Obecnie w autobusach powinny być wprowadzone rozkłady jazdy sobotnio-niedzielne. Niektóre linie mogłoby jeździć wyłącznie od poniedziałku do soboty. A jak już w niedziele i święta to w ograniczonym zakresie np. 10-18 jak tramwaj 14. W niedziele można zmniejszyć niektórym liniom częstotliwość (np. z 10 na 12-15, z 15 na 20) i przesunąć godziny zwiększonej częstotliwości kursowania, jak w tramwajach, po godzinie 10:00.bartoni722 pisze: ↑14 lip 2019, 23:57Pytanie czy:Georg pisze:227 też nie zostało pocięte bo nie było z czego. W końcu obecnie nie ma chyba w Warszawie linii rzadszej niż co 30 minut.
1) 227 w ogóle musi jeździć w DS
2) czy część linii nie mogłaby przynajmniej w skrajnych godzinach w weekendy jeździć rzadziej niż co 30 minut (40, 45, a może nawet 60)
3) czy ścięcie linii "małomiasteczkowych" powinno być celem nadrzędnym żeby 171 nie miało 17-minutowych dziur o 18, albo 105 i 190 nie schodziło o 20 w DS na co 20 - moim zdaniem tak.
Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ścinanie linii do rzadziej niż co 30 całkowicie odbiera, i tak dość mizerną, konkurencyjność komunikacji w DS.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dużo bardziej rozwalą ją perspektywa oczekiwania na przesiadki. Jak człowiek ma się dwa razy przesiąść i dwa razy czekać po kilkanaście minut to mu się odechciewa. Więc jeśli gdzieś szukać oszczędności to najlepiej właśnie w niedzielnych przedpołudniach (przez cały rok). Nocne na przykład spokojnie mogłyby sobie kursować do ósmej rano (zakładając kursowanie tylko wybranych dziennych linii).
jedno wynika z drugiego
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Trochę ogólnie to opisałeś. Które linie dzienne masz na myśli?
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Do reszty odniosę się jutro ale właśnie mam okazję testować 527 i N11 co się nie powinny dublować:
Lajons z Wileńskiego siedzące + około 30 osób stoi
N11 1800 z Wileńskiego siedzące + dokładnie 23 osoby stoją.
To jednak inne relacje (metro - Zielona Białołęka vs. ścisłe centrum - Radzymińska/przystanki gdzie nie ma 527). Gdybyśmy złożyli to w jedno N11 to nawet przegub ledwo by wyrobił.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Lajons z Wileńskiego siedzące + około 30 osób stoi
N11 1800 z Wileńskiego siedzące + dokładnie 23 osoby stoją.
To jednak inne relacje (metro - Zielona Białołęka vs. ścisłe centrum - Radzymińska/przystanki gdzie nie ma 527). Gdybyśmy złożyli to w jedno N11 to nawet przegub ledwo by wyrobił.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Piszę zarówno o obecnym objeździe, jak i wcześniejszym, który trwał 3 lata! Owszem teraz trzeba wybierać albo Handlowa albo Witebska, ale wcześniej nie było przeszkód, żeby 162 podjeżdżało do Witebskiej albo tam kończyło zamiast 517.bartoni722 pisze: ↑14 lip 2019, 23:57Przy całym swoim upieraniu się przy dużych potokach na Witebskiej naprawdę nie wyobrażam sobie zostawienia Lusińskiej i Handlowej na czymś średnio regularnym i rano jednak dwa razy rzadszym niż 162.
To są tylko przypuszczenia, ale trzymajmy się faktów. Dotychczas w ferie zimowe czy wakacje normalnie jeździło 162 co 15 minut, oprócz porannego szczytu. Nawet teraz przez pierwszy tydzień wakacji jeździło jak "zawsze" z wyciętymi kursami szkolnymi po południu. Natomiast 256 również było zawieszane w ferie zimowe czy wakacje, teraz po raz pierwszy kursuje w wakacje w dni robocze. I taka decyzja została podjęta pomimo tego, że w te wakacje są spore cięcia.bartoni722 pisze:Teraz to Ty przesadzasz - zapewnienie odpowiedniej oferty na Handlowej oczywiście jest ważne, ale myślę że czynnikiem decydującym była po prostu bardzo dobra praca 162 na Powiślu. Co 15 w szczycie by po prostu nie przeszło.
Jaka przepustowość ronda? Mała obwodnica Targówka Mieszkaniowego nie jest główną arterią w mieście, żeby tu był nie wiadomo jaki ruch uliczny. Zwykle jest bardzo spokojnie i nie tworzą się korki. Dodatkowe podjazdy dla 162 nie stanowiłyby żadnego problemu. Takie podjazdy do szczególnie ważnych miejsc są nawet standardem w gminach.bartoni722 pisze:Przepustowość ronda z gumy też nie była. Ale nawet gdyby była, nie ma co przesadzać, strasznie nadinterpretujesz moje słowa.
Przystanki DKS Targówek są tylko tymczasowo przesunięte, docelowo będą przy samym skrzyżowaniu, a ten w kierunku Witebskiej nawet w nowej lokalizacji, podobnie jak większość przystanków na osiedlu. Gorszą patologią była Myszkowska po jednej stronie ulicy jako przystanek stały, gdzie staje 517, a po drugiej już Gorzykowska na żądanie, bez 517. To był bardzo udany pomysł jakiegoś "geniusza" z Żelaznej. Poza tym jeździ się w dwie strony, DKS Targówek w drugą jest wspólny, za to osobno jest Myszkowska, ale przy wysiadaniu to ma niewielkie znaczenie. Poza tym pominąłeś przystanki Targówek, Gościeradowska oraz Kołowa, ale też nic nie wspominasz o Pratulińskiej, która teraz w weekend nie ma 262 i musi korzystać obowiązkowo z innych linii, a i w DP jak patrzę na frekwencję to nie wiem czy niektórzy nie skusili się na inne linie dojeżdżające teraz na Targówek.bartoni722 pisze:Tylko ta "reszta" którą kilkukrotnie podkreślasz to w zasadzie teraz tylko Myszkowska. Na DKS Targówek 160 i 162 odjeżdżają z innych przystanków i nikt nie będzie robił koordynacji dla różnych przystanków w jednym zespole. Zwłaszcza że od jutra będą od siebie jeszcze bardziej oddalone. Serio, nikt nie biega między tak oddalonymi przystankami licząc że "a nuż na tamtym będzie 162 3 minuty wcześniej niż 160 tu gdzie stoję".
I dlatego muszą jechać razem, a nie może być chociaż minimalnego odstępu? Nie proponowałem wycinania żadnego kursu...bartoni722 pisze: ↑15 lip 2019, 23:40Do reszty odniosę się jutro ale właśnie mam okazję testować 527 i N11 co się nie powinny dublować:
Lajons z Wileńskiego siedzące + około 30 osób stoi
N11 1800 z Wileńskiego siedzące + dokładnie 23 osoby stoją.
To jednak inne relacje (metro - Zielona Białołęka vs. ścisłe centrum - Radzymińska/przystanki gdzie nie ma 527). Gdybyśmy złożyli to w jedno N11 to nawet przegub ledwo by wyrobił.
Ashir, co za głupoty wypisujesz. 517 na Targówku zamiast 162? Pętla która miała 160, 162 i 517 miałaby mieć z całej trójki 517? Co za bzdury !!!!ashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50Piszę zarówno o obecnym objeździe, jak i wcześniejszym, który trwał 3 lata! Owszem teraz trzeba wybierać albo Handlowa albo Witebska, ale wcześniej nie było przeszkód, żeby 162 podjeżdżało do Witebskiej albo tam kończyło zamiast 517.bartoni722 pisze: ↑14 lip 2019, 23:57Przy całym swoim upieraniu się przy dużych potokach na Witebskiej naprawdę nie wyobrażam sobie zostawienia Lusińskiej i Handlowej na czymś średnio regularnym i rano jednak dwa razy rzadszym niż 162.
Nie widziałeś ile osób korzystało z 162, ile osób popołudniu wysiadało z 160, 517 na Handlowej i szło na Askenazego, Korzona i Samarytanki.
Jeżeli już szukać winy w ZTM, to takiej że zamiast 162 na Targówku winno być 160 ( a nie 517) !!!
Ashir, co za głupoty wypisujesz. Pozostawienie 162 na Lusińskiej dobra decyzja,"coś" częstego powinno kursować tędy. Wreszcie została podbita częstotliwość w popołudniowym szczycie na 162ashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50To są tylko przypuszczenia, ale trzymajmy się faktów. Dotychczas w ferie zimowe czy wakacje normalnie jeździło 162 co 15 minut, oprócz porannego szczytu. Nawet teraz przez pierwszy tydzień wakacji jeździło jak "zawsze" z wyciętymi kursami szkolnymi po południu. Natomiast 256 również było zawieszane w ferie zimowe czy wakacje, teraz po raz pierwszy kursuje w wakacje w dni robocze. I taka decyzja została podjęta pomimo tego, że w te wakacje są spore cięcia.bartoni722 pisze:Teraz to Ty przesadzasz - zapewnienie odpowiedniej oferty na Handlowej oczywiście jest ważne, ale myślę że czynnikiem decydującym była po prostu bardzo dobra praca 162 na Powiślu. Co 15 w szczycie by po prostu nie przeszło.
Ashir, co za głupoty wypisujesz. Na Witebskiej było częste 160 i 517, oraz wspólna koordynacja w weekend. Wystarczyashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50Jaka przepustowość ronda? Mała obwodnica Targówka Mieszkaniowego nie jest główną arterią w mieście, żeby tu był nie wiadomo jaki ruch uliczny. Zwykle jest bardzo spokojnie i nie tworzą się korki. Dodatkowe podjazdy dla 162 nie stanowiłyby żadnego problemu. Takie podjazdy do szczególnie ważnych miejsc są nawet standardem w gminach.bartoni722 pisze:Przepustowość ronda z gumy też nie była. Ale nawet gdyby była, nie ma co przesadzać, strasznie nadinterpretujesz moje słowa.
262 na wakacje było zawieszane na weekendy i tragedii nie było! Tym bardziej nie ma teraz.ashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50Przystanki DKS Targówek są tylko tymczasowo przesunięte, docelowo będą przy samym skrzyżowaniu, a ten w kierunku Witebskiej nawet w nowej lokalizacji, podobnie jak większość przystanków na osiedlu. Gorszą patologią była Myszkowska po jednej stronie ulicy jako przystanek stały, gdzie staje 517, a po drugiej już Gorzykowska na żądanie, bez 517. To był bardzo udany pomysł jakiegoś "geniusza" z Żelaznej. Poza tym jeździ się w dwie strony, DKS Targówek w drugą jest wspólny, za to osobno jest Myszkowska, ale przy wysiadaniu to ma niewielkie znaczenie. Poza tym pominąłeś przystanki Targówek, Gościeradowska oraz Kołowa, ale też nic nie wspominasz o Pratulińskiej, która teraz w weekend nie ma 262 i musi korzystać obowiązkowo z innych linii, a i w DP jak patrzę na frekwencję to nie wiem czy niektórzy nie skusili się na inne linie dojeżdżające teraz na Targówek.bartoni722 pisze:Tylko ta "reszta" którą kilkukrotnie podkreślasz to w zasadzie teraz tylko Myszkowska. Na DKS Targówek 160 i 162 odjeżdżają z innych przystanków i nikt nie będzie robił koordynacji dla różnych przystanków w jednym zespole. Zwłaszcza że od jutra będą od siebie jeszcze bardziej oddalone. Serio, nikt nie biega między tak oddalonymi przystankami licząc że "a nuż na tamtym będzie 162 3 minuty wcześniej niż 160 tu gdzie stoję".
Ashir: dużo zdrówka życzę
Potrafisz czytać? Napisałem dla 162 podjazd 'albo' skrócenie i wtedy w zamian 517. Tak naprawdę przez 3 lata nie było żadnych przeciwwskazań, żeby 160, 162 i 517 podjeżdżały najpierw do Witebskiej, a później jechały na Targówek. ZTM jednak uznał, że dla Targówka i Pratulińskiej wystarczy 162 i 262, a reszta sobie dojdzie do/z (Lusińskiej)/Handlowej. Dlatego też napisałem ewentualnie tylko 517.ARTUR P pisze: ↑16 lip 2019, 9:08Ashir, co za głupoty wypisujesz. 517 na Targówku zamiast 162? Pętla która miała 160, 162 i 517 miałaby mieć z całej trójki 517? Co za bzdury !!!!
Nie widziałeś ile osób korzystało z 162, ile osób popołudniu wysiadało z 160, 517 na Handlowej i szło na Askenazego, Korzona i Samarytanki.
Jeżeli już szukać winy w ZTM, to takiej że zamiast 162 na Targówku winno być 160 ( a nie 517) !!!
Niczego nie trzeba podbijać. Wystarczy zostawić rozkład, który obowiązuje w dni nauki szkolnej. A tak do tej pory ZTM stwierdzał, że 162 co 15 minut jest wystarczające.Artur P pisze:Ashir, co za głupoty wypisujesz. Pozostawienie 162 na Lusińskiej dobra decyzja,"coś" częstego powinno kursować tędy. Wreszcie została podbita częstotliwość w popołudniowym szczycie na 162ashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50To są tylko przypuszczenia, ale trzymajmy się faktów. Dotychczas w ferie zimowe czy wakacje normalnie jeździło 162 co 15 minut, oprócz porannego szczytu. Nawet teraz przez pierwszy tydzień wakacji jeździło jak "zawsze" z wyciętymi kursami szkolnymi po południu. Natomiast 256 również było zawieszane w ferie zimowe czy wakacje, teraz po raz pierwszy kursuje w wakacje w dni robocze. I taka decyzja została podjęta pomimo tego, że w te wakacje są spore cięcia.
Po co edytowałeś post? Twierdziłeś, że w międzyszczycie 160 i 517 było skoordynowane ze sobą. Ciekawe jak, gdy pierwsza kursowała co 15 minut, a druga co 20 minut? Dlaczego w weekendy autobus z Witebskiej na Dw. Wileński jest równo co 10 minut, a w DP są odstępy nawet 15-minutowe?Artur P pisze:Ashir, co za głupoty wypisujesz. Na Witebskiej było częste 160 i 517, oraz wspólna koordynacja w weekend. Wystarczyashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50Jaka przepustowość ronda? Mała obwodnica Targówka Mieszkaniowego nie jest główną arterią w mieście, żeby tu był nie wiadomo jaki ruch uliczny. Zwykle jest bardzo spokojnie i nie tworzą się korki. Dodatkowe podjazdy dla 162 nie stanowiłyby żadnego problemu. Takie podjazdy do szczególnie ważnych miejsc są nawet standardem w gminach.
Dobrze znam frekwencję w 262, bo mam okazję jeździć tą linią nie raz kilka razy dziennie od pierwszego do ostatniego kursu. Nie mniej te osoby teraz muszą korzystać w DŚ z 160, 162 lub 517, które powinny być dobrze skoordynowane.Artur P pisze:262 na wakacje było zawieszane na weekendy i tragedii nie było! Tym bardziej nie ma teraz.ashir pisze: ↑15 lip 2019, 23:50Przystanki DKS Targówek są tylko tymczasowo przesunięte, docelowo będą przy samym skrzyżowaniu, a ten w kierunku Witebskiej nawet w nowej lokalizacji, podobnie jak większość przystanków na osiedlu. Gorszą patologią była Myszkowska po jednej stronie ulicy jako przystanek stały, gdzie staje 517, a po drugiej już Gorzykowska na żądanie, bez 517. To był bardzo udany pomysł jakiegoś "geniusza" z Żelaznej. Poza tym jeździ się w dwie strony, DKS Targówek w drugą jest wspólny, za to osobno jest Myszkowska, ale przy wysiadaniu to ma niewielkie znaczenie. Poza tym pominąłeś przystanki Targówek, Gościeradowska oraz Kołowa, ale też nic nie wspominasz o Pratulińskiej, która teraz w weekend nie ma 262 i musi korzystać obowiązkowo z innych linii, a i w DP jak patrzę na frekwencję to nie wiem czy niektórzy nie skusili się na inne linie dojeżdżające teraz na Targówek.
Mógłbyś sobie takie teksty darować.Artur P pisze:Ashir: dużo zdrówka życzę :!
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
ZTM ułatwia przesiadkę z metra <3
Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak coś takiego może działać do końca wakacji? W ciągu tygodnia, weekend niezmiennie? Jakim ku wa cudem.
-
- Posty: 2114
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Co to jest SOM?
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Zapewne chodzi o SKM, bo co innego się zatrzymuje w peronach i było skomunikowane ze 198? ( :
Aaaa, totalnie nie skojarzyłem, że to mogła być literówka. Google nic nie znalazło i główkowałem dalej.