Na tej linii to akurat jako całka i tylko w DŚ.eMeLPe pisze:I na 724
742
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Na pierwszy dzień kursowania pod szyldem MZA, delegowany został Solbus SM12 nr 1218 http://phototrans.pl/14,604600,0,Solbus_SM12_1218.html. Widać święta z nowoczesnym taborem, by nieco udobruchać niezadowolenie pasażerów, że tylko do Wilanowa dojadą;P
Zwłaszcza że fotografia jest zrobiona na Pl.Na Rozdrożu,zaś numer linii i kierunek nieczytelne.Udał Ci się żart.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Woronicza to nie ma za bardzo wyboru, albo SU12, albo SM12, a że tych drugich jest więcej, a i plan na solówki jest bardzo niski to Solbusy będą częstym widokiem.zigirin pisze:Na pierwszy dzień kursowania pod szyldem MZA, delegowany został Solbus SM12 nr 1218 http://phototrans.pl/14,604600,0,Solbus_SM12_1218.html. Widać święta z nowoczesnym taborem, by nieco udobruchać niezadowolenie pasażerów, że tylko do Wilanowa dojadą;P
Gdyby MZA w tak gwałtowny i bezsensowny trochę sposób nie pozbywało się Jelczy M 121 M,byłaby większa alternatywa.Co by na temat Jelczy nie mówić,to bardzo odporne i solidne wozy.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
No to myślę, że się tylko cieszyć;P Generalnie tylko te poranne kursy z Wilanowa spędzają nam sen z powiek. Planujemy interwencje u Burmistrza Konstancina w tej sprawie, by rano był PT do Góry, aczkolwiek nie wiem czy coś wskóramy, wszak to decyzje ZTM-u. Ale między Bogiem a prawdą. Pierwszy poranny i ostatni wieczorny, powinien być jako PT, a częstotliwość w ciągu dnia 9-14 nie wynosiłaby co 2 h a co godzinę.ashir pisze:Woronicza to nie ma za bardzo wyboru, albo SU12, albo SM12, a że tych drugich jest więcej, a i plan na solówki jest bardzo niski to Solbusy będą częstym widokiem.zigirin pisze:Na pierwszy dzień kursowania pod szyldem MZA, delegowany został Solbus SM12 nr 1218 http://phototrans.pl/14,604600,0,Solbus_SM12_1218.html. Widać święta z nowoczesnym taborem, by nieco udobruchać niezadowolenie pasażerów, że tylko do Wilanowa dojadą;P
Puste kilometry do Góry Kalwarii z R-1? Pogratulować pomysłu. Już lepiej, żeby tych kilku ludków jechało na cały półkurs aniżeli wozy mają tłuc wozokilometry na darmo. W ciągu dnia to by było około 62,5* pustych wozokilometrów. Jeśli gminę stać na takie wydatki to dlaczego nie zapłaci w ogóle za linię 30 minut do samego Centrum? Poza tym pierwszy kurs w DP zostanie wykonany raptem 35 minut później, więc wielkiej tragedii nie ma.
*dane za Google Maps
*dane za Google Maps
Z punktu widzenia ekonomicznego może i racja, ale z punktu widzenia pasażerów niestety nie. Inna sprawa byłaby jeżeli wozy miały by jakąś bazę w GK, gdzie mogłyby nocować, wówczas byłoby to do rozwiązania.
W sumie dużo lepszym rozwiązaniem byłoby dołożenie kasy przez Gminy i dodanie ze dwóch kursów więcej:P
W sumie dużo lepszym rozwiązaniem byłoby dołożenie kasy przez Gminy i dodanie ze dwóch kursów więcej:P
Organizatora nie powinno interesować to, jaką trasą przewoźnik dociera, aby obsłużyć zadanie, ani skąd tam dojeżdża. Ryzyko przewoźnika, które jest wkalkulowane w stawkę (którą MZA ma dość wysoką).Domas pisze:Puste kilometry do Góry Kalwarii z R-1?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tak było z Europa Express. Zamówienie było na wyjazd pierwszego kursu z Góry Kalwarii i tak się to odbywało. Potem przyszły dodatki Brześce, też nikogo nie interesowało, że dodatek stoi pół dnia w Konstancinie. Ważne, by docierał do Brześc rano.Wolfchen pisze:Organizatora nie powinno interesować to, jaką trasą przewoźnik dociera, aby obsłużyć zadanie, ani skąd tam dojeżdża. Ryzyko przewoźnika, które jest wkalkulowane w stawkę (którą MZA ma dość wysoką).Domas pisze:Puste kilometry do Góry Kalwarii z R-1?
Jeśli organizator płaci za te dojazdy to raczej powinno go to interesować.Wolfchen pisze:Organizatora nie powinno interesować to, jaką trasą przewoźnik dociera, aby obsłużyć zadanie, ani skąd tam dojeżdża. Ryzyko przewoźnika, które jest wkalkulowane w stawkę (którą MZA ma dość wysoką).
Dobrze, ale teraz masz MZA, które wykonuje przewozy na podstawie umowy wieloletniej, a nie konkretnego przetargu.zigrin pisze:Tak było z Europa Express. Zamówienie było na wyjazd pierwszego kursu z Góry Kalwarii i tak się to odbywało. Potem przyszły dodatki Brześce, też nikogo nie interesowało, że dodatek stoi pół dnia w Konstancinie. Ważne, by docierał do Brześc rano.