi uciekł numer linii - chodzi oczywiście o 174.
Jechałem dziś 3/719. Myślałem że skoro w miedzyszczycie jeździ to co godzinę to są dwie brygady całki a reszta to dodatki. Te trzy brygady jeżdżą w miedzyszczycie z godzinnymi postojami? Jakoś mi się to nie widzi. Jak to wygląda?
To źle że jest jakaś linia gdzie przerwy kierowców są uszanowane? Trzeba to zepsuć żeby kierowcy musieli walczyć o ustawowe przerwy?
Oczywiście nie mówię że musi to być godzina postoju ale jak jedną brygadę wyrzucisz to zaraz zrobi się kręciołek w którym będzie jazda non stop.
Między „uszanowane” a „12:38-13:40” jest jakieś 45 minut różnicy.
ŁK
Że co proszę? Serio uważasz, że wystarczy dać kierowcom byle 15 minut i niech sobie zasuwają dalej? Masakra. Pewnie podobnie myślą w ZTM-ie i dlatego długo jeszcze się nic nie zmieni... Przypominam że w naszych warunkach te 15 minut się bardzo szybko kurczy. I bardzo łatwo się robi 10 minut, albo 5, albo wcale.
PS
Oczywiście 15 minut przerwy samo w sobie złe nie jest. Ale bardzo rzadko się przyjeżdża o czasie. Jeśli będę mógł zawsze odbyć przerwę taką jaka wynosi w rozkładzie bez względu na spóźnienie to wchodzę w to w ciemno.
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Daj spokój @reserved, dla takich jak on to jeździsz w ciepłym wciskając sobie guziczki na przystankach, masz stałą, fajną linię od 6 do 14 (choć nie wiedzieć czemu autobusy są też o 4), kończysz zawsze pod domem i jeszcze śmiesz za to zarabiać!
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Wcześniej masz 8 przerw po pół godziny. Wejdź sobie w rozkład brygady.reserved pisze:Że co proszę? Serio uważasz, że wystarczy dać kierowcom byle 15 minut i niech sobie zasuwają dalej? Masakra. Pewnie podobnie myślą w ZTM-ie i dlatego długo jeszcze się nic nie zmieni... Przypominam że w naszych warunkach te 15 minut się bardzo szybko kurczy. I bardzo łatwo się robi 10 minut, albo 5, albo wcale.
PS
Oczywiście 15 minut przerwy samo w sobie złe nie jest. Ale bardzo rzadko się przyjeżdża o czasie. Jeśli będę mógł zawsze odbyć przerwę taką jaka wynosi w rozkładzie bez względu na spóźnienie to wchodzę w to w ciemno.
Nie życzę sobie być nazywanym przez „on”, wiec miarkuj się - zwłaszcza z takim poziomem.ZielonyJamnik pisze:Daj spokój [mention]reserved[/mention], dla takich jak on to jeździsz w ciepłym wciskając sobie guziczki na przystankach, masz stałą, fajną linię od 6 do 14 (choć nie wiedzieć czemu autobusy są też o 4), kończysz zawsze pod domem i jeszcze śmiesz za to zarabiać!
ŁK
No właśnie czytam rozkład tej 3 brygady i skąd te 8 przerw wziąłeś to pojęcia nie mam. Patrzę na rano: 13, 19 - co to jest przy korkach jakie są między Babicami a Warszawą. Dłuższe postoje między szczytem albo wieczorem po szczycie pozwalają na to, że mimo korków i jazdy w kółko kierowca może wreszcie sobie odpocząć, przy czym też wypełnić ustawowe przerwy bez konieczności opóźniania odjazdu itd.
Ja bym chciał kiedyś żeby się ktoś zdecydował czy ma być 8 godzin czasu pracy czy przerwy kilka razy po 30 minut bo jedno z drugim nie specjalnie się łączy.
Hm, to może rozkład trzeba dostosować?reserved pisze:No właśnie czytam rozkład tej 3 brygady i skąd te 8 przerw wziąłeś to pojęcia nie mam. Patrzę na rano: 13, 19 - co to jest przy korkach jakie są między Babicami a Warszawą. Dłuższe postoje między szczytem albo wieczorem po szczycie pozwalają na to, że mimo korków i jazdy w kółko kierowca może wreszcie sobie odpocząć, przy czym też wypełnić ustawowe przerwy bez konieczności opóźniania odjazdu itd.
Reprezentujesz typowe myślenie internetow. Chcemy przywrócenia 118, bo jeździliśmy nim na Powiśle. Chcemy przywrócenia 171, bo jeździliśmy nim na Powiśle (swoją drogą, to co tam jest na tym Powiślu?). Nie, wy nie chcecie przywrócenia 118, nie chcecie 171 - wy chcecie jeździć na Powiśle. Jak postulaty będą dotyczyły wprowadzenia konkretnego rozwiązania, to nigdy nikt ich nie weźmie na poważnie. Najpierw trzeba zdefiniować problem, a potem dać fachowcom go rozwiązać.
Wracając, przerwa rozkładowa 62 minuty to PATOLOGIA, bo nie po to formalnie pracujesz 8-10h, żeby 1/3 czasu stać. Nikogo na to nomen omen nie stać, żeby 500 autobusów i 500 kierowców w każdym momencie dnia miało przerwę. Formalnie, bo patologie rozkładowe też należy rozwiązywać.
ŁK
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@Łukasz ZTM jeszcze Tobie propozycję roboty przypadkiem nie wysłało? Reserved tłumaczy ci dlaczego tak jest, a ty z uporem maniaka nie przyjmując żadnych argumentów upierasz się przy swoim. Zatrudnij się, pojeździj trochę, to pogadamy. Nie bez powodu, z pogorszenia warunków pracy wiele osób się zwalnia, bo trzeba np. wymuszać przerwy, choć Ci się to należy. A ostatnio jeszcze CR robi łaskę.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27361
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jaki jest średni procentowy udział efektywnego czasu pracy w tym mieście i jaki jest trend zmian? Bo ja tu widzę więcej darmowych minut niż w reklamach Heyah 10 lat temu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Radzę się przyzwyczaić, bo czasy gdy kierowca miał po 30 minut postoju na krańcu to już historia.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36588
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No, teraz są 62 minuty. Strach się bać, co będzie dalej.
PS Jasne, że to wyjątek, nie reguła.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow