Zmiany - wakacje 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2022, 19:24

Paweł D. pisze:
21 cze 2022, 18:28
17 kończy szczyt na Winnicy o 8 rano. Bez komentarza.
Widzę, że zamiast 41 jest 17 do Marymontu.... Jakiś remont na Bródnie
Rozkład jazdy ważny w dniach 27.06 - 7.06.2022
Oj, chyba na szybko to pisano....
Tramwaje wracają do rozkładu, który był używany już kilkukrotnie. W tym roku to jego czwarta odsłona.
Półtora tygodnia nie będzie Żerania Wschodniego. 4 się zmieści na Annopolu, 41 przepoczwarza się w 17bis.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 cze 2022, 19:25

Zostaw emerytów w spokoju, bo nie wszyscy mają świadczenia po parę tysięcy. Lata wyborów się zbliżają - dla przypomnienia.

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 cze 2022, 19:30

pawcio pisze:
21 cze 2022, 19:24
Tramwaje wracają do rozkładu, który był używany już kilkukrotnie. W tym roku to jego czwarta odsłona.
I naprawdę uważasz, że to OK? Bo każda kolejna odsłona pokazywała, że był dramat. Mowa o 17. Niby zasługuje na silne, a rzeź niezła.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 cze 2022, 19:35

pawcio pisze:
21 cze 2022, 19:24
Półtora tygodnia nie będzie Żerania Wschodniego. 4 się zmieści na Annopolu, 41 przepoczwarza się w 17bis.
I z powodu dwóch przystanków na odludziu zabiera się linię z całego Bródna?

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 cze 2022, 19:39

Niech się przyzwyczajają ;)

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 cze 2022, 19:48

Właśnie się kapnąłem że na Annopolu są cztery tory. Pięć linii by jakoś się upchnęło.
W najgorszym razie 3 i 25 by jeździły bez rozkładowych postojów na Annopolu, tylko wtedy trójka musi dostać własny tor na Gocławku, czyli 6 do przesunięcia na jeden z pozostałych.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 21 cze 2022, 19:53

Ależ cięcia! 525 trochę osłabione, ale 502 wzmocnione i w międzyszczycie 520 też! To tam praktycznie żadnej starty nie ma #-o .

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 cze 2022, 20:09

michael112 pisze:
21 cze 2022, 19:48
Właśnie się kapnąłem że na Annopolu są cztery tory. Pięć linii by jakoś się upchnęło.
W najgorszym razie 3 i 25 by jeździły bez rozkładowych postojów na Annopolu, tylko wtedy trójka musi dostać własny tor na Gocławku, czyli 6 do przesunięcia na jeden z pozostałych.
Można też zrobić oberka.
miłośnik 13N

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 21 cze 2022, 20:18

Robert 514 pisze:
21 cze 2022, 19:10
514 będzie pewnie od 6 do 18
O dziwo nie, ciachnięto jedynie dwa ostatnie kursy z Politechniki i jeden ostatni z Woli

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 21 cze 2022, 21:08

117 też traci dodatki.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 cze 2022, 21:18

Vlady pisze:
21 cze 2022, 18:07
319 co 30 min, 263 też. Ciekawe kto teraz będzie tym jeździł? :-?
Bardzo słabo - marketing w ZTM kompletnie leży. Widać że chcą udowodnić że 319 --> 1xx jest kompletnie nie opłacalne. Przykre.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2022, 21:24

michael112 pisze:
21 cze 2022, 19:48
Właśnie się kapnąłem że na Annopolu są cztery tory. Pięć linii by jakoś się upchnęło.
W najgorszym razie 3 i 25 by jeździły bez rozkładowych postojów na Annopolu, tylko wtedy trójka musi dostać własny tor na Gocławku, czyli 6 do przesunięcia na jeden z pozostałych.
6 razem z 24, które ma już wspólny tor z 11 na Bemowie? Życzę powodzenia!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 cze 2022, 21:27

pawcio pisze:
21 cze 2022, 21:24
michael112 pisze:
21 cze 2022, 19:48
Właśnie się kapnąłem że na Annopolu są cztery tory. Pięć linii by jakoś się upchnęło.
W najgorszym razie 3 i 25 by jeździły bez rozkładowych postojów na Annopolu, tylko wtedy trójka musi dostać własny tor na Gocławku, czyli 6 do przesunięcia na jeden z pozostałych.
6 razem z 24, które ma już wspólny tor z 11 na Bemowie? Życzę powodzenia!
Ja myślałem o silnej 9 na Gocławek i 24 na Wiatrak. Wtedy 3, 6 i 9 miałyby swoje tory. A może potem by się zapomniało przywrócić i jakaś zmiana by została.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4867
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 21 cze 2022, 21:31

pawcio pisze:
21 cze 2022, 19:24
Tramwaje wracają do rozkładu, który był używany już kilkukrotnie. W tym roku to jego czwarta odsłona.
Linie 1 i 11 z Annopola/Nowego Bemowa mają 2 warianty zjazdu na R-3, a 9 z Gocławka na R-2 w DP jeździ inaczej niż w weekendy. Jest w tym ukryty jakiś głębszy sens?
ObrazekObrazek

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 21 cze 2022, 21:49

TGM pisze:
21 cze 2022, 19:53
Ależ cięcia! 525 trochę osłabione, ale 502 wzmocnione i w międzyszczycie 520 też! To tam praktycznie żadnej starty nie ma #-o .
502 jest wzmocnione, gdyż Stara Miłosna i Wawer tracą 411, które z kolei na odcinku do Gocławia jest pocięte. Natomiast 520 jest pocięte w szczycie. Nie mam pojęcia dlaczego wzmocnili 520 w pozostałych godzinach. Generalnie cięcia w tym roku są dość spore. W większości przypadków są uzasadnione z różnych wzgledów. Jednakże mnie także dziwi brak ograniczeń w kursowaniu np. 143 przy jednoczesnym cięciu rozkładu wiecznie zatłoczonej 523. Zapewne wbrew teorii ztm w praktyce linie 143 i 182 skutecznie nie wspomagają linii 523 na TŁ. W wakacje czy święta można ciąć 143 i 182 ale nie 523.

Zablokowany