Jak to kursuje? - 2012-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2021, 14:35

Gdybym mógł, już dawno bym chciał wziąć obiegowanie do Tramwajów. Robiliśmy pierwsze testy i wyszły one obiecująco merytorycznie, ale jeszcze baaardzo daleka droga, by można było to wdrożyć systemowo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 paź 2021, 22:00

bartoni722 pisze:
19 paź 2021, 7:09
man1956 pisze:Dzięki za odpowiedź. Jak widać w ZTM, jak w piosence, wszystko się może zdarzyć. Były już maratony obsługiwane przez dwóch kierowców, to może być całka obsługiwana przez jednego.
Idąc tym tropem to każda nocka jest maratonem i powinna mieć literkę z przodu, np. M1/N45, M220/N43 itd.
Na C40 brygady w DP są dodatkami, w weekendy maratonami. A rozkłady prawie identyczne.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2021, 9:05

Maratony w DP są formalnie dodatkami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 20 paź 2021, 9:22

No to 323/M1 się wyłamuje :D

Już pomijając ten wynalazek: L23+L24/M53

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 paź 2021, 10:24

pawcio pisze:
20 paź 2021, 9:05
Maratony w DP są formalnie dodatkami.
Jak to przeczytałem to od razu przypomniał mi się przed WŚowy powszedni rozkład 409 sprzed 2 albo 3 lat gdzie były jednozmianowe całki, maratony M2x i dodatki 03x które potrafiły mieć identyczny czas pracy co poprzedzający je maraton :D

Od dawna jest takie formalne ustalenie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 paź 2021, 11:12

Ono jest bardzo dawna; obecnie raczej zamiera, bo kwestia tego typu oznaczeń robi się coraz bardziej płynne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 20 paź 2021, 13:06

Śmiem (s)twierdzić, że już nawet granica pomiędzy dodatkami i maratonami się potrafi zacierać, skoro nietrudno już o obiegi typu 5-9 + 14-23, gdzie druga część może ewidentnie być maratonem. Jakkolwiek jeszcze rozumiem podział na całki (1/C1) i dodatki (01/D1), tak wydzielanie maratonów przy tym ("Maratony w DP są formalnie dodatkami.") fakcie już do reszty nie ma sensu.
karmat pisze:
20 paź 2021, 9:22
Już pomijając ten wynalazek: L23+L24/M53
L23+L24 to w ogóle kuriozalny rozkład jest.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Jurand
Posty: 1060
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 23 paź 2021, 17:42

bartoni722 pisze:
19 paź 2021, 7:09
man1956 pisze:Dzięki za odpowiedź. Jak widać w ZTM, jak w piosence, wszystko się może zdarzyć. Były już maratony obsługiwane przez dwóch kierowców, to może być całka obsługiwana przez jednego.
Idąc tym tropem to każda nocka jest maratonem i powinna mieć literkę z przodu, np. M1/N45, M220/N43 itd.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Dziś na zakładzie Ostrobramska jest obsługa linii C11.
Podział brygad 1,2 i M3-M8, wszystko jednozmianowe i wszystkie przekraczają 10h pracy.
Pewnie takich kwiatków dziś i jutro jest więcej :-k

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 26 gru 2021, 21:01

Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.

Jurand
Posty: 1060
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 gru 2021, 17:24

man1956 pisze:
26 gru 2021, 21:01
Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
Ostatnio modne są dalekie wyjazdy i zjazdy w wykonaniu wszystkich przewożników :wink:

ITS A 218
Posty: 3159
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 27 gru 2021, 18:39

R-3 jeździ na 141
RELOBUS A38 ESTRADY

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 27 gru 2021, 19:23

Ale nie 25 i 26.12.2021.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 gru 2021, 0:21

man1956 pisze:
26 gru 2021, 21:01
Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
Szkoda tylko że w dużej mierze po trasie linii...

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 gru 2021, 10:11

No zgadza się, długaśny, kluczowy odcinek z Wału Miedzeszyńskiego do Międzynarodowej (bo swojego Przyczółka już nie zaliczy jadąc na Witolin).

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 29 gru 2021, 11:08

michael112 pisze:
29 gru 2021, 0:21
man1956 pisze:
26 gru 2021, 21:01
Świąteczno-noworoczna ciekawostka rozkładowa: z obsługi 141 zeszła Ostrobramska, więc pierwsze i ostatnie kursy na Witolin wykonuje Kleszczowa. Ciekawe, ile czasu zajmuje dojazd/zjazd. Myślę, że wbrew pozorom - z uwagi na porę dnia - niezbyt wiele. Obstawiam, że ok. 25 minut.
Szkoda tylko że w dużej mierze po trasie linii...
A dlaczego źle, że wozy zjeżdżają po trasie?

A tak w ogóle, to w tym wypadku było nie po trasie, tylko najkrótszą możliwą drogą na Kleszczową, czyli: Ostrobramska, Trasa Ł, Wawelska, Al. Jerozolimskie...

Zablokowany