Jak to kursuje? - 2012-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Gdybym mógł, już dawno bym chciał wziąć obiegowanie do Tramwajów. Robiliśmy pierwsze testy i wyszły one obiecująco merytorycznie, ale jeszcze baaardzo daleka droga, by można było to wdrożyć systemowo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na C40 brygady w DP są dodatkami, w weekendy maratonami. A rozkłady prawie identyczne.bartoni722 pisze: ↑19 paź 2021, 7:09Idąc tym tropem to każda nocka jest maratonem i powinna mieć literkę z przodu, np. M1/N45, M220/N43 itd.man1956 pisze:Dzięki za odpowiedź. Jak widać w ZTM, jak w piosence, wszystko się może zdarzyć. Były już maratony obsługiwane przez dwóch kierowców, to może być całka obsługiwana przez jednego.
Maratony w DP są formalnie dodatkami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No to 323/M1 się wyłamuje
Już pomijając ten wynalazek: L23+L24/M53
Już pomijając ten wynalazek: L23+L24/M53
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jak to przeczytałem to od razu przypomniał mi się przed WŚowy powszedni rozkład 409 sprzed 2 albo 3 lat gdzie były jednozmianowe całki, maratony M2x i dodatki 03x które potrafiły mieć identyczny czas pracy co poprzedzający je maraton
Od dawna jest takie formalne ustalenie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Ono jest bardzo dawna; obecnie raczej zamiera, bo kwestia tego typu oznaczeń robi się coraz bardziej płynne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- TranslatorPS
- Posty: 627
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Śmiem (s)twierdzić, że już nawet granica pomiędzy dodatkami i maratonami się potrafi zacierać, skoro nietrudno już o obiegi typu 5-9 + 14-23, gdzie druga część może ewidentnie być maratonem. Jakkolwiek jeszcze rozumiem podział na całki (1/C1) i dodatki (01/D1), tak wydzielanie maratonów przy tym ("Maratony w DP są formalnie dodatkami.") fakcie już do reszty nie ma sensu.
L23+L24 to w ogóle kuriozalny rozkład jest.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Dziś na zakładzie Ostrobramska jest obsługa linii C11.bartoni722 pisze: ↑19 paź 2021, 7:09Idąc tym tropem to każda nocka jest maratonem i powinna mieć literkę z przodu, np. M1/N45, M220/N43 itd.man1956 pisze:Dzięki za odpowiedź. Jak widać w ZTM, jak w piosence, wszystko się może zdarzyć. Były już maratony obsługiwane przez dwóch kierowców, to może być całka obsługiwana przez jednego.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Podział brygad 1,2 i M3-M8, wszystko jednozmianowe i wszystkie przekraczają 10h pracy.
Pewnie takich kwiatków dziś i jutro jest więcej
Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
Ostatnio modne są dalekie wyjazdy i zjazdy w wykonaniu wszystkich przewożnikówman1956 pisze: ↑26 gru 2021, 21:01Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
Ale nie 25 i 26.12.2021.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Szkoda tylko że w dużej mierze po trasie linii...man1956 pisze: ↑26 gru 2021, 21:01Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
No zgadza się, długaśny, kluczowy odcinek z Wału Miedzeszyńskiego do Międzynarodowej (bo swojego Przyczółka już nie zaliczy jadąc na Witolin).
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A dlaczego źle, że wozy zjeżdżają po trasie?michael112 pisze: ↑29 gru 2021, 0:21Szkoda tylko że w dużej mierze po trasie linii...man1956 pisze: ↑26 gru 2021, 21:01Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
A tak w ogóle, to w tym wypadku było nie po trasie, tylko najkrótszą możliwą drogą na Kleszczową, czyli: Ostrobramska, Trasa Ł, Wawelska, Al. Jerozolimskie...