Moim zdaniem, dobrze, że w artykule pojawiło się dementi, bo nie wiadomo ile osób w to uwierzyło. To, że Ty jesteś świetnie zorientowany w temacie, nie znaczy, że wszyscy czytelnicy tego publicznie dostępnego forum, też mają taką dobrą orientację. BTW nawet żarty primaaprilisowe w mediach, gdy się pojawiały kiedyś, też były następnego dnia dementowane.MisiekK pisze: ↑12 kwie 2022, 0:01Panowie i @MeWa trzymacie poziom - Wonsan to był żart prima aprilisowyBywalec pisze: ↑11 kwie 2022, 20:36Pojawił się oficjalny komentarz w sprawie plotek jakie m.in. na tym forum można było przeczytać.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 73153.html![]()
Przepraszamy za utrudnienia związane z przedłużeniem ważności certyfikatu SSL. W przypadku występowania w przeglądarce komunikatów o nieprawidłowościach, prosimy o wyczyszczenie plików tymczasowych.
Tramwaje Hyundai Rotem
Re: Tramwaje Hyundai Rotem
Myślałem, że zdjęcie pałacu Kumsusan w którego wnętrzach są zabalsamowane ciała Wielkich Przywódców jest wystarczające, a średni czytelnik wie w której Korei złożono ostatecznie pojazdy i że nie jest to KRL-D.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich, po zgłębieniu tematu w spółce. Jak przyznaje, wózki były wymieniane, ale z innej przyczyny. – HRC zabrał do fabryki wózki z dziesięciu wagonów. Przysłał 20 nowych – takie same jak dla pozostałych 114 sztuk. Nie ponieśliśmy żadnych kosztów. Zmiana procesu produkcyjnego wymusiła na producencie podmianę wcześniej wyprodukowanych wózków tocznych tego samego typu. Standardy jakościowe HRC wymusiły podmianę wózka. Konstrukcja nie zmieniła się, chodziło o dokumenty – mówi Dutkiewicz. Jak wyjaśnia Marcin Jędryczka, przedstawiciel Hyundaia w Polsce, chodzi o ujednolicenie procesu technologicznego. Zamieszanie wynika – jego zdaniem – z zupełnie innej kultury produkcji i kultury korporacyjnej.
Taki kit można wciskać niedouczonym blondynkom, przepraszam wszystkie blondynki. Kto wymienia w pełni sprawne wózki? Również informacja, że 60 % hultaja produkowana jest w Polsce brzmi mało wiarygodnie, nie prościej przywieść 40% do Polski i tu całość zmontować w jednej z istniejących fabryk?. Ktoś bardzo wpływowy usilnie broni tego kontraktu, nadal nie wiemy, dlaczego hutlaje prawie nie jeżdzą a są w Polsce od połowy zeszłego roku.
Taki kit można wciskać niedouczonym blondynkom, przepraszam wszystkie blondynki. Kto wymienia w pełni sprawne wózki? Również informacja, że 60 % hultaja produkowana jest w Polsce brzmi mało wiarygodnie, nie prościej przywieść 40% do Polski i tu całość zmontować w jednej z istniejących fabryk?. Ktoś bardzo wpływowy usilnie broni tego kontraktu, nadal nie wiemy, dlaczego hutlaje prawie nie jeżdzą a są w Polsce od połowy zeszłego roku.
mietek
Był pomysł ich złożenia w Polsce, ale tylko w przypadku uruchomienia opcji.
Złożenie to też robota, a zyski z niej - pewnie zarząd zadbał, żeby zostały w centrali.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Dzisiaj dotarł pierwszy z wozów 142N: https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 73585.html