Niech od razu napiszą specyfikację pod mercedesa O407Bernard pisze:Przetarg na obsługę bezpłatnych linii dowozowych (D1, D2 i D3) w Legionowie: link.
W skrócie:
Przetarg został podzielony na dwa zadania:
1. Obsługa linii D2 (PKP Legionowo-Przystanek - PKP Legionowo) autobusem o pojemności minimum 40 osób siedzących + 10 stojących oraz jedno miejsce dla niepełnosprawnego.
2. Obsługa linii D1 (Józefów - Mickiewicza) oraz linii D3 (os. Młodych - PKP Legionowo) autobusamio pojemności minimum 30 osób siedzących. Roczniki dla obu zadań to minimum 2006. Obecnie to linie D1 i D2 są obsługiwane przez jednego przewoźnika a D3 drugiego.
Czyli generalnie taborowo bez zmian do stanu obecnego. Miasto nadal stawia na ten sam rodzaj pojazdów. Projekt umowy nie przewiduje podobnie jak w latach ubiegłych kar za tabor niezgodny ze specyfikacją.
Przetargi na obsługę linii - 2010-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
W dniu dzisiejszym Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę linii L26 i L27, do końca 2016 roku. Ponadto, trasa linii L27 zostanie wydłużona od stacji PKP Kobyłka-Ossów ulicami:
Poniatowskiego - Dąbrowskiego - Nadarzyńska - TURÓW (powrót: Nadarzyńska - Poniatowskiego).
Linie jak dotychczas będą kursowały tylko w dni powszednie.
L26 będzie kursować co godzinę w szczycie i co 2 godziny poza szczytem. Obsługiwane będzie przez 1 pojazd.
O L27 nie ma informacji w SIWZ.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1
Poniatowskiego - Dąbrowskiego - Nadarzyńska - TURÓW (powrót: Nadarzyńska - Poniatowskiego).
Linie jak dotychczas będą kursowały tylko w dni powszednie.
L26 będzie kursować co godzinę w szczycie i co 2 godziny poza szczytem. Obsługiwane będzie przez 1 pojazd.
O L27 nie ma informacji w SIWZ.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1
To musieliby napisać, że rocznik min. 1993Patryk2222 pisze:Niech od razu napiszą specyfikację pod mercedesa O407Bernard pisze:Przetarg na obsługę bezpłatnych linii dowozowych (D1, D2 i D3) w Legionowie: link.
W skrócie:
Przetarg został podzielony na dwa zadania:
1. Obsługa linii D2 (PKP Legionowo-Przystanek - PKP Legionowo) autobusem o pojemności minimum 40 osób siedzących + 10 stojących oraz jedno miejsce dla niepełnosprawnego.
2. Obsługa linii D1 (Józefów - Mickiewicza) oraz linii D3 (os. Młodych - PKP Legionowo) autobusamio pojemności minimum 30 osób siedzących. Roczniki dla obu zadań to minimum 2006. Obecnie to linie D1 i D2 są obsługiwane przez jednego przewoźnika a D3 drugiego.
Czyli generalnie taborowo bez zmian do stanu obecnego. Miasto nadal stawia na ten sam rodzaj pojazdów. Projekt umowy nie przewiduje podobnie jak w latach ubiegłych kar za tabor niezgodny ze specyfikacją.
Generalnie Magnet-Trans ma problem, bo ich pomarańczowa H9tka, która była przypisana zgodnie z przetargiem do tej trasy, jest z 2005 roku i nie mogą już jej zaoferować w obecnym przetargu. Do tego nowością jest, że będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
Przecież masz napisane w SIWZ, że L26 na trasie: Urząd Miasta /Zielonka/ - Rondo Cudu nad Wisłą i L27 na trasie: Szkolna /Nadma/ - Turów, co sam wcześniej w swoim poście napisałeś. A że rozkładu nie ma to inna sprawa, ale pewnie wielkiej zmianie to on nie uległ.MilosnikKomunikacji pisze:W dniu dzisiejszym Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę linii L26 i L27, do końca 2016 roku. Ponadto, trasa linii L27 zostanie wydłużona od stacji PKP Kobyłka-Ossów ulicami:
Poniatowskiego - Dąbrowskiego - Nadarzyńska - TURÓW (powrót: Nadarzyńska - Poniatowskiego).
Linie jak dotychczas będą kursowały tylko w dni powszednie.
L26 będzie kursować co godzinę w szczycie i co 2 godziny poza szczytem. Obsługiwane będzie przez 1 pojazd.
O L27 nie ma informacji w SIWZ.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=647&l=1 - przetarg na 900.
30 miejsc? A ile ma to, co jeździ teraz?
A uległ. W szczycie dochodzi drugi autobus dzięki czemu na przystankach L27 będzie co ok. 30 minut.ashir pisze:Przecież masz napisane w SIWZ, że L26 na trasie: Urząd Miasta /Zielonka/ - Rondo Cudu nad Wisłą i L27 na trasie: Szkolna /Nadma/ - Turów, co sam wcześniej w swoim poście napisałeś. A że rozkładu nie ma to inna sprawa, ale pewnie wielkiej zmianie to on nie uległ.
Wg poprzedniego przetargu na 2015 rok wymagano minimum 15 miejsc (W tym minimum 15 miejsc siedzących). A w obecnym wymagany jest autobus niskopodłogowy lub niskowejściowy, gdzie wchodzi min. 30 osób, a min. 15 osób ma miejsce siedzące. Obecny bus nie spełnia (na szczęście) tych wymagań.MichalJ pisze:30 miejsc? A ile ma to, co jeździ teraz?
Czy jest tam popyt na coś większego niż obecny busik?
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Dziś dodano informacje na nt. rozkładu linii L27. No jednak panie ashirze się zmienił.
Linia będzie kursować co pół godziny w szczycie i co godzinę poza szczytem. Kursować będzie nadal tylko w dni powszednie, ale dojdzie 2 autobus do obsługi linii, kursujący tylko w godzinach szczytu.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1
Linia będzie kursować co pół godziny w szczycie i co godzinę poza szczytem. Kursować będzie nadal tylko w dni powszednie, ale dojdzie 2 autobus do obsługi linii, kursujący tylko w godzinach szczytu.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1
No to dobrze, że Kobyłka chce coraz bardziej inwestować w linie lokalne z pod szyldu ZTM. W przyszłym roku powinien Wołomin dołączyć.
A ten złom co nie spełnia SIWZ to wywalono z tej linii czy do tej pory jeździ? Bardzo dobrze, że będzie niska podłoga, przynajmniej poprawi się komfort podróżowania matek z wózkami. A w praktyce pewnie to oznacza, że na 900 będzie jeździło coś typu Procity.SławekM pisze:Wg poprzedniego przetargu na 2015 rok wymagano minimum 15 miejsc (W tym minimum 15 miejsc siedzących). A w obecnym wymagany jest autobus niskopodłogowy lub niskowejściowy, gdzie wchodzi min. 30 osób, a min. 15 osób ma miejsce siedzące. Obecny bus nie spełnia (na szczęście) tych wymagań.MichalJ pisze:30 miejsc? A ile ma to, co jeździ teraz?
Podobno rano cieszy się wzięciem (dlatego przez godzinę jeździ co 15 minut), ale tak to po kilka osób.MichalJ pisze:Czy jest tam popyt na coś większego niż obecny busik?
L-8 zgarnia Stalko - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7921&i=643&l=1&m=5
L18 również Stalko - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7919&i=639&l=1&m=5
L17, L19 - PKS Polonus - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7920&i=645&l=1&m=5
L31 - RAF-BUS - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7922&i=640&l=1&m=5
900 - EEC - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7923&i=647&l=1&m=5
L18 również Stalko - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7919&i=639&l=1&m=5
L17, L19 - PKS Polonus - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7920&i=645&l=1&m=5
L31 - RAF-BUS - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7922&i=640&l=1&m=5
900 - EEC - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=7923&i=647&l=1&m=5
No cóż, do przewidzenia było Procity od EEC na 900. A na L31 to tylko współczuć pasażerom Raf-Busa.
Jak dobrze pamiętam to na L-6 i L-7 również Stalko wygrało.