Przetargi na obsługę linii - 2010-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 kwie 2016, 19:10

Tak, od maja 740 ulega likwidacji, a L40 chyba pojedzie Wspólną, Brzozową i Dużą na kraniec Pustelnik. ;)

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 17 kwie 2016, 19:20

ashir pisze:Tak, od maja 740 ulega likwidacji, a L40 chyba pojedzie Wspólną, Brzozową i Dużą na kraniec Pustelnik. ;)
To gdyby raczono pogadać z Markami, to by im zbudowali nowy przystanek na rogu Piłsudskiego/Wspólna. Mieliby dojazd do dwóch supermarketów, poczty i wielu punktów usługowych w bezpośredniej okolicy.

A co do samej trasy to będzie z tego jeszcze dym. I nie chodzi o mieszkańców Marek, ale paradoksalnie o mieszkańców Nadmy.
Na ul. Małachowskiego (obok przystanku Wspólna) mają pocztę gdzie odbierają przesyłki awizowane (Nadmę obsługuje poczta w Markach), potem ZP Rejtana i Fabryczna a tam dwie przychodnie gdzie leczy się wielu mieszkańców Nadmy (widać ile z każdego kursu wysiada w ciągu dnia emerytów i idą w tym kierunku) więc bez protestów się nie obędzie :D

A od siebie dodam, że jakby pomyśleli i zaproponowali wydłużenie trasy przez al. Piłsudskiego - Bandurskiego do Cmentarza, to by się chętnie Marki dołożyły. Ale skoro znowu odstawiają szopkę za plecami, to Radzymin będzie sam za wszystko bulił :D
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 kwie 2016, 19:33

Frencher pisze:. Ale skoro znowu odstawiają szopkę za plecami, to Radzymin będzie sam za wszystko bulił :D
Podział kosztów jest standardowy dla eLek. 20% - ZTM, Radzymin - 80%.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 17 kwie 2016, 19:56

alojz pisze:
Frencher pisze:. Ale skoro znowu odstawiają szopkę za plecami, to Radzymin będzie sam za wszystko bulił :D
Podział kosztów jest standardowy dla eLek. 20% - ZTM, Radzymin - 80%.
Obecnie Marki dopłacają do 740 - nie są to wielkie kwoty, ale kasa jakaś idzie. Dodatkowo UM Marki utrzymuje w niedziele i święta mocno ubogą komunikację do cmentarza przy ul. Bandurskiego.
Po likwidacji 740 oraz pseudo-komunikacji świątecznej którą sam utrzymuje, myślę że UM Marki chętnie dopłaciłby do linii L40 na wydłużonej trasie aby rozwiązać kompleksowo problem w tym rejonie.
A tak gm. Radzymin będzie dopłacać 80% do każdego kilometra od Wołomina po Marki.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 17 kwie 2016, 22:25

Frencher pisze: Widocznie to taka tradycja ZTM by stawiać przed faktem dokonanym.
A twoją tradycją jest pisanie takich bzdur bez próby rozeznania jak sytuacja wygląda na prawdę =D>
Obrazek

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 18 kwie 2016, 9:28

florekf pisze:
Frencher pisze: Widocznie to taka tradycja ZTM by stawiać przed faktem dokonanym.
A twoją tradycją jest pisanie takich bzdur bez próby rozeznania jak sytuacja wygląda na prawdę =D>
Już raz daliście popis swojego profesjonalizmu z linią L17 do Zielonki. W pierwszym jej wcieleniu wysłaliście Dudzika do Marek aby wyżebrał pieniądze na przełożenie jej do M1.
Marki się nie zgodziły, więc kursowała tylko do ZP Fabryczna, baz żadnych innych przystanków na terenie Marek. Zero informacji wcześniej, stawianie przed faktem dokonanym.
Analogicznie z linią 738. To ówczesny burmistrz Radzymina poinformowała że są jakiekolwiek plany uruchomienia tej linii dopiero wtedy, gdy wysłaliście go do Marek aby szukał finansowania. Wcześniej zero (oficjalnej) informacji, wszystko za plecami.
Z 740 poszło Wam o dziwo lepiej, bo tam chodziarz raczono wcześniej poinformować że toczą się jakiekolwiek rozmowy w sprawie uruchomienia linii. Efekt był taki, że udało się bez problemu dogadać w sprawie podziału kosztów, sprawa była od początku jasna, i ówczesny kompromis trwa do dzisiaj.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 18 kwie 2016, 10:28

Frencher pisze:\

W pierwszym jej wcieleniu wysłaliście Dudzika do Marek aby wyżebrał pieniądze na przełożenie jej do M1.
Marki się nie zgodziły, więc kursowała tylko do ZP Fabryczna, baz żadnych innych przystanków na terenie Marek. Zero informacji wcześniej, stawianie przed faktem dokonanym.
Kłamiesz. Pierwsze spotkanie w sprawie tej linii odbyło się w UM Marki na poziomie burmistrzów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 18 kwie 2016, 13:18

florekf pisze:Kłamiesz. Pierwsze spotkanie w sprawie tej linii odbyło się w UM Marki na poziomie burmistrzów.
Cytujesz moją wypowiedź, zarzucasz mi kłamstwo, a potem zaraz potwierdzasz to co napisałem. Pełna schizofrenia :D
Było spotkanie w UM Marki, a odbyło się ponieważ wysłaliście Dudzika aby załatwił kasę. Ot i cała prawda.

A chyba powinno być odwrotnie. Najpierw oficjalna informacja ZTM do potencjalnie zainteresowanych gmin o tym że planuje się nową linię na ich terenie, zebranie opinii kto jest zainteresowany, a dopiero na końcu rozmowa o kasie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 18 kwie 2016, 13:30

Frencher pisze:
A chyba powinno być odwrotnie. Najpierw oficjalna informacja ZTM do potencjalnie zainteresowanych gmin o tym że planuje się nową linię na ich terenie, zebranie opinii kto jest zainteresowany, a dopiero na końcu rozmowa o kasie.

Zamiast wysyłać pisma i wycinać lasy, najpierw trzeba się roboczo spotkać. Nikt nikogo nigdzie nie wysłał. :^o
Obrazek

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 18 kwie 2016, 20:46

florekf pisze:Zamiast wysyłać pisma i wycinać lasy, najpierw trzeba się roboczo spotkać.
To w takim razie proponuję wcielić słowa w czyn, i już teraz zacząć rozmowy o zmianie trasy L4o poprzez wydłużenie al. Piłsudskiego oraz Bandurskiego do Cmentarza.
Z pewnością oporu ze strony UM Marki nie musicie się spodziewać (w przypadku takiego wariantu trasy), a wręcz jeszcze Wam sypną kasą która zyskają po likwidacji 740 oraz pseudo-komunikacji niedzielno-świątecznej.
A mieszkańcy Nadmy też się nie pogniewają, bo nie odetniecie ich od poczty czy dwóch przychodni zdrowia z których korzystają na codzień.

Poniżej treść wpisu z FB radnej z Nadmy (wpis z 12/04, pisownia oryginalna):
JEDNOGŁOŚNE NIE DLA LIKWIDACJI LINII 740!!!
Na dzisiejszym spotkaniu w Szkole w Nadmie bardzo licznie zgromadzeni mieszkańcy Nadmy wyrazili całkowity brak akceptacji co do likwidacji linii 740.
Po dyskusjach mieszkańcy przedstawili wniosek, który wraz z protokołem przekażę Panu Burmistrzowi.
Wniosek o treści CAŁKOWITY SPRZECIW LIKWIDACJI LINII 740!!!
Przedstawiona propozycja NIEOBECNEGO NA DZISIEJSZYM SPOTKANIU Burmistrza uruchomienia linii L40 spotkała się z ogromną krytyką i brakiem akceptacji.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 kwie 2016, 15:37

ZTM ponownie ogłosił przetarg na eLki w Piasecznie. Bardzo ciekawa jest nowa linia L39, czyżby koniec 739?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 kwie 2016, 17:15

Kolejna linia jeżdżąca po Warszawie, którą nie można jechać na warszawskim bilecie? Pfui.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 kwie 2016, 17:17

Domas pisze:ZTM ponownie ogłosił przetarg na eLki w Piasecznie. Bardzo ciekawa jest nowa linia L39, czyżby koniec 739?
W jakieś lokalnej prasie w powiecie piaseczyńskim było o tym, że L39 ma być uzupełnieniem dla 739.

edit: http://jozefoslaw24.pl/2016/01/wiecej-k ... d-1-marca/
Frencher pisze:
florekf pisze:Zamiast wysyłać pisma i wycinać lasy, najpierw trzeba się roboczo spotkać.
To w takim razie proponuję wcielić słowa w czyn, i już teraz zacząć rozmowy o zmianie trasy L4o poprzez wydłużenie al. Piłsudskiego oraz Bandurskiego do Cmentarza.
Z pewnością oporu ze strony UM Marki nie musicie się spodziewać (w przypadku takiego wariantu trasy), a wręcz jeszcze Wam sypną kasą która zyskają po likwidacji 740 oraz pseudo-komunikacji niedzielno-świątecznej.
A mieszkańcy Nadmy też się nie pogniewają, bo nie odetniecie ich od poczty czy dwóch przychodni zdrowia z których korzystają na codzień.
To ZTM ma wystąpić do Marek o wydłużenie L40 do cmentarza? A co ZTM to obchodzi? Jak Marki będą chciały się dogadać w sprawie wydłużenia to sami napiszą.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 kwie 2016, 17:33

MichalJ pisze:Kolejna linia jeżdżąca po Warszawie, którą nie można jechać na warszawskim bilecie? Pfui.
A czemu nie można? :)

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 19 kwie 2016, 18:23

SławekM pisze:To ZTM ma wystąpić do Marek o wydłużenie L40 do cmentarza? A co ZTM to obchodzi? Jak Marki będą chciały się dogadać w sprawie wydłużenia to sami napiszą.
Chwila...
To ZTM sam siebie nazywa instytucją która odpowiada za komunikacje publiczną w Warszawie i okolicach.
To ZTM w porozumieniu z gm. Radzymin ogłosił przetarg na linie L40 mimo, iż trasa wybiera daleko poza granice gm. Radzymin (patrząc w obu kierunkach).
I po trzecie to ZTM zaproponowała taką trasę L40, że odcina ona mieszkańców Nadmy od bezpośredniego połączenia z miejscami na terenie Marek z których korzystają (tj. poczta do odbierania przesyłek awizowanych oraz przychodnie zdrowia).

Markom nic do L40, tak samo jak Kobyłce czy Wołominowi. Ale skoro już się projektuje trasę przez tyle gmin, to warto aby miała sens i była społecznie użyteczna. A za jej użyteczność odpowiada ZTM.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Zablokowany