Ciekawe gdzie, skoro się tam nie zatrzymuje?Stary Pingwin pisze: ↑28 lut 2023, 13:22Może mała rewolucja i pierwszy przystanek liniowy Morskie Oko? Z4 zawraca przy Szustra, można się przesiąść.
Zmiany od marca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Była gdzieś taka koncepcja, ale zdążyła w międzyczasie się zagubić.michael112 pisze: ↑28 lut 2023, 13:17No to trzeba było lepiej umiejscowić nakładkę. Z tego co wiem, tory za Dworkową są już zrobione. Można przenieść nakładkę za skrzyżowanie i niech tam tramwaj zmienia czoło. To jeden weekend zamknięcia. Opłaca się, biorąc pod uwagę jak długo to ma jeszcze trwać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W godzinach szkolnych to wszystkie w hultaju i kilkanaście osób stojących. Szczerze to ja już wolałbym co 10 minut Z-4 na trasie Centrum - Wilanowska. Co do nakładki to trzeba było zamontować krzyżujące się zwrotnice tak by z obu peronów odjeżdżały tramwaje.Paweł D. pisze: ↑28 lut 2023, 12:42A ile osób jeździ tym 31 pomiędzy Wierzbnem a Dworkową? Tak na marginesie, to szyna na Puławskiej to właśnie była parodią. Te 10 przyklejone do 14 i te stada 4/18/35 wożące powietrze - poza pierwszym w składem.michael112 pisze: ↑28 lut 2023, 12:08Ja kiedyś rozmawiałem z jednym z pasażerów przy Dworkowej i mówił mi, że decydenci pewnie nie mieszkają na Górnym Mokotowie.
Już wcześniej wprowadzono chamskie cięcia w postaci 16-minutowych losowych dziur na 31 w szczycie. No bo Mordor ważniejszy, Puławska niech się cieszy że cokolwiek jedzie.
A poza szczytem czasem 3-4 osoby na skład. Cóż, skoro ta przebudowa wymaga aż na rok wycięcia tramwajów, to trzeba się z przesiadkami męczyć....
Jaki jest powód pojawienia się na linii 204 dodatku 08 który kursuje tylko w zm.B, a dodatek 05 kursuje tylko w zm.A?
161/03 pojawiło się jakiś czas temu zamiast całki oznaczonej 3
161/03 pojawiło się jakiś czas temu zamiast całki oznaczonej 3
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
W sensie: DWIE nakładki?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tak, ale w układzie w jakim będziesz miał zwrotnice przed Sielcami.
Można było zrobić zwykłą przelotkę. Kto wie, czy by się kiedyś nie przydała. W przypadku zatrzymania tu czy na Spacerowej przynajmniej część tramwajów mogłaby zawracać. A z drugiej strony nawet można by wydłużyć 31, gdyby się stało coś bliżej Placu Unii. No ale to zapewne gigantyczny koszt (tak, utrzymywać też trzeba).michael112 pisze:No to teraz dla odmiany zostawiacie komunikację, któraAutobus Czerwon pisze: ↑28 lut 2023, 12:35W obecnej formie komunikacja tramwajowa na Puławskiej to jakaś parodia, nie wiem za bardzo kto, po co i dokąd ma nią jeździć.No to trzeba było lepiej umiejscowić nakładkę. Z tego co wiem, tory za Dworkową są już zrobione. Można przenieść nakładkę za skrzyżowanie i niech tam tramwaj zmienia czoło. To jeden weekend zamknięcia. Opłaca się, biorąc pod uwagę jak długo to ma jeszcze trwać.pawcio pisze: ↑28 lut 2023, 12:13Te dziury są potrzebne, żeby była rezerwa na nakładce do samoregulacji systemu. Niestety przystanek jest na odcinku jednotorowym, a sama nakładka jest kilkadziesiąt metrów od niego oddalona. Przy kursach równo co 4 minuty w szczycie każde minimalne zakłócenie w ruchu powodowałoby kolejki do nakładki do końca szczytu.
ŁK
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Można też po prostu nakładkę przemontować. Odmontować stąd gdzie jest teraz i zamontować za skrzyżowaniem z Madalińskiego, po to żeby tramwaje wypuszczały i zabierały pasażerów na dwóch osobnych przystankach, a zmiana czoła odbywała się dalej, bez pasażerów.
To by jak sądzę, rozwiązało problem tych kolejek i tramwaje by mogły jeździć zawsze co 4 min. w szczycie.
Kosztem byłby jeden weekend z wyłączeniem do Królikarni, rozumiem że w weekend ta operacja jest do zrobienia, bo zawsze tak się robiło z nakładkami.
To by jak sądzę, rozwiązało problem tych kolejek i tramwaje by mogły jeździć zawsze co 4 min. w szczycie.
Kosztem byłby jeden weekend z wyłączeniem do Królikarni, rozumiem że w weekend ta operacja jest do zrobienia, bo zawsze tak się robiło z nakładkami.
Notabene, przez lata miałem wrażenie że to było celowe działanie ZTM żeby tworzyć u pasażerów wrażenie że jedna z tych linii jest niepotrzebna. Przecież można było ustawić tak rozkłady żeby te linie jeździły na przemian.
Te linie miały koordynację na innych ciagach po prostu, na Puławskiej nie było konieczności, bo jedna z nich była niepotrzebna
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gdyby tak było, to by pierwszy skład jeździł nabity pod sufit - a nie jeździł; częstotliwość 8 minut to nie jest tak mało, by podbicie do 4 min mogło bardziej niz podwoić zainteresowanie.michael112 pisze: ↑01 mar 2023, 14:10
Notabene, przez lata miałem wrażenie że to było celowe działanie ZTM żeby tworzyć u pasażerów wrażenie że jedna z tych linii jest niepotrzebna. Przecież można było ustawić tak rozkłady żeby te linie jeździły na przemian.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Co obsłuży ZS1 ?.
R10
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- AdamKlocusky
- Posty: 568
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Precyzując, czterema brygadami - 55, 057, 059 i 061 z czego trzy ostatnie łączone są kolejno z brygadami linii 521 - 07, 09 i 011.pawcio pisze:R10
Jak ładnie spisane z wyprawek...AdamKlocusky pisze: ↑10 mar 2023, 0:08Precyzując, czterema brygadami - 55, 057, 059 i 061 z czego trzy ostatnie łączone są kolejno z brygadami linii 521 - 07, 09 i 011.pawcio pisze:R10
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1