Zmiany od marca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
O, faktycznie postoje się wydłużyły. Myślałem że po prostu pocięto częstotliwość.
Postoje po południu się znacząco wydłużyły, i za to wielkie brawa dla ZTM-u. Ale żeby nie było tak dobrze, to przy tej operacji postanowiono upiec drugą pieczeń: pozabierano dodatki w szczycie B (2 ze 172 i 1 ze 141). Czyli zrobiono dokładnie odwrotnie niż dotychczasowa praktyka i niż potrzeba. Zwróćcie uwagę, że wszystkie wydłużenia trasy czy też czasów przejazdu łączyły się do tej pory ze zwiększeniem liczby brygad, żeby nie zmniejszać częstotliwości (np. 319, 107, 217, 106, 122 itp.). I za to kolejne brawa. A ż tu nagle: bum!!! Robimy eksperyment: zwiększamy znacząco czas trwania kursu i zarazem zabieramy brygady. Wygląda mi to raczej na błąd w systemie niż przemyślane działanie. Mam nadzieję, że się nie mylę...
Autobusy (przegubowe) na magazynie się skończyły, albo kierowców na półce już nie ma, jak dawniej...man1956 pisze: ↑27 lut 2023, 20:36Postoje po południu się znacząco wydłużyły, i za to wielkie brawa dla ZTM-u. Ale żeby nie było tak dobrze, to przy tej operacji postanowiono upiec drugą pieczeń: pozabierano dodatki w szczycie B (2 ze 172 i 1 ze 141). Czyli zrobiono dokładnie odwrotnie niż dotychczasowa praktyka i niż potrzeba. Zwróćcie uwagę, że wszystkie wydłużenia trasy czy też czasów przejazdu łączyły się do tej pory ze zwiększeniem liczby brygad, żeby nie zmniejszać częstotliwości (np. 319, 107, 217, 106, 122 itp.). I za to kolejne brawa. A ż tu nagle: bum!!! Robimy eksperyment: zwiększamy znacząco czas trwania kursu i zarazem zabieramy brygady. Wygląda mi to raczej na błąd w systemie niż przemyślane działanie. Mam nadzieję, że się nie mylę...
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12
A wyjazd linii 31 w niedziele na trasę dopiero od 8 to też nie są przypadkiem ciche cięcia? Ktoś wrzucił na TT zdjęcie rozkładu sprzed tygodnia, i nawet w ferie w nd kursowała od 5.
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Może i są to ciche cięcia, ale to 31 w niedziele i tak wozi jedynie masę świeżego powietrza. Już taniej byłoby chyba wyciągnąć 218 do placu Konstytucji
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To akurat bardzo zdrowy objaw, naprawdę wiele linii można byłoby w niedziele ruszać od 7-8-9, a nie w środku nocy.
W zamian najważniejsze monofunkcyjne dowozówki do metra pokroju 2 czy 527 powinny w weekendy kursować tak długo, jak metro.
W zamian najważniejsze monofunkcyjne dowozówki do metra pokroju 2 czy 527 powinny w weekendy kursować tak długo, jak metro.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Idealnie byłoby gdyby te dowozówki były jeszcze skoordynowane z metrem w rozsądny sposób - np. przyjazd/odjazd z przystanku przy metrze w połowie taktu metra. Patrząc na obecny rozkład to przesiadka z nocnego M1 na N01 na Młocinach która teraz musi się zmieścić w 3-5 minut jest w sumie dosyć niepewna.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Traktowanie systemu komunikacyjnego jako systemu, a nie funkcjonujących w oderwaniu od siebie pojedynczych linii? To się w m.st. nie przyjęło.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Może w ogóle zawiesić tramwaje na Puławskiej w ramach oszczędniści... Przecież jest 222 z dogodną przesiadką na 4 przy Samochodowej
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ja kiedyś rozmawiałem z jednym z pasażerów przy Dworkowej i mówił mi, że decydenci pewnie nie mieszkają na Górnym Mokotowie.
Już wcześniej wprowadzono chamskie cięcia w postaci 16-minutowych losowych dziur na 31 w szczycie. No bo Mordor ważniejszy, Puławska niech się cieszy że cokolwiek jedzie.
Już wcześniej wprowadzono chamskie cięcia w postaci 16-minutowych losowych dziur na 31 w szczycie. No bo Mordor ważniejszy, Puławska niech się cieszy że cokolwiek jedzie.
Te dziury są potrzebne, żeby była rezerwa na nakładce do samoregulacji systemu. Niestety przystanek jest na odcinku jednotorowym, a sama nakładka jest kilkadziesiąt metrów od niego oddalona. Przy kursach równo co 4 minuty w szczycie każde minimalne zakłócenie w ruchu powodowałoby kolejki do nakładki do końca szczytu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W obecnej formie komunikacja tramwajowa na Puławskiej to jakaś parodia, nie wiem za bardzo kto, po co i dokąd ma nią jeździć. Po prostu Z-4 powinno jeździć do Wilanowskiej, byłoby to nie dość że wygodniejsze, to jeszcze tańsze.
A ile osób jeździ tym 31 pomiędzy Wierzbnem a Dworkową? Tak na marginesie, to szyna na Puławskiej to właśnie była parodią. Te 10 przyklejone do 14 i te stada 4/18/35 wożące powietrze - poza pierwszym w składem.michael112 pisze: ↑28 lut 2023, 12:08Ja kiedyś rozmawiałem z jednym z pasażerów przy Dworkowej i mówił mi, że decydenci pewnie nie mieszkają na Górnym Mokotowie.
Już wcześniej wprowadzono chamskie cięcia w postaci 16-minutowych losowych dziur na 31 w szczycie. No bo Mordor ważniejszy, Puławska niech się cieszy że cokolwiek jedzie.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No to teraz dla odmiany zostawiacie komunikację, która
Autobus Czerwon pisze: ↑28 lut 2023, 12:35W obecnej formie komunikacja tramwajowa na Puławskiej to jakaś parodia, nie wiem za bardzo kto, po co i dokąd ma nią jeździć.
No to trzeba było lepiej umiejscowić nakładkę. Z tego co wiem, tory za Dworkową są już zrobione. Można przenieść nakładkę za skrzyżowanie i niech tam tramwaj zmienia czoło. To jeden weekend zamknięcia. Opłaca się, biorąc pod uwagę jak długo to ma jeszcze trwać.pawcio pisze: ↑28 lut 2023, 12:13Te dziury są potrzebne, żeby była rezerwa na nakładce do samoregulacji systemu. Niestety przystanek jest na odcinku jednotorowym, a sama nakładka jest kilkadziesiąt metrów od niego oddalona. Przy kursach równo co 4 minuty w szczycie każde minimalne zakłócenie w ruchu powodowałoby kolejki do nakładki do końca szczytu.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może mała rewolucja i pierwszy przystanek liniowy Morskie Oko? Z4 zawraca przy Szustra, można się przesiąść.
miłośnik 13N