Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 sty 2014, 19:17

Jacenty pisze:Jeśli taborem którym obsługują elki lesznowolskie to już widzę tych pasażerów zostających na przystankach.
Nie, ponieważ cały czas będzie obsługiwał L-1, L-3 i L-4. Poza tym przeczytaj SIWZ i wymagania odnośnie taboru.
Jacenty pisze:W tej chwili Polonus obsługuje elki i ludzie narzekają na tłok a jeździ na Solinach.
Polonus poza bodajże L-5 (i to też nie zawsze tak robi) na wszystkie linie na terenie Piaseczna i Wieliszewa puszcza swoje Karosy. Owszem jechałem kiedyś Soliną na L13, ale to jako dziwadło i w niedzielę, bo podobno Karosy się nie nadawały do wyjazdu te co zostały na placu. :wink:
Jacenty pisze:Co będzie jak Sekar wyjedzie swoimi Sprinterami?
Nic, dostanie karę od ZTM za niespełnie wymagań przetargu i tyle. Nie mniej nie spodziewałbym się tego. Za duży pakiet linii, brygad i wozokilometrów, poza tym musiał zadeklarować posiadanie lub pisemną zgodę na wypożeczenie właściwego taboru zgodnego z przetargiem przez inny podmiot. :wink:

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 24 sty 2014, 19:36

ashir pisze:
Jacenty pisze:Co będzie jak Sekar wyjedzie swoimi Sprinterami?
Nic, dostanie karę od ZTM za niespełnie wymagań przetargu i tyle.
Kary dla Sekar-Transu :?: Niedoczekanie Twoje... ;)

Przetarg na obsługę linii 900 wygrał RAF-BUS - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=5028&i=417&l=1&m=5

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 sty 2014, 19:50

alojz pisze:Kary dla Sekar-Transu :?: Niedoczekanie Twoje... ;)
A czym się różni ten przewoźnik od pozostałych?

zigirin
Posty: 141
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:17
Lokalizacja: Kawęczyn

Post autor: zigirin » 24 sty 2014, 23:27

Jak tak patrzę na wyniki przetargów, to Europa Express dostaje w tym roku baty...ostatnia szansa Konstancin, a tutaj mają tabor na pewno, bo teraz jeżdżą, a na L-21 zawsze się ambassador znajdzie, chociaż wymóg minimum 16 miejsc siedzących wskazuje nawet, że i pro city się załapie;P

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 29 sty 2014, 11:21

Bernard pisze:Kolejne podejście do bezpłatnej dowozówki w Chotomowie: link
Bez niespodzianki. Wygrał "Translud". link
Pierwszy przetarg ceną wygrał "Polonus" ale został unieważniony ze względu na przekroczenie kwoty jaką przeznaczył na usługę zamawiający.

Teraz czekamy na Konstancin i Wieliszew.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

zigirin
Posty: 141
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:17
Lokalizacja: Kawęczyn

Post autor: zigirin » 04 lut 2014, 11:14

Zmiana SIWZ na L-ki konstancińskie L-14, L-15, L-16 można obsługiwac pojazdami z 15 a nie jak było 16 miejscami siedzącymi przy możliwości przewozu 22 osób łącznie. Co to oznacza w praktyce? Tzn. Jakiego typu busy wchodzą w grę? Sprintery np?

Druga kwestia to przedłużenie terminu umowy do 29.02.2016 czyli większe rozłożenie amortyzacji pozwoli zmniejszyć koszty wozokilometra, ale najlepszy jest zapis kolejny, który mówi o tym, że musi być indywidualny numer taborowy i numer beygady, w okreslonych przez ztm miejscach. Co to daje?? Chyba do tej pory nie było takich wymogów?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lut 2014, 17:38

Możliwość napisania przez pasażera skuteczbiejszej skargi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 lut 2014, 17:57

Pasażer i skuteczna skarga? :)

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 04 lut 2014, 17:59

zigirin pisze:ale najlepszy jest zapis kolejny, który mówi o tym, że musi być indywidualny numer taborowy i numer beygady, w okreslonych przez ztm miejscach. Co to daje?? Chyba do tej pory nie było takich wymogów?
Brygady już są np. w Wieliszewie. Numery taborowe narzucone przez ZTM będą od teraz (dotychczas niektórzy przewoźnicy stosowali własne). Łatwiejsza identyfikacja pojazdów.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lut 2014, 18:12

Bernard pisze:Brygady już są np. w Wieliszewie. Numery taborowe narzucone przez ZTM będą od teraz (dotychczas niektórzy przewoźnicy stosowali własne). Łatwiejsza identyfikacja pojazdów.
A także w Piasecznie. Tak naprawdę każda linia lokalna ma swoje brygady, tylko przewoźnicy nie wożą brygadówek, bo i nie muszą. Tak samo jest z numerami taborowymi, tu również Polonus czy Mobilis stosują swoje numery taborowe. Za to już np. Europa Express-City i część ich Procity jest podpięta pod numerację taborową ZTM i nawet ma warszawskie malowanie, choć wcale nie musiały mieć. Tak więc jest parę wyjątków na plus. :)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2203
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 lut 2014, 16:46

Kto w końcu wygrał przetarg na obsługę linii 900?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 05 lut 2014, 16:47

RAF-BUS, ten co wcześniej jeździł swym białym bolidem.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lut 2014, 16:48

MJ pisze:Kto w końcu wygrał przetarg na obsługę linii 900?
Raf-Bus (SIWZ jest ogólnodostępny), a co nie jeździ?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2203
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 lut 2014, 16:55

ashir pisze:
MJ pisze:Kto w końcu wygrał przetarg na obsługę linii 900?
Raf-Bus (SIWZ jest ogólnodostępny), a co nie jeździ?
Nie wiem czy jeździ, bo się nie wybierałem, ale skoro Raf-Bus wrócił to nie ma po co się wybierać. Jak jest z taryfą?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lut 2014, 16:57

MJ pisze:Nie wiem czy jeździ, bo się nie wybierałem, ale skoro Raf-Bus wrócił to nie ma po co się wybierać. Jak jest z taryfą?
Na linii 900 obowiązuje pełna taryfa biletowa ZTM, zatem busik chyba siłą rzeczy musi mieć numer taborowy i brygadówkę. A tak przy okazji to przydałoby się skasować niską podłogę, bo Mobilis przestał jeździć na tej linii, a busik chociaż nie ma schodów to tak średnio jest niskopodłogowy. :wink:

Zablokowany