archiwalne rozkłady jazdy
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
archiwalne rozkłady jazdy
Temat służący historii
-archiwalne rozkłady jazdy,
-historyczne przebiegi linii,
Osoby zainteresowane, zapraszam do dyskusji, a poza tym może okazać się wspaniałym doświadczeniem i niekiedy uzupełnieniem wiedzy.
-archiwalne rozkłady jazdy,
-historyczne przebiegi linii,
Osoby zainteresowane, zapraszam do dyskusji, a poza tym może okazać się wspaniałym doświadczeniem i niekiedy uzupełnieniem wiedzy.
Linia 404
Linia przyspieszona okresowa szczytowa (kursuje w dni robocze)
1976.12.06 - Uruchomienie linii celem przyspieszenia powiązania rejonu ul. Rakowieckiej z Ursynowem (SGGW).
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – Chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – aleja Wilanowska – Dominikańska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1978.07.10 - Skierowanie przez teren nowych osiedli położonych wzdłuż ul. Wałbrzyskiej.
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – Chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – Wałbrzyska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1979.01.26 - W związku z narastającymi opadami śniegu i ciągłymi awariami autobusowymi decyzją Prezydenta m.st. Warszawy linie pospieszne i przyspieszone odtąd do odwołania zatrzymywały się na wszystkich przystankach na trasie. Opłata jak za przejazd linią zwykłą.
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – Chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – Wałbrzyska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1979.05.07 - Przywrócenie charakteru linii przyspieszonej.
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – Wałbrzyska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1981.07.30 - Likwidacja linii
Przekształcenie linii w zwykłą wraz ze zmianą oznaczenia na 382.
Linia przyspieszona okresowa szczytowa (kursuje w dni robocze)
1976.12.06 - Uruchomienie linii celem przyspieszenia powiązania rejonu ul. Rakowieckiej z Ursynowem (SGGW).
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – Chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – aleja Wilanowska – Dominikańska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1978.07.10 - Skierowanie przez teren nowych osiedli położonych wzdłuż ul. Wałbrzyskiej.
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – Chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – Wałbrzyska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1979.01.26 - W związku z narastającymi opadami śniegu i ciągłymi awariami autobusowymi decyzją Prezydenta m.st. Warszawy linie pospieszne i przyspieszone odtąd do odwołania zatrzymywały się na wszystkich przystankach na trasie. Opłata jak za przejazd linią zwykłą.
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – Chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – Wałbrzyska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1979.05.07 - Przywrócenie charakteru linii przyspieszonej.
RAKOWIECKA / KIELECKA – Rakowiecka – aleja Niepodległości (powrót: aleja Niepodległości – Madalińskiego – chodkiewicza – Rakowiecka – RAKOWIECKA / KIELECKA.) – Puławska – Wałbrzyska – Nowoursynowska – URSYNÓW SGGW-AR.
1981.07.30 - Likwidacja linii
Przekształcenie linii w zwykłą wraz ze zmianą oznaczenia na 382.
Linia 188
Linia zwykła stała
1974.07.23 - Uruchomienie linii łączącej KOROTYŃSKIEGO z Grochowem szlakiem nowootwartej Trasy Łazienkowskiej.
KOROTYŃSKIEGO – Korotyńskiego – Mołdawska – Racławicka – Żwirki i Wigury (powrót: Żwirki i Wigury – Pruszkowska – Pawińskiego – Korotyńskiego – KOROTYŃSKIEGO.) – Wawelska – aleja Armii Ludowej – most gen. Zygmunta Berlinga – aleja Stanów Zjednoczonych – WIATRACZNA.
1991.01.02 - Likwidacja linii
Połączenie z linią 488 w linię 511.
Linia zwykła stała
1974.07.23 - Uruchomienie linii łączącej KOROTYŃSKIEGO z Grochowem szlakiem nowootwartej Trasy Łazienkowskiej.
KOROTYŃSKIEGO – Korotyńskiego – Mołdawska – Racławicka – Żwirki i Wigury (powrót: Żwirki i Wigury – Pruszkowska – Pawińskiego – Korotyńskiego – KOROTYŃSKIEGO.) – Wawelska – aleja Armii Ludowej – most gen. Zygmunta Berlinga – aleja Stanów Zjednoczonych – WIATRACZNA.
1991.01.02 - Likwidacja linii
Połączenie z linią 488 w linię 511.
Linia 102
Linia zwykła stała
1990.04.21 - Wycofanie z mostu Syreny i skierowanie dwukierunkowo przez most Poniatowskiego.
EMILII PLATER (ŚWIĘTOKRZYSKA) – Emilii Plater – Świętokrzyska – Nowy Świat – Aleje Jerozolimskie – most i aleja Poniatowskiego – aleja Waszyngtona – Grenadierów – Podskarbińska (powrót: Dwernickiego – Międzyborska – aleja Waszyngtona) – Dwernickiego – Szaserów – Chłopickiego – OLSZYNKA
Linia zwykła stała
1990.04.21 - Wycofanie z mostu Syreny i skierowanie dwukierunkowo przez most Poniatowskiego.
EMILII PLATER (ŚWIĘTOKRZYSKA) – Emilii Plater – Świętokrzyska – Nowy Świat – Aleje Jerozolimskie – most i aleja Poniatowskiego – aleja Waszyngtona – Grenadierów – Podskarbińska (powrót: Dwernickiego – Międzyborska – aleja Waszyngtona) – Dwernickiego – Szaserów – Chłopickiego – OLSZYNKA
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
szukam trasówek z 1997 roku
szukam trasówek z 1998 roku