1. ZTM organizuje komunikację na terenie gmin ościennych na mocy porozumienia. Jeśli dana gmina chce jakąś linię to taką dostanie (w miarę możliwości drogowych).Frencher pisze:Chwila...SławekM pisze:To ZTM ma wystąpić do Marek o wydłużenie L40 do cmentarza? A co ZTM to obchodzi? Jak Marki będą chciały się dogadać w sprawie wydłużenia to sami napiszą.
To ZTM sam siebie nazywa instytucją która odpowiada za komunikacje publiczną w Warszawie i okolicach.
To ZTM w porozumieniu z gm. Radzymin ogłosił przetarg na linie L40 mimo, iż trasa wybiera daleko poza granice gm. Radzymin (patrząc w obu kierunkach).
I po trzecie to ZTM zaproponowała taką trasę L40, że odcina ona mieszkańców Nadmy od bezpośredniego połączenia z miejscami na terenie Marek z których korzystają (tj. poczta do odbierania przesyłek awizowanych oraz przychodnie zdrowia).
Markom nic do L40, tak samo jak Kobyłce czy Wołominowi. Ale skoro już się projektuje trasę przez tyle gmin, to warto aby miała sens i była społecznie użyteczna. A za jej użyteczność odpowiada ZTM.
2. Skoro gmina Radzymin chce by linia L40 jeździła sobie do Marek i Wołomina to taką dostanie. To ona będzie ją finansowała a nie Wołomin, Kobyłka i Marki (chyba, że te trzy miasta będą chciały partycypować w kosztach).
3. ZTM zaproponował... A może gmina Radzymin tak chciała?
4. "A za jej użyteczność odpowiada ZTM". Co ty człowieku gadasz?
W skrócie. Głosisz herezje.