Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 sie 2021, 14:09

SławekM pisze:
18 sie 2021, 13:50
person pisze:
18 sie 2021, 9:54
Jakieś nowe linie szykują się do uruchomienia?
Żadne. Ze zmian:
L-5 do Mieszkowa
L18 do Sierakowa
L19 do Zadębia
Powrót L22 i kasacja L50.
Dokumenty sa na platformie przetargowej ZTM.
No nie, jest jeszcze w planach linia Kąck - Duchnów - Boryszew - Wiązowna - Emów - Józefów.
W związku z tym Strabag już od 2 miesięcy remontuje drogę wojewódzką nr 721.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 sie 2021, 14:31

man1956 pisze:
18 sie 2021, 14:09
SławekM pisze:
18 sie 2021, 13:50


Żadne. Ze zmian:
L-5 do Mieszkowa
L18 do Sierakowa
L19 do Zadębia
Powrót L22 i kasacja L50.
Dokumenty sa na platformie przetargowej ZTM.
No nie, jest jeszcze w planach linia Kąck - Duchnów - Boryszew - Wiązowna - Emów - Józefów.
W związku z tym Strabag już od 2 miesięcy remontuje drogę wojewódzką nr 721.
Inaczej. Nie ma tej linii "w pakiecie". Czyli wychodzi osobne postępowanie.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 sie 2021, 14:34

Dzięki za doprecyzowanie.

Krzysiek_S
Posty: 5082
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 18 sie 2021, 14:50

Unieważnili przetarg na budowę pętli w Kącku więc to trochę jeszcze potrwa. I od stycznia raczej... Chyba, że trasa skrócona. I wychodzi trasa Kąck - Majowa - Malownicza - DW 721 [Duchnów i dalej do Józefowa. A miała być w odwrotnym kierunku przez Pęclin.

Jurand
Posty: 1060
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 18 sie 2021, 15:12

KR88 pisze:
18 sie 2021, 10:41
Ciekawe jak to się będzie miało do plotek:

Michalczewska zamyka się po kontrakcie
Arriva buduje nową zajezdnię na Kawęczynie i wykupuje PKS Grodzisk

😅😅
Pił?
Palił?
Cóż to za bzdury (-(

KR88
Posty: 167
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 18 sie 2021, 16:47

Tylko to co zasłyszałem 🤔 lubię słuchać bajek i później czekać na rozwinięcie sytuacji.

Nie piję i nie palę 😎

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 19 sie 2021, 9:56

Ja tak patrzę na ten przetarg i niektóre linię wyglądają naprawdę nieźle. L-4 26 kursów na dzień takt 30/60. Tylko nie wiadomo co w weekend, bo ktoś 2x dzień powszedni dodał. Mam nadziej, że nie zostanie bez obsługi w weekend.
Edit: ooo i jakie piękne L18. 20/30/40. Jak na Lkę na prawdę dobrze.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 sie 2021, 18:05

ZTM nie uwzględnił w dokumentacji przetargowej faktu, że obecne kontrakty w Piasecznie i Konstancinie kończą się w grudniu, a nie w listopadzie jak pozostałe. ;)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 23 sie 2021, 20:00

Jurand pisze:
18 sie 2021, 15:12
KR88 pisze:
18 sie 2021, 10:41
Ciekawe jak to się będzie miało do plotek:

Michalczewska zamyka się po kontrakcie
Arriva buduje nową zajezdnię na Kawęczynie i wykupuje PKS Grodzisk

😅😅
Pił?
Palił?
Cóż to za bzdury (-(
Patrząc na to jak Michalczewskiej idzie prowadzenie tej firmy to się nie dziwię, że nie chce jej się zajmować warszawskim oddziałem.
Plotka wykupienia Grodziska przez Arrivę ma już conajmniej 3 lata. W tym miejscu bym się bardziej zagłębił... Faktycznie właściciel PKSu chciał sprzedać, ale tylko kontrakt na linie ZTMu. Widząc jednak na to, że Arriva się stamtąd wyprowadziła można wywnioskować, że na tyle się nie dogadali, że aż wyprowadzili się całkiem.

KR88
Posty: 167
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 sie 2021, 1:42

MJ pisze:
23 sie 2021, 20:00
Jurand pisze:
18 sie 2021, 15:12

Pił?
Palił?
Cóż to za bzdury (-(
Patrząc na to jak Michalczewskiej idzie prowadzenie tej firmy to się nie dziwię, że nie chce jej się zajmować warszawskim oddziałem.
Plotka wykupienia Grodziska przez Arrivę ma już conajmniej 3 lata. W tym miejscu bym się bardziej zagłębił... Faktycznie właściciel PKSu chciał sprzedać, ale tylko kontrakt na linie ZTMu. Widząc jednak na to, że Arriva się stamtąd wyprowadziła można wywnioskować, że na tyle się nie dogadali, że aż wyprowadzili się całkiem.
I tu Arriva może szukać ratunku dla pozostania w Warszawie...

Jurand
Posty: 1060
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 sie 2021, 6:53

Nie ma co spekulować.
W przyszłym roku być może ZTM ogłosi informację na nowe przetagi na kończące się kontrakty Mobilisu (9m i 18m) i zobaczymy kto chętny będzie do dalszej współpracy.
Może ZTM wprowadzi nowe zasady np: wymóg własnej bazy , a nie podnajmowanej lub coś w podobie 😉

KR88
Posty: 167
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 sie 2021, 7:48

Bardziej bym widział wymóg napędu gaz/prąd i właśnie wlasna baza...

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 24 sie 2021, 8:00

Od jakiegoś czasu chodzą plotki, że Arriva chce się wycofać z Polski jeśli chodzi o komunikację miejską. Patrząc, że nie wystartowali nawet w przetargu w Bydgoszczy, daje to do myślenia.

Jurand
Posty: 1060
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 sie 2021, 8:46

Flash8222 pisze:
24 sie 2021, 8:00
Od jakiegoś czasu chodzą plotki, że Arriva chce się wycofać z Polski jeśli chodzi o komunikację miejską. Patrząc, że nie wystartowali nawet w przetargu w Bydgoszczy, daje to do myślenia.
Otóż to

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 24 sie 2021, 8:46

W sumie jak ktoś ma się wycofać, to niech to będzie Arriva. Po Arrivie nikt nie będzie płakał biorąc pod uwagę ile namieszali podczas swoich ostatnich kontraktów. Teraz kierowcy mają lepsze warunki w PKS-ie i Mobilisie którzy wyciągnęli wnioski po swoich latach ciemności.
Pytanie czy do 9m będzie gaz/prąd.
Prąd - odpada, ze względu na to, że umówmy się, autobusy te zazwyczaj jeżdżą po zadupiach. Kto widzi możliwość szybkiej instalacji ładowarki np. na pętli Zbójna Góra? :D
Gaz - mało popularny napęd w sekcji MIDI. To rodziłoby obawy, że potencjalny ajent weźmie mało sprawdzonego producenta. A wpuszczania chińczyków na nasz rynek unikajmy. Podejrzewam, że to będzie wyjątek w postaci diesla. 10m w MZA ma zostać zastąpione 12-metrowcami.
12m i 18m jak najbardziej będą na gaz/prąd.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Zablokowany