Rozkłady tramwajowe - 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Hmm na 4, skoro wszystkie brygady będą obsługiwane przez Hyundaie?
Do tej pory było 12 wysokich brygad na 4. Skoro teraz tam musi być wyłącznie niska podłoga w postaci HRC to te 12 brygad wpisanych w rozkład to właśnie 4. I żeby nie zabierać wozów z innych linii stąd to fiku-miku, że R-1 pojawi się na 1 a w zamian R-3 wysokimi składami na 78.
Od poniedziałku na brygadach całodziennych zostaje 60 wozów wysokopodłogowych z 293 brygad całodziennych. To 20% z całości.
Na 1, 2 czy 9 muszą być niskie dodatki z racji kursów wariantowych, do tego dochodzi też kwestia przypisania konkretnych Hyundaiów do projektów unijnych.
Nie zawsze poważne opinie
Nie mówię, ze wszystkie dodatki maja być wysokie, tylko odwrotne wynikanie (logika!).
ŁK
Drogą dedukcji - skoro teraz zostanie 60 wysokich całek a do wprowadzenia zostało jeszczcze 60+ Hyundaiów to możnaby przypuszczać że po zakończeniu dostaw i wdrożeniu wszystkich wozów całki byłyby niskie. Jest tylko jedno ale - powstają nowe trasy więc więcej wozów będzie w ruchu. Tak więc niedużo ale jednak wybrane brygady całodzienne dalej będą wysokopodlogowe po zakończeniu dostaw.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Jeśli od poniedziałku pozostaje 293 brygady całodzienne z czego 60 ma być wysokich to spada 16 całek wysokich na korzyść niskich, bo do piątku było 76 brygad całodziennych wysokich:Bywalec pisze: ↑25 mar 2023, 13:43Do tej pory było 12 wysokich brygad na 4. Skoro teraz tam musi być wyłącznie niska podłoga w postaci HRC to te 12 brygad wpisanych w rozkład to właśnie 4. I żeby nie zabierać wozów z innych linii stąd to fiku-miku, że R-1 pojawi się na 1 a w zamian R-3 wysokimi składami na 78.
Od poniedziałku na brygadach całodziennych zostaje 60 wozów wysokopodłogowych z 293 brygad całodziennych. To 20% z całości.
4 - 7
7 - 6
9 - 5
11- 4
13 - 4
15 - 5
17 - 3
22 - 5
25 - 6
26 - 3
27 - 5
28 - 6
33 - 5
35 - 6
78 - 6
Zaś linia 4 miała 7 całek wysokich i po 6 dodatków wysokich w A i B.
Zmienione rozkłady na stronie WTP są tylko linii 1, 4 i 78. Reszta linii jest nie ruszona. Więc tych brygad całodziennych wysokich spadnie chyba mniej niż 16.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Tak, masz rację
76-7 da 69 brygad całodziennych. Najwyraźniej przypadkiem kliknęło mi się 0 które mam obok 9 na klawiaturze i nie zauważyłem błędu.
76-7 da 69 brygad całodziennych. Najwyraźniej przypadkiem kliknęło mi się 0 które mam obok 9 na klawiaturze i nie zauważyłem błędu.
Na kursach wariantowych 2 i 17 nie jeżdżą jazzy. Nie wiem, jak na 9, ale myślę, że też będą się trafiać coraz rzadziej.Matt Cubis pisze: ↑25 mar 2023, 15:48To całkiem zabawne, że 105tka bez wyświetlaczy nie może pojechać na kurs wariantowy, ale Jazz z dyktą już tak. Chyba, że np. 17 rządzi się jakimiś swoimi prawami.
Ten postulat będzie dlugo niezrealizowane także dlatego, że same zajezdnie wolą wysyłać "wynalazki" na dodatki. Po zjeździe jest zwykle więcej czasu dla serwisu, żeby je ogarnąć.
Przecież nie postuluję, że wszystkie dodatki mają być wysokie, tylko podałem przykład, co może blokować zrobienie wszystkich całek niskopodłogowych
Nie zawsze poważne opinie
Czy wy nie rozumiecie zasad logiki? Czy ja im zabraniam wysyłania wynalazków na dodatki?
ŁK
Jazzy mają w planach wymianę Novamedii - to pewnie będzie trochę niskich brygad nam wkrótce zabierać