Postoje na krańcach

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 maja 2018, 14:34

Na wsiadanie zawsze będą chętni by zająć miejscówkę. Na Młocinach od strony przystanku wyjazdowego na perony 11 czy 33 ciągle chodzą ludzie by za chwilę wrócić tramwajem w to samo miejsce. Pętle takie jak Gocławek, Banacha, Okęcie, Bemowo dla 23 i 24 czy Piaski powinny być tylko dla wsiadających tylko na przystanku wyjazdowym. Skończyło by się latanie między tramwajami ale i by możliwe by było kierowanie tramwajów na różne tory na pętli w zależności od sytuacji przez ekspedycje.

Georg
Posty: 5936
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2018, 21:54

Jakie są perspektywy czasowe powstania pętli na Ostroroga? Jak ma wyglądać ta pętla?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 maja 2018, 23:01

Rysunki masz w dokumentacji przetargowej na stronie ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 wrz 2018, 16:45

Jak wygląda w teorii i praktyce krańcowanie 501? Bo z tego co rozumiem na Centralnym postoje są krótkie aby pętli nie blokować, a ilekroć jestem obok pętli Stegny to pusto...

Molo
Posty: 627
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 08 wrz 2018, 7:57

Bo teraz jeździ się w kółko na tej linii. Na brygadzie, którą jeździłem miałem jedną tylko przerwę 15 minutową (na którą się nie wyrobilem ). Kiedyś było lepiej, bo większość przerw była ponad 20 minutowa i wtedy rzeczywiście bywały po dwa wozy.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 lis 2018, 1:33

Myślę że warto to odnotować - w związku z nowym rozkładem jazdy jeden dodatek na 136 stał się całką, dzięki czemu teraz posotoje na Cynamonowej przez cały międzyszczyt wynoszą 37 minut, a później pod wieczór dodatki mają maksymalnie skrócony czas postoju przed ćwierćkursem zjazdowym na rzecz całek które mają je wydłużone (dodatki wyprzedzają stojące całki) - np. postoje 39 minut typu 17:57-18:36 albo 18:57-19:36, co powinno dużo pomóc tej linii. Zresztą nawet późnym wieczorem potrafi być 40 minut (21:51-22:31), więc problem niepunktualnych wieczorno-nocnych kursów powinien zniknąć.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 15 lis 2018, 8:40

bartoni722 pisze:
15 lis 2018, 1:33
Myślę że warto to odnotować - w związku z nowym rozkładem jazdy jeden dodatek na 136 stał się całką, dzięki czemu teraz posotoje na Cynamonowej przez cały międzyszczyt wynoszą 37 minut, a później pod wieczór dodatki mają maksymalnie skrócony czas postoju przed ćwierćkursem zjazdowym na rzecz całek które mają je wydłużone (dodatki wyprzedzają stojące całki) - np. postoje 39 minut typu 17:57-18:36 albo 18:57-19:36, co powinno dużo pomóc tej linii. Zresztą nawet późnym wieczorem potrafi być 40 minut (21:51-22:31), więc problem niepunktualnych wieczorno-nocnych kursów powinien zniknąć.
Ale nie ma już brygady 017 w zm. B za to.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 lis 2018, 20:33

bartoni722 pisze:
15 lis 2018, 1:33
Myślę że warto to odnotować - w związku z nowym rozkładem jazdy jeden dodatek na 136 stał się całką, dzięki czemu teraz posotoje na Cynamonowej przez cały międzyszczyt wynoszą 37 minut, a później pod wieczór dodatki mają maksymalnie skrócony czas postoju przed ćwierćkursem zjazdowym na rzecz całek które mają je wydłużone (dodatki wyprzedzają stojące całki) - np. postoje 39 minut typu 17:57-18:36 albo 18:57-19:36, co powinno dużo pomóc tej linii. Zresztą nawet późnym wieczorem potrafi być 40 minut (21:51-22:31), więc problem niepunktualnych wieczorno-nocnych kursów powinien zniknąć.
Może ktoś by się w ZTM ulitował i zrobił podobny myk z rozkładem na 141. Bo to, co się dzieje na tej linii to jakiś horror.
Spóźnienia praktycznie przez cały dzień, nawet w międzyszczycie. Wozy kursujące w stadach po 3-4, nawet ok. 22.00. I jakieś bezsensownie skrócone godziny kursowania dodatków (011 zjeżdża z Witolina już o 7.27, 014 zaczyna o 16.50 itp.).
Ponadto 8-minutowe postoje na Witolinie w szczycie B, które oczywiście opóźnień typu 30 - 60 min. nie niwelują...
Czas najwyższy na jakieś zdecydowane działania naprawcze, bo męczą się nie tylko pasażerowie, ale i kierowcy.

Georg
Posty: 5936
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 lip 2023, 20:19

110
Jadę w szczycie popołudniowym do Łomianek. Po drodze mam objazd Wólczyńskiej, potok przy wyjeździe z miasta, a na pętli 3 minuty postoju. Niedopatrzenie?

marcelek
Posty: 21
Rejestracja: 17 maja 2015, 15:34

Post autor: marcelek » 10 lip 2023, 21:20

Georg pisze:
10 lip 2023, 20:19
110
Jadę w szczycie popołudniowym do Łomianek. Po drodze mam objazd Wólczyńskiej, potok przy wyjeździe z miasta, a na pętli 3 minuty postoju. Niedopatrzenie?
dla papieru bez znaczenia

Georg
Posty: 5936
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 wrz 2023, 20:09

Ostatnio na 221 pojawił się dodatek 03 w szczycie popołudniowym. Kończy pracę o 16:38. Pozostałe dwie brygady mają w związku z tym postoje do wieczora wynoszące 2 minuty na dw. Gdańskim. To chodzi o czas pracy kierowcy czy przemawia za tym jakaś głębsza myśl?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 wrz 2023, 20:17

Bzdura, po zakończeniu szczytu popołudniowego postoje wynoszą 5 minut na Dw. Gdańskim i 16 minut na Powązkach.

Georg
Posty: 5936
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 wrz 2023, 20:37

Po zakończeniu tak. Ale do końca szczytu czyli od 16:30 do 19 postoje trwają 2 i 9 minut. Wydawało mi się, że dodatek powinien być do 19, żeby zapewnić dłuższy postój. Ale może dwie minuty to ok.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 wrz 2023, 22:49

Georg pisze:
07 wrz 2023, 20:37
Po zakończeniu tak. Ale do końca szczytu czyli od 16:30 do 19 postoje trwają 2 i 9 minut. Wydawało mi się, że dodatek powinien być do 19, żeby zapewnić dłuższy postój. Ale może dwie minuty to ok.
Dłuższy postój przy 21 minut jazdy?
ŁK

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 wrz 2023, 23:00

Co zrobisz, naród stał się wymagający.
Po każdej części pracy należy się odpoczynek.
9 minut to za mało.
Coś mi to przypomina pracę na końcu komuny.
Poszliśmy we trzech wykonać zadanie.
Najpierw kopał pierwszy 15 minut, później drugi 15 minut, później ja bo zmarzłem, zima była, 15 minut.
A później należała się nam przerwa 15 minut.
Echh takie czasy były, to był mój pierwśzy dzień po szkole w pracy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ