Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 01 mar 2021, 21:26

Odnośnie UDT to wszystkich nowych.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 02 mar 2021, 17:37

Flash8222 pisze:
01 mar 2021, 20:33
No i jedna z ładowarek na Szczęśliwicach jest już rozwalona 🤣 Jakiś kierowca stwierdził, że podładuje się na pętli zamiast na zajezdni. Niestety źle stanął i uszkodził osłonę gdzie wchodzi głowica pantografu oraz samą głowice gdyż nie lądował się już na zajezdni 🤣 UDT nie dopuściło ładowarek gdyż nie ma linii zatrzymania.
To musiał być jakiś "świerzak" w temacie elektryków lub ktoś miał wybitnego pecha. Na Esperanto nie ma wrysowanych ramek i linii (wzorem Konwiktorskiej), osobiście ( i nie tylko ja) testowałem w tygodniu te ładowarki i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony ich efektywnością. Mam nadzieję, że nikt już przy nich nie będzie gmerał. Odpowiednie służby MZA niech przyjadą z żółtą farbą, potem UDT daje zgodę i niech ruszają do ładowania. Jeżeli te na Chomiczówce są tego samego typu i mają takie same ustawienia, to też malować linie, UDT wydaje zgodę i też niech już pracują na siebie i na autobusy elektryczne.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 06 mar 2021, 12:52

111 ma w DS 20 min. postoju na Esperanto. Czy to wystarcza na doładowanie?

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 mar 2021, 13:09

man1956 pisze:
06 mar 2021, 12:52
111 ma w DS 20 min. postoju na Esperanto. Czy to wystarcza na doładowanie?
Tak
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 kwie 2021, 15:55

Flash8222 pisze:
01 mar 2021, 20:33
UDT nie dopuściło ładowarek gdyż nie ma linii zatrzymania.
Jak teraz wygląda sytuacja w temacie?

henio_wpz
Posty: 632
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:28
Lokalizacja: WWA Sielce

Post autor: henio_wpz » 09 kwie 2021, 0:00

W MZA nadal nie znaleźli nikogo, kto by umiał prosto namalować linię w odpowiednim miejscu 😄

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 kwie 2021, 9:53

Oho, chyba Chomiczówka zaczyna ładować... :idea:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2021/04/14/zmiana-ustawienia-linii-na-krancu-chomiczowka/ pisze:Zmiana ustawienia linii na krańcu CHOMICZÓWKA
Opublikowano 14 kwietnia 2021

Ostatnia aktualizacja 14 kwietnia 2021

W związku z przygotowaniem do uruchomienia punktów ładowania autobusów elektrycznych na krańcu CHOMICZÓWKA, od dnia 19.04.2021 r. (linia nocna od nocy 18/19.04.2021 r.) zostają wprowadzone następujące zmiany w ustawieniu linii na krańcu:

171
Zamiast przystanku 05 jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 06, zlokalizowany przy peronie położonym najbliżej ul. Conrada.

180
Zamiast przystanku 06 jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 05, zlokalizowany przy środkowym peronie pętli.

N43
Zamiast przystanku 05 jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 06, zlokalizowany przy peronie położonym najbliżej ul. Conrada.

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 15 kwie 2021, 9:56

A na N43 to elektryki nie mogą jeździć??
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 kwie 2021, 10:32

Wszystko można, na N43 to nawet postoje są dobre w kontekście ładowania. Tylko która zajezdnia z trzech posiadających ma to przejąć i co w zamian przegubowego oddać Arrivie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 15 kwie 2021, 19:55

5744 pisze:
15 kwie 2021, 9:56
A na N43 to elektryki nie mogą jeździć??
Wydaje mi się, że na chwilę obecną przejeżdżenie elektryka przez całą zmianę nie jest pewne, a jednak w nocy dąży się do tego by kursy nie wypadały.
bartoni722 pisze:
15 kwie 2021, 10:32
Wszystko można, na N43 to nawet postoje są dobre w kontekście ładowania. Tylko która zajezdnia z trzech posiadających ma to przejąć i co w zamian przegubowego oddać Arrivie?
Większość brygad zaczyna z Chomiczówki. Można by oddać te brygady Stalowej, na dzienne linie tam dojeżdżają. Dla Arrivy zawsze coś innego by się znalazło na pewno są linie które robią podobną ilość kilometrów.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 19 kwie 2021, 15:54

Czy aktualny rozkład na 116 pozwala na doładowywanie elektryków?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 19 kwie 2021, 16:43

IMHO tak, większość czasu kursowania 116 ma <20 minut postoju, poza godzinami szczytu to nawet bardziej pod 30 podchodzi.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 kwie 2021, 18:07

Dzisiaj na Realbusie praktycznie wszystkie brygady "Ostrobramskiej" na 116 to elektryki. Na 180 są dwie, może trzy takie brygady.
Będzie dobrze, tylko trzeba zabrać "Kleszczową" z tych linii...

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 kwie 2021, 18:15

Najpierw to niech Woronicza zacznie wysyłać elektryki na 180, a nie 308. ;-)

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 kwie 2021, 18:17

A co się dzieje w sprawie ładowarki szczęśliwickiej i nowodworowej?

ODPOWIEDZ