Poniekąd słusznie. Bo sprawdzi sobie ktuś w internecie, potem pójdzie na przystanek i ma co innego - i może zgłupieć: czy to na przystanku się spóźnili z aktualizacją, czy w internecie podaja stare dane. W Warszawie aktualnosć i intenretu i rozkładów przystankowych jest w zasadzie bez zarzutu, ale są takie miasta w Polsce, w których znaleźć w internecie aktualny rozkład jazdy graniczy z cudem.pawcio pisze:Został ustalony dogmat, że informacja w Internecie nie może się różnić od informacji przystankowej.Łukasz pisze: Pzrecież to już klika lat temu zostało ustalone że niedasie.
Kursy wyjazdowe z zajezdni wpisane w rozkĹad (autobusy)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Popatrz, jaka franca!
Brak takich kursów.dzidek pisze:A jak już tak wymieniacie te dużo wcześniejsze wyjazdy to ja mam pytanie czy jest jeszcze jakaś brygada na 188 (kiedyś była) z Ostrobramskiej, która jedzie na Lotnisko jeszcze przed rozkładowymi kursami? Będę wdzięczny za podpowiedź. I jeszcze czy są wyjazdy z R7 linii 189 na Os.Górczewska przed pierwszym rozkładowym?
BTW, niech ktoś usunie mój pusty post
Dlatego od razu zaznaczałem, że musi być zaznaczone, że tych kursów na przystanku nie ma.drapka pisze:Bo sprawdzi sobie ktuś w internecie, potem pójdzie na przystanek i ma co innego
Mam trochę inny pomysł: stronę z wypiską takich wyjazdowych kursów (linia, kierunek, włączenie od przystanku, włączenie o), tak aby później klient mógł sobie dodać, po ilu minutach autobus pojawi się na jego przystanku. To nie byłby typowy rozkład przystankowy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Już widzę lamenty, że co to ma być, że tu jest, a tego nie ma. Nie przejdzie.KwZ pisze:Dlatego od razu zaznaczałem, że musi być zaznaczone, że tych kursów na przystanku nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlatego bardzo podoba mi się rozwiązanie z Rzymu z liniami typu C. Wyjazdowe ranne z określoną trasą i wskazanymi godzinami. Moim zdaniem wygodne, choć w naszym przypadku dość trudne do realizacji, mamy mnóstwo punktów startowych i obawiam się, że wariantów byłoby sporo. Zauważcie, iż tam bus nie pojawia się nagle na trasie tylko jedzie zawsze z pętli.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Gdynia też chyba coś podobnego praktykuje.Domino2001 pisze:We Wrocku są rozkłady wyjazdowych linii tramwajowych nawet w tych miejscach, gdzie dana linia regularnie nie jeździ a jedynie podczas wyjazdu i zjazdu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Tylko, że w Gdyni nie ma możliwości tak łatwej zmiany obsługi jak w Warszawie. Dla przypomnienia: Na każdą linię jest rozpisywany przetarg i każdy wykonawca ma tylko jedną zajezdnię. Nie wyobrażam sobie tego systemu w Warszawie przy obsłudze danej linii prze kilka zajezdni. 100 siedemsetek starczyłoby tylko na kilkanaście linii.
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Kiedyś się zastanawiałem czy nie dało by rady i zebrać wszystkie brygady i wyszczególnić wszystkie zjazdy z danego krańca w jednym rozkładzie przystankowym
Np. z krańca Os. Górczewska do ZEA KLESZCZOWA
Np. z Dw. Centralnego do ZEA OSTROBRAMSKA itd.
Czy nie mogło by to funkcjonować jako uzupełnienie linii
Np. z krańca Os. Górczewska do ZEA KLESZCZOWA
Np. z Dw. Centralnego do ZEA OSTROBRAMSKA itd.
Czy nie mogło by to funkcjonować jako uzupełnienie linii
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
i dlatego sądzę że jedna linia np.
ZEA KLESZCZOWA (Dojazdowa) STARE BEMOWO
po trasie linii 189, i dalej ulicą GÓRCZEWSKĄ, LAZUROWĄ, S. KALISKIEGO.
Zapewniało by to dojazd
Dodatkowo można by wyszczególnić kursy
1. Tylko do przystanku CIEPŁOWNIA WOLA Cm. Wolski (716,713,)
2. Tylko do przystanku OS. GÓRCZEWSKA OS. GÓRCZEWSKA (125,506,719,189)
ZEA KLESZCZOWA (Dojazdowa) STARE BEMOWO
po trasie linii 189, i dalej ulicą GÓRCZEWSKĄ, LAZUROWĄ, S. KALISKIEGO.
Zapewniało by to dojazd
Dodatkowo można by wyszczególnić kursy
1. Tylko do przystanku CIEPŁOWNIA WOLA Cm. Wolski (716,713,)
2. Tylko do przystanku OS. GÓRCZEWSKA OS. GÓRCZEWSKA (125,506,719,189)
Odnośnie wyjazdów i zjazdów na 136 z innego tematu to:
brygady z Kleszczowej zaczynające na Młynowie jadą z pasażerami od Ronda Zesłańców Syberyjskich natomiast zjazdy na pusto
brygady z Woronicza ruszające w stronę Młynowa zaczynają z pasażerami od przystanku Woronicza
brygady z Redutowej zaczynające na Natolinie włączają się z pasażerami na PKP Koło
Żadne z powyższych nie są wpisane w rozkład.
105 włącza się do ruchu godzinę przed planowym pierwszym kursem z przystanku Ciepłownia Wola w str. Pl.3+
Moim zdaniem jak ktoś już wspomniał pasażerowie nie spodziewają się często, że godzinę przed rozkładowym kursem może być już autobus na przystanku i dlatego tak mało osób korzysta z tych wyjazdowych kursów, które są dość przydatne z uwagi na wczesną porę i małą liczbę wozów w ruchu. Gdyby tak ZTM stworzył na swojej stronie listę brygad nieuwzględnionych w rozkładzie zaczynających po trasie z pasażerami to ludzie mogliby korzystać. Wówczas nawet rozkładów by się nie zmieniało tylko aktualizowało jakiś tam jeden plik ogólnodostępny.
brygady z Kleszczowej zaczynające na Młynowie jadą z pasażerami od Ronda Zesłańców Syberyjskich natomiast zjazdy na pusto
brygady z Woronicza ruszające w stronę Młynowa zaczynają z pasażerami od przystanku Woronicza
brygady z Redutowej zaczynające na Natolinie włączają się z pasażerami na PKP Koło
Żadne z powyższych nie są wpisane w rozkład.
105 włącza się do ruchu godzinę przed planowym pierwszym kursem z przystanku Ciepłownia Wola w str. Pl.3+
Moim zdaniem jak ktoś już wspomniał pasażerowie nie spodziewają się często, że godzinę przed rozkładowym kursem może być już autobus na przystanku i dlatego tak mało osób korzysta z tych wyjazdowych kursów, które są dość przydatne z uwagi na wczesną porę i małą liczbę wozów w ruchu. Gdyby tak ZTM stworzył na swojej stronie listę brygad nieuwzględnionych w rozkładzie zaczynających po trasie z pasażerami to ludzie mogliby korzystać. Wówczas nawet rozkładów by się nie zmieniało tylko aktualizowało jakiś tam jeden plik ogólnodostępny.