Przetargi na obsługę linii - 2010-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Tak, od maja 740 ulega likwidacji, a L40 chyba pojedzie Wspólną, Brzozową i Dużą na kraniec Pustelnik.
To gdyby raczono pogadać z Markami, to by im zbudowali nowy przystanek na rogu Piłsudskiego/Wspólna. Mieliby dojazd do dwóch supermarketów, poczty i wielu punktów usługowych w bezpośredniej okolicy.ashir pisze:Tak, od maja 740 ulega likwidacji, a L40 chyba pojedzie Wspólną, Brzozową i Dużą na kraniec Pustelnik.
A co do samej trasy to będzie z tego jeszcze dym. I nie chodzi o mieszkańców Marek, ale paradoksalnie o mieszkańców Nadmy.
Na ul. Małachowskiego (obok przystanku Wspólna) mają pocztę gdzie odbierają przesyłki awizowane (Nadmę obsługuje poczta w Markach), potem ZP Rejtana i Fabryczna a tam dwie przychodnie gdzie leczy się wielu mieszkańców Nadmy (widać ile z każdego kursu wysiada w ciągu dnia emerytów i idą w tym kierunku) więc bez protestów się nie obędzie
A od siebie dodam, że jakby pomyśleli i zaproponowali wydłużenie trasy przez al. Piłsudskiego - Bandurskiego do Cmentarza, to by się chętnie Marki dołożyły. Ale skoro znowu odstawiają szopkę za plecami, to Radzymin będzie sam za wszystko bulił
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Podział kosztów jest standardowy dla eLek. 20% - ZTM, Radzymin - 80%.Frencher pisze:. Ale skoro znowu odstawiają szopkę za plecami, to Radzymin będzie sam za wszystko bulił
Obecnie Marki dopłacają do 740 - nie są to wielkie kwoty, ale kasa jakaś idzie. Dodatkowo UM Marki utrzymuje w niedziele i święta mocno ubogą komunikację do cmentarza przy ul. Bandurskiego.alojz pisze:Podział kosztów jest standardowy dla eLek. 20% - ZTM, Radzymin - 80%.Frencher pisze:. Ale skoro znowu odstawiają szopkę za plecami, to Radzymin będzie sam za wszystko bulił
Po likwidacji 740 oraz pseudo-komunikacji świątecznej którą sam utrzymuje, myślę że UM Marki chętnie dopłaciłby do linii L40 na wydłużonej trasie aby rozwiązać kompleksowo problem w tym rejonie.
A tak gm. Radzymin będzie dopłacać 80% do każdego kilometra od Wołomina po Marki.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
A twoją tradycją jest pisanie takich bzdur bez próby rozeznania jak sytuacja wygląda na prawdęFrencher pisze: Widocznie to taka tradycja ZTM by stawiać przed faktem dokonanym.
Już raz daliście popis swojego profesjonalizmu z linią L17 do Zielonki. W pierwszym jej wcieleniu wysłaliście Dudzika do Marek aby wyżebrał pieniądze na przełożenie jej do M1.florekf pisze:A twoją tradycją jest pisanie takich bzdur bez próby rozeznania jak sytuacja wygląda na prawdęFrencher pisze: Widocznie to taka tradycja ZTM by stawiać przed faktem dokonanym.
Marki się nie zgodziły, więc kursowała tylko do ZP Fabryczna, baz żadnych innych przystanków na terenie Marek. Zero informacji wcześniej, stawianie przed faktem dokonanym.
Analogicznie z linią 738. To ówczesny burmistrz Radzymina poinformowała że są jakiekolwiek plany uruchomienia tej linii dopiero wtedy, gdy wysłaliście go do Marek aby szukał finansowania. Wcześniej zero (oficjalnej) informacji, wszystko za plecami.
Z 740 poszło Wam o dziwo lepiej, bo tam chodziarz raczono wcześniej poinformować że toczą się jakiekolwiek rozmowy w sprawie uruchomienia linii. Efekt był taki, że udało się bez problemu dogadać w sprawie podziału kosztów, sprawa była od początku jasna, i ówczesny kompromis trwa do dzisiaj.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Kłamiesz. Pierwsze spotkanie w sprawie tej linii odbyło się w UM Marki na poziomie burmistrzów.Frencher pisze:\
W pierwszym jej wcieleniu wysłaliście Dudzika do Marek aby wyżebrał pieniądze na przełożenie jej do M1.
Marki się nie zgodziły, więc kursowała tylko do ZP Fabryczna, baz żadnych innych przystanków na terenie Marek. Zero informacji wcześniej, stawianie przed faktem dokonanym.
Cytujesz moją wypowiedź, zarzucasz mi kłamstwo, a potem zaraz potwierdzasz to co napisałem. Pełna schizofreniaflorekf pisze:Kłamiesz. Pierwsze spotkanie w sprawie tej linii odbyło się w UM Marki na poziomie burmistrzów.
Było spotkanie w UM Marki, a odbyło się ponieważ wysłaliście Dudzika aby załatwił kasę. Ot i cała prawda.
A chyba powinno być odwrotnie. Najpierw oficjalna informacja ZTM do potencjalnie zainteresowanych gmin o tym że planuje się nową linię na ich terenie, zebranie opinii kto jest zainteresowany, a dopiero na końcu rozmowa o kasie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Frencher pisze:
A chyba powinno być odwrotnie. Najpierw oficjalna informacja ZTM do potencjalnie zainteresowanych gmin o tym że planuje się nową linię na ich terenie, zebranie opinii kto jest zainteresowany, a dopiero na końcu rozmowa o kasie.
Zamiast wysyłać pisma i wycinać lasy, najpierw trzeba się roboczo spotkać. Nikt nikogo nigdzie nie wysłał.
To w takim razie proponuję wcielić słowa w czyn, i już teraz zacząć rozmowy o zmianie trasy L4o poprzez wydłużenie al. Piłsudskiego oraz Bandurskiego do Cmentarza.florekf pisze:Zamiast wysyłać pisma i wycinać lasy, najpierw trzeba się roboczo spotkać.
Z pewnością oporu ze strony UM Marki nie musicie się spodziewać (w przypadku takiego wariantu trasy), a wręcz jeszcze Wam sypną kasą która zyskają po likwidacji 740 oraz pseudo-komunikacji niedzielno-świątecznej.
A mieszkańcy Nadmy też się nie pogniewają, bo nie odetniecie ich od poczty czy dwóch przychodni zdrowia z których korzystają na codzień.
Poniżej treść wpisu z FB radnej z Nadmy (wpis z 12/04, pisownia oryginalna):
JEDNOGŁOŚNE NIE DLA LIKWIDACJI LINII 740!!!
Na dzisiejszym spotkaniu w Szkole w Nadmie bardzo licznie zgromadzeni mieszkańcy Nadmy wyrazili całkowity brak akceptacji co do likwidacji linii 740.
Po dyskusjach mieszkańcy przedstawili wniosek, który wraz z protokołem przekażę Panu Burmistrzowi.
Wniosek o treści CAŁKOWITY SPRZECIW LIKWIDACJI LINII 740!!!
Przedstawiona propozycja NIEOBECNEGO NA DZISIEJSZYM SPOTKANIU Burmistrza uruchomienia linii L40 spotkała się z ogromną krytyką i brakiem akceptacji.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
ZTM ponownie ogłosił przetarg na eLki w Piasecznie. Bardzo ciekawa jest nowa linia L39, czyżby koniec 739?
Kolejna linia jeżdżąca po Warszawie, którą nie można jechać na warszawskim bilecie? Pfui.
W jakieś lokalnej prasie w powiecie piaseczyńskim było o tym, że L39 ma być uzupełnieniem dla 739.Domas pisze:ZTM ponownie ogłosił przetarg na eLki w Piasecznie. Bardzo ciekawa jest nowa linia L39, czyżby koniec 739?
edit: http://jozefoslaw24.pl/2016/01/wiecej-k ... d-1-marca/
To ZTM ma wystąpić do Marek o wydłużenie L40 do cmentarza? A co ZTM to obchodzi? Jak Marki będą chciały się dogadać w sprawie wydłużenia to sami napiszą.Frencher pisze:To w takim razie proponuję wcielić słowa w czyn, i już teraz zacząć rozmowy o zmianie trasy L4o poprzez wydłużenie al. Piłsudskiego oraz Bandurskiego do Cmentarza.florekf pisze:Zamiast wysyłać pisma i wycinać lasy, najpierw trzeba się roboczo spotkać.
Z pewnością oporu ze strony UM Marki nie musicie się spodziewać (w przypadku takiego wariantu trasy), a wręcz jeszcze Wam sypną kasą która zyskają po likwidacji 740 oraz pseudo-komunikacji niedzielno-świątecznej.
A mieszkańcy Nadmy też się nie pogniewają, bo nie odetniecie ich od poczty czy dwóch przychodni zdrowia z których korzystają na codzień.
A czemu nie można?MichalJ pisze:Kolejna linia jeżdżąca po Warszawie, którą nie można jechać na warszawskim bilecie? Pfui.
Chwila...SławekM pisze:To ZTM ma wystąpić do Marek o wydłużenie L40 do cmentarza? A co ZTM to obchodzi? Jak Marki będą chciały się dogadać w sprawie wydłużenia to sami napiszą.
To ZTM sam siebie nazywa instytucją która odpowiada za komunikacje publiczną w Warszawie i okolicach.
To ZTM w porozumieniu z gm. Radzymin ogłosił przetarg na linie L40 mimo, iż trasa wybiera daleko poza granice gm. Radzymin (patrząc w obu kierunkach).
I po trzecie to ZTM zaproponowała taką trasę L40, że odcina ona mieszkańców Nadmy od bezpośredniego połączenia z miejscami na terenie Marek z których korzystają (tj. poczta do odbierania przesyłek awizowanych oraz przychodnie zdrowia).
Markom nic do L40, tak samo jak Kobyłce czy Wołominowi. Ale skoro już się projektuje trasę przez tyle gmin, to warto aby miała sens i była społecznie użyteczna. A za jej użyteczność odpowiada ZTM.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą