Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 lut 2021, 9:49

Wtedy chyba czas ogłosić Ostateczny Krach Koncepcji Separacji Potoków.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 23 lut 2021, 9:50

fik pisze:
20 lut 2021, 12:38
Przecież sensem istnienia linii przyspieszonych jest separacja potoków, a więc i grup docelowych, więc ich koordynacja ze zwyklakami jest zbędna, bo nie pełnią wzajemnie roli substytucyjnych, czyż nie?
Zgadza się, z tego założenia wyszedł ostatnio układający rozkład 186+509 w DS :term: ale na szczęście już się poprawił.
person pisze:
23 lut 2021, 9:41
A co jeśli pośpiechy mają (w zasadzie) tyle samo przystanków co zwyklaki? ;)
503 zdecydowanie powinno mieć tyle samo przystanków co zwyklaki bo obecne pomijanie "nieistotnych" przystanków typu Kostrzewskiego czy Łazienki tylko tej linii szkodzi.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 23 lut 2021, 23:43

Ostatnia separacja to było chyba E-8.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 mar 2021, 16:20

Tak źle to już dawno nie było. Poranki, międzyszczyt, wieczory w dni powszednie, a także przez cały weekend 153 przyjeżdża minutę po 143. Rozumiem, że czas oczekiwania powinien być jak najkrótszy... Natomiast nie przesadzajmy :dzizys:

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 14 mar 2021, 19:14

PiotrekP pisze:
14 mar 2021, 16:20
Tak źle to już dawno nie było. Poranki, międzyszczyt, wieczory w dni powszednie, a także przez cały weekend 153 przyjeżdża minutę po 143. Rozumiem, że czas oczekiwania powinien być jak najkrótszy... Natomiast nie przesadzajmy :dzizys:
W Rembertowie wszystkie rozkłady są do bani. Ludzie wysiadają ze 153/196 a tu w peronach stoi pociąg, który za moment odjeżdza . Przystanek na Cyrulików jest za daleko od stacji

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 mar 2021, 20:08

Dodaj do tego turlające się jeden za drugim 153+199.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 maja 2021, 9:45

Trzeba się chyba wyjątkowo postarać, żeby przez większość dnia w weekendy 9 i 24 jeździły przez całe Jerozolimskie w kierunku Pragi w tej samej minucie, lub z minutową różnicą. W drugą stronę wcale lepiej nie jest dużo lepiej, bo różnica wynosi 1-2 minuty. I na pewno nie jest to spowodowane koordynacją 23 i 24 na odcinku Nowe Bemowo-Obozowa, bo z tego co widzę też jest 4-11. Z czym jest więc problem żeby 24 jeździło w pół taktu 9, najlepiej 3-4 minuty po kursie skróconym do Wiatracznej? Chociaż i tak chyba sytuacją idealną byłoby gdyby całość 9 jeździła na Gocławek, a 24 kończyła na Wiatracznej jeżdżąc w połowie taktu 9. Analogicznie na Obozowej byłoby lepiej gdyby były dwie skoordynowane linie jeździly z MRA na Nowe Bemowo i na dokładkę w połowie taktu linia z Jerozolimskich na Boernerowo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 maja 2021, 9:54

9, 9w oraz 24 muszą generować bałagan na Waszyngtona. Naturalnie 9w i 24 będą się przyciągać. Co nawet przy okazji dyskusji o tworzeniu 9w albo skracaniu 24 było tłumaczone wszystkim możliwym wokół. Ale liczba tabliczek na Gocławku wygrała.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 maja 2021, 10:00

Moim zdaniem jeżeli naprawdę Bemowo musi mieć bezpośredni tramwaj na Gocławek (co dla mnie jest w sumie dziwną potrzebą) to chyba lepiej żeby było to 26 jeżdżące na Gocławek w zamian za 6? Bo teraz sytuacja na alei Waszyngtona wygląda niezbyt ciekawie. I naprawdę cięzko się dziwić obrońcom 521, bo oprócz ułomnej przesiadki na Wiatracznej mieliby mieć w gratisie w najgorszym przypadku 7 minut oczekiwania na następny tramwaj, a mogliby mieć połowę mniej, a teraz to w ogóle mają transport do centrum bez czekania na tramwaj.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 09 maja 2021, 17:47

Autobus Czerwon pisze:
09 maja 2021, 10:00
Moim zdaniem jeżeli naprawdę Bemowo musi mieć bezpośredni tramwaj na Gocławek (co dla mnie jest w sumie dziwną potrzebą) to chyba lepiej żeby było to 26 jeżdżące na Gocławek w zamian za 6? Bo teraz sytuacja na alei Waszyngtona wygląda niezbyt ciekawie. I naprawdę cięzko się dziwić obrońcom 521, bo oprócz ułomnej przesiadki na Wiatracznej mieliby mieć w gratisie w najgorszym przypadku 7 minut oczekiwania na następny tramwaj, a mogliby mieć połowę mniej, a teraz to w ogóle mają transport do centrum bez czekania na tramwaj.
Tylko 26 na Bemowie jest na gościnnych występach. Wróci pętla na Górczewskiej, to 26 zniknie z Bemowa. A 24 zostanie. Swoją drogą jednoperonowa przesiadka z 24 w 9 na tak długim odcinku nie powinna być problemem nawet dla niepełnosprawnych. Ale tak to jest, jak krzykacze decydują o rozwoju komunikacji.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 maja 2021, 22:00

Nie o Bemowo chodzi a o Grochów który chce mieć dwie tarczki jedna na Wolę drugą na Ochotę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 maja 2021, 22:25

pawcio pisze:Nie o Bemowo chodzi a o Grochów który chce mieć dwie tarczki jedna na Wolę drugą na Ochotę.
No to 26 by było na Wolę.
ŁK

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 10 maja 2021, 8:17

Autobus Czerwon pisze:
09 maja 2021, 9:45
Trzeba się chyba wyjątkowo postarać, żeby przez większość dnia w weekendy 9 i 24 jeździły przez całe Jerozolimskie w kierunku Pragi w tej samej minucie, lub z minutową różnicą. W drugą stronę wcale lepiej nie jest dużo lepiej, bo różnica wynosi 1-2 minuty. I na pewno nie jest to spowodowane koordynacją 23 i 24 na odcinku Nowe Bemowo-Obozowa, bo z tego co widzę też jest 4-11. Z czym jest więc problem żeby 24 jeździło w pół taktu 9, najlepiej 3-4 minuty po kursie skróconym do Wiatracznej? Chociaż i tak chyba sytuacją idealną byłoby gdyby całość 9 jeździła na Gocławek, a 24 kończyła na Wiatracznej jeżdżąc w połowie taktu 9. Analogicznie na Obozowej byłoby lepiej gdyby były dwie skoordynowane linie jeździly z MRA na Nowe Bemowo i na dokładkę w połowie taktu linia z Jerozolimskich na Boernerowo.
No to jest nagminne Ale wynika to z tego że pracownicy ZTMu robią cokolwiek by robic. Odwalają mnóstwo takich sytuacji . Ich praca irytuje wielu pasażerów którym wiecznie psują dojazdy do i z pracy. Systematycznie pogarszane są warunki jazdy w tym koordynacje .

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 maja 2021, 9:34

pawcio pisze:
09 maja 2016, 8:57
Robert 514 pisze:jak widać z ZTM się pracuje bo się ma kogoś z rodziny, żaden mądry spoza rodziny tak się do pracy nie dostanie i taka jest prawda

a warszawskie talenty się marnują.... ja to chyba zacznę słać rozkłady i koordynacje . lubię się często pobawić cyferkami i nigdy mi nie wychodzi 8:2:8:2
tylko 5-5-5-5-5-5
W tym poście http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 89#p827089 masz stworzone przeze mnie prymitywne narzędzie do tworzenia koordynacji. Nie jest ono aktualne, ale to akurat nie ma znaczenia. Masz czas do końca tygodnia, aby przedstawić swoją wersję, która zakłada idealną koordynację na wszystkich ciągach. Za każdą nieidealność będziesz miał tydzień bana. Brak przedstawienia rozwiązania oznaczać będzie naliczenie kary za każdy przypadek - łącznie 119 tygodni. Czas start!
Robercie, 5 lat temu obiecałeś pokazać swoją idealną koordynację, wciąż czekamy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 maja 2021, 11:04

Czy nieprzedstawienie koordynacji nie powinno być równoznaczne z nieidealnością? W takim wypadku moglibyśmy zaraz kolegę zbanować :)

ODPOWIEDZ