Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 04 gru 2015, 20:16

Bernard pisze:Przetarg na obsługę bezpłatnych linii dowozowych (D1, D2 i D3) w Legionowie: link.

W skrócie:

Przetarg został podzielony na dwa zadania:
1. Obsługa linii D2 (PKP Legionowo-Przystanek - PKP Legionowo) autobusem o pojemności minimum 40 osób siedzących + 10 stojących oraz jedno miejsce dla niepełnosprawnego.
2. Obsługa linii D1 (Józefów - Mickiewicza) oraz linii D3 (os. Młodych - PKP Legionowo) autobusamio pojemności minimum 30 osób siedzących. Roczniki dla obu zadań to minimum 2006. Obecnie to linie D1 i D2 są obsługiwane przez jednego przewoźnika a D3 drugiego.

Czyli generalnie taborowo bez zmian do stanu obecnego. Miasto nadal stawia na ten sam rodzaj pojazdów. Projekt umowy nie przewiduje podobnie jak w latach ubiegłych kar za tabor niezgodny ze specyfikacją.
Niech od razu napiszą specyfikację pod mercedesa O407 :)
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 07 gru 2015, 23:05

W dniu dzisiejszym Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę linii L26 i L27, do końca 2016 roku. Ponadto, trasa linii L27 zostanie wydłużona od stacji PKP Kobyłka-Ossów ulicami:
Poniatowskiego - Dąbrowskiego - Nadarzyńska - TURÓW (powrót: Nadarzyńska - Poniatowskiego).

Linie jak dotychczas będą kursowały tylko w dni powszednie.

L26 będzie kursować co godzinę w szczycie i co 2 godziny poza szczytem. Obsługiwane będzie przez 1 pojazd.

O L27 nie ma informacji w SIWZ. :D

http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2056
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 08 gru 2015, 0:49

Patryk2222 pisze:
Bernard pisze:Przetarg na obsługę bezpłatnych linii dowozowych (D1, D2 i D3) w Legionowie: link.

W skrócie:

Przetarg został podzielony na dwa zadania:
1. Obsługa linii D2 (PKP Legionowo-Przystanek - PKP Legionowo) autobusem o pojemności minimum 40 osób siedzących + 10 stojących oraz jedno miejsce dla niepełnosprawnego.
2. Obsługa linii D1 (Józefów - Mickiewicza) oraz linii D3 (os. Młodych - PKP Legionowo) autobusamio pojemności minimum 30 osób siedzących. Roczniki dla obu zadań to minimum 2006. Obecnie to linie D1 i D2 są obsługiwane przez jednego przewoźnika a D3 drugiego.

Czyli generalnie taborowo bez zmian do stanu obecnego. Miasto nadal stawia na ten sam rodzaj pojazdów. Projekt umowy nie przewiduje podobnie jak w latach ubiegłych kar za tabor niezgodny ze specyfikacją.
Niech od razu napiszą specyfikację pod mercedesa O407 :)
To musieliby napisać, że rocznik min. 1993 :D
Generalnie Magnet-Trans ma problem, bo ich pomarańczowa H9tka, która była przypisana zgodnie z przetargiem do tej trasy, jest z 2005 roku i nie mogą już jej zaoferować w obecnym przetargu. Do tego nowością jest, że będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2015, 6:30

MilosnikKomunikacji pisze:W dniu dzisiejszym Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę linii L26 i L27, do końca 2016 roku. Ponadto, trasa linii L27 zostanie wydłużona od stacji PKP Kobyłka-Ossów ulicami:
Poniatowskiego - Dąbrowskiego - Nadarzyńska - TURÓW (powrót: Nadarzyńska - Poniatowskiego).

Linie jak dotychczas będą kursowały tylko w dni powszednie.

L26 będzie kursować co godzinę w szczycie i co 2 godziny poza szczytem. Obsługiwane będzie przez 1 pojazd.

O L27 nie ma informacji w SIWZ. :D

http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1
Przecież masz napisane w SIWZ, że L26 na trasie: Urząd Miasta /Zielonka/ - Rondo Cudu nad Wisłą i L27 na trasie: Szkolna /Nadma/ - Turów, co sam wcześniej w swoim poście napisałeś. :roll: A że rozkładu nie ma to inna sprawa, ale pewnie wielkiej zmianie to on nie uległ. :wink:

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 08 gru 2015, 14:46


MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 gru 2015, 14:56

30 miejsc? A ile ma to, co jeździ teraz?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 gru 2015, 15:38

ashir pisze:Przecież masz napisane w SIWZ, że L26 na trasie: Urząd Miasta /Zielonka/ - Rondo Cudu nad Wisłą i L27 na trasie: Szkolna /Nadma/ - Turów, co sam wcześniej w swoim poście napisałeś. :roll: A że rozkładu nie ma to inna sprawa, ale pewnie wielkiej zmianie to on nie uległ. :wink:
A uległ. W szczycie dochodzi drugi autobus dzięki czemu na przystankach L27 będzie co ok. 30 minut.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 gru 2015, 15:40

MichalJ pisze:30 miejsc? A ile ma to, co jeździ teraz?
Wg poprzedniego przetargu na 2015 rok wymagano minimum 15 miejsc (W tym minimum 15 miejsc siedzących). A w obecnym wymagany jest autobus niskopodłogowy lub niskowejściowy, gdzie wchodzi min. 30 osób, a min. 15 osób ma miejsce siedzące. Obecny bus nie spełnia (na szczęście) tych wymagań.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 gru 2015, 17:29

Czy jest tam popyt na coś większego niż obecny busik?

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 08 gru 2015, 18:41

Dziś dodano informacje na nt. rozkładu linii L27. No jednak panie ashirze się zmienił.

Linia będzie kursować co pół godziny w szczycie i co godzinę poza szczytem. Kursować będzie nadal tylko w dni powszednie, ale dojdzie 2 autobus do obsługi linii, kursujący tylko w godzinach szczytu.

http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=646&l=1

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2015, 18:43

No to dobrze, że Kobyłka chce coraz bardziej inwestować w linie lokalne z pod szyldu ZTM. W przyszłym roku powinien Wołomin dołączyć. :)

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2015, 19:43

SławekM pisze:
MichalJ pisze:30 miejsc? A ile ma to, co jeździ teraz?
Wg poprzedniego przetargu na 2015 rok wymagano minimum 15 miejsc (W tym minimum 15 miejsc siedzących). A w obecnym wymagany jest autobus niskopodłogowy lub niskowejściowy, gdzie wchodzi min. 30 osób, a min. 15 osób ma miejsce siedzące. Obecny bus nie spełnia (na szczęście) tych wymagań.
A ten złom co nie spełnia SIWZ to wywalono z tej linii czy do tej pory jeździ? Bardzo dobrze, że będzie niska podłoga, przynajmniej poprawi się komfort podróżowania matek z wózkami. A w praktyce pewnie to oznacza, że na 900 będzie jeździło coś typu Procity. :)
MichalJ pisze:Czy jest tam popyt na coś większego niż obecny busik?
Podobno rano cieszy się wzięciem (dlatego przez godzinę jeździ co 15 minut), ale tak to po kilka osób. :wink:


ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 gru 2015, 17:47

No cóż, do przewidzenia było Procity od EEC na 900. :razz: A na L31 to tylko współczuć pasażerom Raf-Busa. :wink:

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 gru 2015, 17:50

Jak dobrze pamiętam to na L-6 i L-7 również Stalko wygrało.

Zablokowany