A co to za wózDomasq12 pisze:805
Stałe linie kierowców
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Reaktywuję temat sprzed wielu lat. O ile mi wiadomo, w MZA od dawna nie ma zezwolenia, aby kierowcy wybierali sobie linie i brygady, na których będą jeździć na stałe. A tymczasem na 168 od kilku tygodni widzę codziennie 1908 na br. 2 i 1915 na br. 6.
Czy więc coś się zmieniło w kwestii tego zakazu?
Czy więc coś się zmieniło w kwestii tego zakazu?
Na elektrykach jest mało linii to dlatego kierowcy co mają elektryki na stanie to jeżdżą w kółko to samo.man1956 pisze: ↑10 sie 2021, 11:39Reaktywuję temat sprzed wielu lat. O ile mi wiadomo, w MZA od dawna nie ma zezwolenia, aby kierowcy wybierali sobie linie i brygady, na których będą jeździć na stałe. A tymczasem na 168 od kilku tygodni widzę codziennie 1908 na br. 2 i 1915 na br. 6.
Czy więc coś się zmieniło w kwestii tego zakazu?
Tak pozatym to kierowcy co mają na stanie 8548 dość często, prawie że na stałe mają 62 BWL(711+733)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Jak dla mnie, jeżdżenie w kółko to samo byłoby nudne. Ale są różne upodobania...
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Jak chcesz jeździć na stałe jedno i to samo, to musisz to odpowiednio uargumentować. Na miejscu planisty nie robiłbym problemu jak ktoś ma ciężką sytuację w rodzinie, idzie na jakiś kurs czy razem z żoną opiekują się małymi dziećmi i muszą się jakoś uzupełniać. Jak chcesz zaczynać/kończyć o odpowiedniej porze to możesz ale w szczególnych sytuacjach.
Dużo osób w szczególności u prywaciarzy robi tak, że przychodzi i kierowca dyktuje co chce jeździć, bo inaczej to nie będzie pracować i pójdzie gdzie indziej.
Dużo osób w szczególności u prywaciarzy robi tak, że przychodzi i kierowca dyktuje co chce jeździć, bo inaczej to nie będzie pracować i pójdzie gdzie indziej.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Tak, u prywaciarzy zawsze było tak, że kierowca mógł sobie dobrać linię i brygadę na stałe. U miejskiego przewoźnika przed laty też to było możliwe, ale to były raczej nieliczne przypadki. Brygady obsługiwane na stałe przez tych samych kierowców (przez wiele miesięcy, a nawet kilka lat) dotyczyły zarówno całek, jak i dodatków.
Natomiast trzeba dodać, że u miejskiego przewoźnika normą była stała tygodniowa obsługa dodatku przez tego samego kierowcę.
Jak dodatkowiczowi wypadał w tygodniu dzień wolny, to z reguły potem pracował na zmianie A w weekend - w sobotę lub niedzielę.
Ale kierowcy robili to niezbyt chętnie, bo nie bardzo lubili oddawać swoje wozy w ręce przypadkowego kierowcy ze zmiany B.
Natomiast trzeba dodać, że u miejskiego przewoźnika normą była stała tygodniowa obsługa dodatku przez tego samego kierowcę.
Jak dodatkowiczowi wypadał w tygodniu dzień wolny, to z reguły potem pracował na zmianie A w weekend - w sobotę lub niedzielę.
Ale kierowcy robili to niezbyt chętnie, bo nie bardzo lubili oddawać swoje wozy w ręce przypadkowego kierowcy ze zmiany B.
U ajentów faktycznie często zdarzają się stałe, w rozumieniu wielotygodniowe, wielomiesięczne obsługi danych linii. Pamiętam rozmowę dwóch kierowców PKS Grodzisk Mazowiecki sprzed ok 2 lat na linii 123. Jeden z nich wyraźnie zdenerwowany oświadczył, że na żaden Ursynów jeździć nie będzie i chce dostać na stałe najlepiej 142. Drugi odparł, że chyba będzie trudno, bo tam obecnie już wszystko zajęte:) Za czasów obsługi R-10 za najnudniejszą linie uchodziła 153. Tymczasem PKS Grodzisk raczej lubi tą linię:)
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W Mobilisie chodzą legendy, że jak ZTM przekazał obsługę 179 PKS GM, to część kierowców która miała tę linię na stałe zmieniła pracodawcę, byleby dalej jeździć tę trasę. Nigdy bym nie pomyślał że taka trasa może się komukolwiek na tyle podobać żeby zmienić firmę, a jednak.