Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17313
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Re: Elektrobusy

Post autor: SławekM » 30 lip 2020, 21:15

927 pisze:
30 lip 2020, 12:55
Oj widzę nie lubimy MZA, tak bardzo.
Lublć, nie lubić, ale to co napisałeś wygląda idiotycznie. A dokładnie robienie łaski, że przychodzi się do pracy i ją wykonuje. To są kierowcy autobusu, tak więc powinien być obowiązek przeszkolenia w obsłudze elektryka. Ale pisząc takie rzeczy pokazujesz, przynajmniej na Woronicza, że kierownictwo położyło wszelką lachę i kierowcy robią co chcą. Ale nie od dziś Woronicza jest jakąś dziwną zajezdnią, gdzie, np. w dni wolne jeżdżą sobie przegubowce na liniach obsługiwanych taborem 10-metrowym... Jednak "góra" z Włościańskiej powinna się zająć tym zakładem.

Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 232
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 30 lip 2020, 22:26

SławekM pisze:
30 lip 2020, 21:15
927 pisze:
30 lip 2020, 12:55
Oj widzę nie lubimy MZA, tak bardzo.
Lublć, nie lubić, ale to co napisałeś wygląda idiotycznie. A dokładnie robienie łaski, że przychodzi się do pracy i ją wykonuje. To są kierowcy autobusu, tak więc powinien być obowiązek przeszkolenia w obsłudze elektryka. Ale pisząc takie rzeczy pokazujesz, przynajmniej na Woronicza, że kierownictwo położyło wszelką lachę i kierowcy robią co chcą. Ale nie od dziś Woronicza jest jakąś dziwną zajezdnią, gdzie, np. w dni wolne jeżdżą sobie przegubowce na liniach obsługiwanych taborem 10-metrowym... Jednak "góra" z Włościańskiej powinna się zająć tym zakładem.
Czy mi się wydaje ale mamy stan Epidemii której nikt nie odwołał ani nie zawiesił. Komu jak komu ale Panie Sławku...zostawmy te szkolenia. Jako człowiek trzeźwo oceniający uważam iż nigdy kierowcy nie robili co chcą i nie będą robić. To forum to swego rodzaju możliwość takiej ściany płaczu a nawet twarde spekulacje poparte domysłami sam padłem ofiarą paplania czego staram się wszystkim odradzić i życzyć. Pozdrawiam
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

Łukasz
Posty: 7980
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lip 2020, 22:30

I też chyba nie da się wszystkich na raz przeszkolić.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17313
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 lip 2020, 23:02

Kacper R3 pisze:
30 lip 2020, 22:26
SławekM pisze:
30 lip 2020, 21:15


Lublć, nie lubić, ale to co napisałeś wygląda idiotycznie. A dokładnie robienie łaski, że przychodzi się do pracy i ją wykonuje. To są kierowcy autobusu, tak więc powinien być obowiązek przeszkolenia w obsłudze elektryka. Ale pisząc takie rzeczy pokazujesz, przynajmniej na Woronicza, że kierownictwo położyło wszelką lachę i kierowcy robią co chcą. Ale nie od dziś Woronicza jest jakąś dziwną zajezdnią, gdzie, np. w dni wolne jeżdżą sobie przegubowce na liniach obsługiwanych taborem 10-metrowym... Jednak "góra" z Włościańskiej powinna się zająć tym zakładem.
Czy mi się wydaje ale mamy stan Epidemii której nikt nie odwołał ani nie zawiesił. Komu jak komu ale Panie Sławku...zostawmy te szkolenia. Jako człowiek trzeźwo oceniający uważam iż nigdy kierowcy nie robili co chcą i nie będą robić. To forum to swego rodzaju możliwość takiej ściany płaczu a nawet twarde spekulacje poparte domysłami sam padłem ofiarą paplania czego staram się wszystkim odradzić i życzyć. Pozdrawiam
Tylko, że stan epidemii będzie jeszcze trochę i nie będzie to 2-3 miesiące.

fraktal
Posty: 4451
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 lip 2020, 23:38

Kacper R3 pisze:
30 lip 2020, 22:26
SławekM pisze:
30 lip 2020, 21:15


Lublć, nie lubić, ale to co napisałeś wygląda idiotycznie. A dokładnie robienie łaski, że przychodzi się do pracy i ją wykonuje. To są kierowcy autobusu, tak więc powinien być obowiązek przeszkolenia w obsłudze elektryka. Ale pisząc takie rzeczy pokazujesz, przynajmniej na Woronicza, że kierownictwo położyło wszelką lachę i kierowcy robią co chcą. Ale nie od dziś Woronicza jest jakąś dziwną zajezdnią, gdzie, np. w dni wolne jeżdżą sobie przegubowce na liniach obsługiwanych taborem 10-metrowym... Jednak "góra" z Włościańskiej powinna się zająć tym zakładem.
Czy mi się wydaje ale mamy stan Epidemii której nikt nie odwołał ani nie zawiesił. Komu jak komu ale Panie Sławku...zostawmy te szkolenia. Jako człowiek trzeźwo oceniający uważam iż nigdy kierowcy nie robili co chcą i nie będą robić. To forum to swego rodzaju możliwość takiej ściany płaczu a nawet twarde spekulacje poparte domysłami sam padłem ofiarą paplania czego staram się wszystkim odradzić i życzyć. Pozdrawiam
Prawda jest chyba taka, że samo MZA i ZTM jest zaskoczone jak szybko te elektryki przychodzą. A skoro przychodzą, to muszą wyjeżdżać, bo zajezdnie nie są z gumy.. A skoro muszą wyjeżdżać, muszą być kierowcy, którzy je mogą poprowadzić. A skoro ich nie ma, trzeba ich przeszkolić. Nic, tylko czysta logika.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17313
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 31 lip 2020, 6:30

fraktal pisze:
30 lip 2020, 23:38
Prawda jest chyba taka, że samo MZA i ZTM jest zaskoczone jak szybko te elektryki przychodzą. A skoro przychodzą, to muszą wyjeżdżać, bo zajezdnie nie są z gumy.. A skoro muszą wyjeżdżać, muszą być kierowcy, którzy je mogą poprowadzić. A skoro ich nie ma, trzeba ich przeszkolić. Nic, tylko czysta logika.
Do tego nie ma ładowarek na mieście. A z zaskoczeniem, jak szybko te elektryki przychodzą... MZA samo się zgodziło na ten harmonogram, to co za zaskoczenie?

Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 232
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 31 lip 2020, 6:59

Umowa z Ekoenergetyką przewiduje czas realizacji 24 miesiące a została zawarta w Czerwcu 2019 roku zatem mają czas na postawienie wszystkich urządzeń do czerwca 2021 roku co nie oznacza że urządzenia powstaną dopiero w czerwcu. Uważam i to jest moje zdanie iż problemem są przyłącza i pobór mocy z miejsc potencjalnej lokalizacji oraz wszelkie zgody urzędnicze. Generalnie wyszło jak zawsze mamy Europe ale Średniowiecze w sieci i w papierach...
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

Flash8222
Posty: 6483
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 lip 2020, 8:34

SławekM pisze:
31 lip 2020, 6:30
fraktal pisze:
30 lip 2020, 23:38
Prawda jest chyba taka, że samo MZA i ZTM jest zaskoczone jak szybko te elektryki przychodzą. A skoro przychodzą, to muszą wyjeżdżać, bo zajezdnie nie są z gumy.. A skoro muszą wyjeżdżać, muszą być kierowcy, którzy je mogą poprowadzić. A skoro ich nie ma, trzeba ich przeszkolić. Nic, tylko czysta logika.
Do tego nie ma ładowarek na mieście. A z zaskoczeniem, jak szybko te elektryki przychodzą... MZA samo się zgodziło na ten harmonogram, to co za zaskoczenie?
Kolejne problemy z uzyskaniem pozwoleń na budowę ładowarek. Same ładowarki są gotowe i czekają na montaż.

michael112
Posty: 1683
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 lip 2020, 9:08

Mam wrażenie że w tym mieście to same problemy się tworzy...

Sebastian
Posty: 788
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 01 sie 2020, 4:55

Łukasz pisze:
30 lip 2020, 22:30
I też chyba nie da się wszystkich na raz przeszkolić.
Otoz to. Kilka miesięcy temu szkolenie w MZA (nie związane z elektrykami) stało się ogniskiem koronawirusa. Ostrożność więc jest uzasadniona choćby po to żeby nie było jakiegoś skandalu.

ODPOWIEDZ