Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czemu ma przesunięte II drzwi?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
A to w MANach nie ma automatycznej klimy zgodnej z wymaganiami ZTM?Flash8222 pisze: ↑11 kwie 2021, 15:12Co ciekawe, najnowsze gazowce będą miały osobną klimę dla kierowcy. W MANach potrafią nie włączać klimy pomimo braku norm, to co dopiero w tych Solarisach...
https://www.poznanskieautobusy.pl/pl/ga ... zawa-12531
Generalnie słuszny krok, mam wrażenie że przy takim przeszkleniu kabiny zwykły "frontbox" to jednak za mało.
Rzeźnie na prawo od drzwi?
Jest, ale można ją wyłączyć.
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
To drzwi będą przesuwne. Z resztą teraz zauważyłem, że II drzwi mają przyciski do otwierania na drzwiach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Oby udało im się przeprowadzić te odbiory w piątek i w następnym tygodniu na trasy.
Hura, wreszcie R3 ma nowe solówki Po latach posuchy czeka nas bogactwo (Autosany w kolejce).
Hura, wreszcie R3 ma nowe solówki Po latach posuchy czeka nas bogactwo (Autosany w kolejce).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Oj tam, była lekka ironia.
16 kwietnia podany przez samego prezesa raczej w obecnych warunkach będzie trudny do realizacji. Końcówka kwietnia to raczej bezpieczny termin.
16 kwietnia podany przez samego prezesa raczej w obecnych warunkach będzie trudny do realizacji. Końcówka kwietnia to raczej bezpieczny termin.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To już nie ma takiej procedury, że najpierw autobus przyjeżdża na jakieś testy informactyczne, jeździ sobie bez pasażerów ileś tam i potem wraca do producenta?
Edit: Co ciekawe według według LiveBus Drivera (aplikacji dla pracowników MZA) 4250 stoi jeszcze w fabryce, natomiast innych pojazdów jeszcze nie zarejestrowano w bazie.
Edit: Co ciekawe według według LiveBus Drivera (aplikacji dla pracowników MZA) 4250 stoi jeszcze w fabryce, natomiast innych pojazdów jeszcze nie zarejestrowano w bazie.
https://www.facebook.com/polska.komunik ... 4092388786
Nie wiem na ile pewne to źródło, ale przewidywana data gotowości to 29-04-2021
Nie wiem na ile pewne to źródło, ale przewidywana data gotowości to 29-04-2021
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Trochę są tam sprzeczne informacje, chociażby dotyczące zakresu numeracji. Nie ma co się doszukiwać logiki w MZA, ale dziwnym byłoby kontynuowanie zakresu numeracji 72xx mając w perspektywie skorzystanie z opcji na kolejne 30 wozów. Wtedy zakres numeracji dla opcji musiałby być inny. Druga sprawa to pojemność butli, z tego co czytałem gdzieś wcześniej to było wspominane, że do solówek miało wchodzić mniej litrów gazu o czym tutaj nie jest wspomniane.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Data gotowości na kartce jest dla fabryki, dla innych nic to nie znaczy i nie jest do niczego zobowiązujące.
Jutro ma wyjechać przegubowiec.
Jutro ma wyjechać przegubowiec.
Akurat Mateusz wie co pisze i nie pomylił się pisząc o 4250.Michalk001 pisze: ↑15 kwie 2021, 21:38Raczej 4300. Chociaż przy idiotycznych decyzjach ZTM nic już mnie nie zaskoczy.
7260 też pokazuje w Bolechowie, więc ten idiotyczny zakres numeracji jest bardzo możliwy.