O to to właśnieMietek pisze: ↑19 lip 2022, 9:11W zeszłym roku zakończyła się poprzednia umowa na obsługę linii L39 przez Polonusa. Ostatnie miesiące starego kontraktu to niemal codzienne odwoływania kursów L39. Byłem przekonany, że startujący w nowym przetargu Polonus na obsługę tej linii z powodu braku wiarygodności i złego doświadczenia nie wygra kolejnego przetargu. Okazało się, że jednak wygrał, chyba przydałoby się CBA, aby prześwietlić wybór firmy Polonus.
Czy ktoś wie, czy Polonus płaci kary za brak realizacji kontraktu, jeśli tak, na co idą te pieniądze, czy nie można opłacić za to innego przewoźnika?
Też chciałbym wiedzieć na co pieniądze z kar są przeznaczane i dlaczego nie na obsługę zastępczą?
Firmie Michalczewski kilka miesięcy temu obniżono plan brygadowy z 25 do 21 brygad w DP i inni przewożnicy za nich jezdzili, czemu podobnie nie można zrobić z Polonusem, skoro ciągle brygady wypadają i kursy są odwoływane