Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 sie 2021, 9:21

KR88 pisze:
24 sie 2021, 7:48
Bardziej bym widział wymóg napędu gaz/prąd i właśnie wlasna baza...
Diesli to już na pewno nie będzie

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 sie 2021, 9:50

Tychy kupiły Kapeny na CNG. ;-)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 24 sie 2021, 9:56

Kapena ogłosiła bankructwo w 2017 r.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 sie 2021, 10:31

Jurand pisze:
24 sie 2021, 9:21
Diesli to już na pewno nie będzie
Myślę że rację ma @zxcvbnm że ciężko znaleźć midiki (8-9m) na gaz, a elektryczne miałyby wielkie problemy z realizacją kontraktu.
Jurand pisze:
24 sie 2021, 6:53
W przyszłym roku być może ZTM ogłosi informację na nowe przetagi na kończące się kontrakty Mobilisu (9m i 18m) i zobaczymy kto chętny będzie do dalszej współpracy.
W ogóle to dosyć wcześnie chcą ogłaszać szczegóły nt. przetargów. Mobilis zaczął kontrakt w 2016 r., one są chyba na 8 lat, czyli do 2024 r.
Może to dlatego że poprzednim razem strasznie wlokły się przetargi. Kontrakt Arrivy na przegubowce zaliczył naprawdę niezłe opóźnienie.

A co do wymogów wobec autobusów, to ja bym zażyczył sobie kabiny kierowcy absolutnie szczelnie odgrodzonej od przestrzeni pasażerskiej, wraz z osobnymi drzwiami, i to do wszystkich nowych autobusów oraz napraw, także w MZA. Bóg jeden wie, ile czasu trwać jeszcze będzie chocholi taniec władz wokół wirusa. Szczelnie zabudowana kabina to alternatywa wobec strefy wydzielonej.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 sie 2021, 11:55

zxcvbnm pisze:
24 sie 2021, 9:56
Kapena ogłosiła bankructwo w 2017 r.
No dobra, oficjalnie to MMI Urby LE CNG z 2019 roku. Wiadomo o co chodzi. ;-)

http://phototrans.pl/14,982752,0,Iveco_ ... G_023.html

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 24 sie 2021, 20:49

michael112 pisze:
24 sie 2021, 10:31
Jurand pisze:
24 sie 2021, 9:21
Diesli to już na pewno nie będzie
Myślę że rację ma @zxcvbnm że ciężko znaleźć midiki (8-9m) na gaz, a elektryczne miałyby wielkie problemy z realizacją kontraktu.
Jurand pisze:
24 sie 2021, 6:53
W przyszłym roku być może ZTM ogłosi informację na nowe przetagi na kończące się kontrakty Mobilisu (9m i 18m) i zobaczymy kto chętny będzie do dalszej współpracy.
W ogóle to dosyć wcześnie chcą ogłaszać szczegóły nt. przetargów. Mobilis zaczął kontrakt w 2016 r., one są chyba na 8 lat, czyli do 2024 r.
Może to dlatego że poprzednim razem strasznie wlokły się przetargi. Kontrakt Arrivy na przegubowce zaliczył naprawdę niezłe opóźnienie.

A co do wymogów wobec autobusów, to ja bym zażyczył sobie kabiny kierowcy absolutnie szczelnie odgrodzonej od przestrzeni pasażerskiej, wraz z osobnymi drzwiami, i to do wszystkich nowych autobusów oraz napraw, także w MZA. Bóg jeden wie, ile czasu trwać jeszcze będzie chocholi taniec władz wokół wirusa. Szczelnie zabudowana kabina to alternatywa wobec strefy wydzielonej.
Myślę, że Solaris zrobi wiele dla Warszawy także SU9 na gaz.

Co do poprawienia wymogów to mogliby przywrócić umowę-zlecenie, zrezygnować z bucików i ubrań z logiem firmy, a jedynie wymagać zachowania kolorów oraz wprowadzenia pasów dla kierowcy.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 06 paź 2021, 14:57

Warszawa i 15 autobusowych ofert w przetargu ZTM na „eLki”

5 października miało miejsce otwarcie ofert w gigantycznym przetargu ZTM Warszawa na obsługę podmiejskich linii.
https://transinfo.pl/infobus/warszawa-i ... m-na-elki/

PKS Pcim Dolny :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 paź 2021, 15:47

Spokojnie, ze strony PKSu Pcim Dolny to był tylko żarcik.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 paź 2021, 17:05

W każdej części najtańszy jest PKS Pcim Dolny. :D

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 06 paź 2021, 18:13

Odwalając PKS pcim dolny to 2 części wygrał PKS Tarnobrzeg, jestem ciekawy co za cuda wystawi do obsługi.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 06 paź 2021, 18:31

Krótkie to pewnie merce z Mercusa.

Grodzio przegrywa swoje udziały, dziwi brak oferty Stalko na swój rejon (Zielonka, Wołomin itd.).

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 06 paź 2021, 19:50

O co chodzi z tym PKS Pcim Dolny ? Z tego co widzę to jest tylko jakiś profil facebookowy, to można tak sobie dla zabawy złożyć ofertę w przetargu ? Nikt nie weryfikuje czy taka firma w ogóle istnieje, czy ma KRS chociaż itd. ?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 paź 2021, 20:12

Ciekawe co to za firma właściwie. Czy na pewno zajmuje się autobusami? :D

Ciekawy tabor zaproponowali:
Część 1 -> SU12 IV CNG rocznik 2021
Część 2 -> Iveco Crossway 10,8LE
Część 3 -> 13x MAZ 303 + 5x Iveco Crossway 10,8LE
Część 4 -> Iveco Crossway 10,8LE
Część 5 -> Iveco Crossway 10,8LE

"część 1 – dotyczy gmin: Góra Kalwaria, Piaseczno, Prażmów, Otwock i Wiązowna. Do wykonania przewidziano 5 374 883 wzkm. Wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie dysponował, co najmniej 24 (w tym 2 rezerwowymi) autobusami o roku produkcji – 2015 lub późniejszym, z silnikiem spełniającym normy ekologiczne co najmniej EURO 6. Autobusy muszą mieć pojemność co najmniej 80 pasażerów. Mają być to pojazdy z częściowo obniżoną podłogą (niskowejściowe) lub w całości niskopodłogowe (klasa MAXI),"
Taki tabor, pomimo, że na R3 jest 40 sztuk, to dalej luksus w Warszawie. A tu wyjechali z nówkami Solarisa IV generacji w CNG. Mimo, że firma krzak, brał bym w ciemno.

EDIT: O czym zapomniałem wspomnieć, tą ofertę traktuję jako żart oczywiście. Wątpliwe jest istnienie tej firmy jak i oferta wraz z podaną ceną. Na bank odpadną.

EDIT2: Ja się produkuję, tymczasem:
Zrzut ekranu z 2021-10-06 20-27-30.png
Zrzut ekranu z 2021-10-06 20-28-17.png
Admin, wlep mi punkt ostrzegawczy za gapiostwo i nieprzeczytanie kilku postów :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 06 paź 2021, 20:51

mb112 pisze:O co chodzi z tym PKS Pcim Dolny ? Z tego co widzę to jest tylko jakiś profil facebookowy, to można tak sobie dla zabawy złożyć ofertę w przetargu ? Nikt nie weryfikuje czy taka firma w ogóle istnieje, czy ma KRS chociaż itd. ?
Proponuję zapoznać się odrobinę z PZP, a szczególnie z procedurą zbierania i otwarcia ofert w przetargu...

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 06 paź 2021, 21:07

A co by było gdyby wygrali?
Prowadzącemu ten profil by nie było do śmiechu.

Zablokowany