Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2020, 15:18

A dało się na trasie do Sasanek czy Novotelu? Bo nie pamiętam, TBF.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 03 gru 2020, 15:29

Na 99,9 do Novotelu. Wydaje mi się że w już zimą trafiłem na identyczną jak teraz dziurę 19:09-19:29.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2020, 15:34

No to bym to obstawiał, do Novotelu idzie się zmieścić ładnie (i idealnie wychodzi brak postojów dla 228 tamże z kolei).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 gru 2020, 16:38

Myślę, że na razie to nie ma znaczenia. Wieczorem będą rozkłady od przyszłego piątku. Wtedy zobaczymy co wykombinowali i na czym polega zmiana trasy.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2020, 19:36

Georg pisze:Myślę, że na razie to nie ma znaczenia. Wieczorem będą rozkłady od przyszłego piątku. Wtedy zobaczymy co wykombinowali i na czym polega zmiana trasy.
A nie przystanek Grójecka wykombinowali?
ŁK

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 03 gru 2020, 20:49

Łukasz pisze:
Georg pisze:Myślę, że na razie to nie ma znaczenia. Wieczorem będą rozkłady od przyszłego piątku. Wtedy zobaczymy co wykombinowali i na czym polega zmiana trasy.
A nie przystanek Grójecka wykombinowali?
Też mi się wydaje, że to jest właśnie to wzmiankowane przedłużenie linii. A szkoda, bo 228 powinien ZTM wydłużyć z obu stron.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 gru 2020, 21:05

Przystanek z wiatą po skręcie z Grójeckiej w prawo w Racławicką nie powstał chyba z powodu nadmiaru środków finansowych.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2020, 21:31

Racławicka ma progi przez całą śzerokość, nie nadaje się dla autobusów.

Mnie bardziej śmieszą dwie małe wiatki pod lasami państwowymi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 gru 2020, 21:33

Glonojad pisze:
03 gru 2020, 21:31
Racławicka ma progi przez całą śzerokość, nie nadaje się dla autobusów.

Mnie bardziej śmieszą dwie małe wiatki pod lasami państwowymi.
Po remoncie też? To po co zatoka i wiatą, jeśli ma nic tamtędy nie jechać?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 gru 2020, 21:42

Po jakim remoncie? Przebudowa objęła tylko odcinek do skrzyżowania z Sierpińskeigo. Dalej jest parkingowisko.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 gru 2020, 22:12

Glonojad pisze:
03 gru 2020, 21:31
Racławicka ma progi przez całą śzerokość, nie nadaje się dla autobusów.
W dawnych planach, było przecież zrobienie z Racławickiej arterii, począwszy od Grójeckiej, kończąc na Czerniakowskiej. Skończy się tak, że z wielkich planów zostanie tylko ta wiata xd

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 gru 2020, 23:03

Przyznaję Wam rację. Doszedł po prostu dodatkowy przystanek.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 05 gru 2020, 10:06

Glonojad pisze:
03 gru 2020, 15:05
No ale co się zmieniło, że się już nie da 15 choć się wcześniej dało? Aktualizacja czasów jazdy?
Koordynacja była jeszcze "za czasów" Hynka czy już za Sasanki?

W sumie to kolejny argument, że krańcowanie 228 na Sasanki to głupota - niewielka wartość dodana, a rodzi tylko problemy. Przedłużenie na Mokotów jest potrzebne.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 gru 2020, 17:49

Sprawdzę. Czy 228 i 328 są z czymś innym skoordynowane?

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 gru 2020, 19:43

Gdynianin pisze:
Glonojad pisze:
03 gru 2020, 15:05
No ale co się zmieniło, że się już nie da 15 choć się wcześniej dało? Aktualizacja czasów jazdy?
Koordynacja była jeszcze "za czasów" Hynka czy już za Sasanki?

W sumie to kolejny argument, że krańcowanie 228 na Sasanki to głupota - niewielka wartość dodana, a rodzi tylko problemy. Przedłużenie na Mokotów jest potrzebne.
Z częstotliwością 30 minut? Wątpię, żeby to się komuś przydało. Półkurs do Wierzbna wydłuża się w święto o około 30-32 minuty, w zależności od wariantu kolo Królikarni, a między Novotelami jest 10 minut. Czy 8 minut postoju na Wierzbnie wystarczy? A to jest tylko do Wierzbna i tylko co 30 minut, a i tak kosztuje brygadę. Nie wiem po co komu taki dziad.
ŁK

ODPOWIEDZ