Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 gru 2019, 10:39

No jak się skoordynuje pół 9 z 24 na Grochowskiej, to musi wyjść synchronizacja wiatracznej połowy 9 z 24 wszędzie poza tym. Przy tej łącznej ofercie to raczej bez znaczenia.

Problemu 6 i 18 nie rozumiem, przecież te linie jadą TOTALNIE gdzie indziej i pełnią ZUPEŁNIE inne funkcje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 gru 2019, 10:55

Kelly pisze:
30 gru 2019, 10:01
Brawa dla autora koordynacji 9+24 od Zawiszy do Wiatracznej. W tej samej minucie to trzeba mieć talent.
Trzeba naprawdę skończyć ze skróconymi dziewiątkami w ciągu dnia. Na Wiatracznej powinno kończyć 24.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 gru 2019, 13:19

Kelly pisze:
30 gru 2019, 10:01
Brawa dla autora koordynacji 9+24 od Zawiszy do Wiatracznej. W tej samej minucie to trzeba mieć talent.
Trzeba było dać pełną 9 do Gocławka, a 24 tylko do Wiatracznej. Inaczej rozsądny układ na Waszyngtona będzie dawał nierozsądny układ na Gocławku i vice versa. No ale polityka i marudzenie pasażerów nie uwzględnia takich pierdół.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 gru 2019, 20:47

fik pisze:
30 gru 2019, 10:39
Problemu 6 i 18 nie rozumiem, przecież te linie jadą TOTALNIE gdzie indziej i pełnią ZUPEŁNIE inne funkcje.
Ale spotykają się na Starzyniaku i jadą razem do Polonii. Światło do skrętu w Międzyparkową sterowane jest generatorem liczb losowych i raz jest 2 x na minutę, a innym razem co 2 minuty. Wysepka i cykl do skrętu są za krótkie na dwa składy, więc drugi kwitnie, blokując 1,28 i 41.
miłośnik 13N

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 maja 2020, 16:39

Czy 143 jest z czymś skoordynowane? Oczywiście mam na myśli pełną trasę do GUS-u.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 maja 2020, 20:07

Czy "koordynacja" 190 z 512 to jest jakiś sabotaż ze strony ZTMu czy o co chodzi? Zwłaszcza, że w większości przypadków 190 jedzie przed 512 i zgadnijcie jaka jest frekwencja w pierwszym autobusie, a jaka w drugim? :/

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 lip 2020, 21:44

Kod: Zaznacz cały

04: 37 50 57
05: 10 16 30 37 50 57
06: 10 16 19 29 31 44 46 58
07: 00 08 10 18 20 28 30 38 40 48 50 58
08: 00 08 10 18 20 29 30 36 40 44 50 59
09: 02 14 17 24 29 32 44 47 54 59
10: 02 14 17 29 32 44 47 59
11: 02 14 17 29 32 44 47 59
12: 02 14 17 29 32 44 47 59
13: 02 14 17 29 32 44 47 59
14: 02 10 14 17 21 29 32 40 44 47 58
15: 00 08 10 18 20 28 30 38 40 48 50 58
16: 00 08 10 18 20 28 30 38 40 48 50 58
17: 00 08 10 18 20 28 30 38 40 48 50 58
18: 00 10 14 20 29 32 44 47 51 59
19: 02 14 17 24 29 32 44 47 59
20: 02 14 18 30 37 50 57
21: 10 17 30 37 50 57
22: 10 17 29 30 40 51
Hala Wola w stronę miasta. No boli mnie to niemiłosiernie, naprawdę chyba większym zyskiem mimo wszystko byłoby odsunąć to 26 o 3 minuty do 6-9 w międzyszczycie i o dwie minuty do 6-4 w szczycie. Koordynacji z 13 by to nie popsuło, zamiast 6-9 i 6-4 byłoby 9-6 i 4-6, pojawia się natomiast problem na Grochowskiej z zestadzeniem z trójką - niemniej jednak tam jest dobrze funkcjonująca koordynacja 3+6 więc czas oczekiwania nie byłby jakoś wybitnie zaburzony. Tutaj sporo by poprawiło, a tam strata nie byłaby aż tak odczuwalna. Ale jest coś jeszcze, co boli mnie jeszcze bardziej. 20+23, MRA -> Obozowa/Bemowo:

Kod: Zaznacz cały

18: 01 09 11 21 21 31 36 44 51 
19: 04 06 21 24 36 44 51
20: 03 05 19 21 33 41 53
Jest jakieś sensowne wytłumaczenie dlaczego 23, jako chyba jedyna linia tramwajowa w mieście jest, za przeproszeniem, upierdolona od 18:30 (!) z co 10 od razu na co 20 w trakcie gdy inne linie mają spadek na co 15 minut nawet do 21:00-21:30? Od zawsze miała szczyty podobnie do 24, bo liczyła się ta dziwna koordynacja dla końcówki na Nowym Bemowie a nie od jednej stacji metra dla dużo dłuższego odcinka pokonywania razem ale to jest już naprawdę przegięcie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lip 2020, 22:49

W stronę Pragi jest co 15 minut jeszcze o 20 z Bemowa, ale faktycznie zjazdy z Czynszowej są bardzo wcześnie.
ŁK

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 11 wrz 2020, 20:15

Właśnie stoje sobie przy ikei i czekam pół godziny na autobus z trójki 706,703, 711 Piękny takt 30-0, nie da się tego jakoś bardziej równomiernie rozłożyć? Nawet 10-20 tak by 706 jechało po 10 mon od 703/711?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 27 wrz 2020, 10:34

Czy 201 jest do czegoś dowiązane na weekendzie? Nurtuje mnie ta kwestia, bo jeżdżę dzisiaj to cudo i zauważyłem idealną i bardzo pro-pasażerską koordynację rozkładów tej linii ze 197, która na wspólnym odcinku daje takt 17-3 w stronę metra i 16-4 w drugą.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 wrz 2020, 11:20

Nie może być z niczym innym powiązane bo nie ma wspólnej częstotliwości. Więc racja, można to niewielkim kosztem poprawić, gdyby odjeżdżało z Bemowa 7 minut później wychodzi 10-10 i 11-9.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 wrz 2020, 14:53

Konied Makevski pisze:Czy 201 jest do czegoś dowiązane na weekendzie?
Że na czym?
ŁK

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 02 gru 2020, 0:04

Od kiedy nie jest utrzymywany wspólny takt 15-minutowy na 228 i 328? Teraz w ciągu dnia z PKP Rakowiec 06 w kierunku Włoch jest albo 12-18 albo nawet 10-20.
Trochę lepiej jest z Popularnej: 17-13.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2020, 12:18

Gdynianin pisze:
02 gru 2020, 0:04
Od kiedy nie jest utrzymywany wspólny takt 15-minutowy na 228 i 328? Teraz w ciągu dnia z PKP Rakowiec 06 w kierunku Włoch jest albo 12-18 albo nawet 10-20.
Trochę lepiej jest z Popularnej: 17-13.
328 nie może mieć postojów na Popularnej, a zatem 228 musiałyby się tam idealnie mijać, aby w obie strony była koordynacja. 228 z kolei ma w obie strony Popularna - Sasanki po 16-18 minut, więc wyszłyby postoje na Sasanki po blisko pół godziny. Tak się nieuchronnie kończy koordynowanie słabych linii.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2020, 15:05

No ale co się zmieniło, że się już nie da 15 choć się wcześniej dało? Aktualizacja czasów jazdy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ