Pesa Jazz 134N
Pesa Jazz 134N
Nikt nic nie pisze, a ten projekt również posuwa się do przodu. Został przez wszystkich zainteresowanych uzgodniony wygląd wozu 134N. Pomimo dyskusji nad zmianą czoła w porównaniu z Jazz Duo 128N wybór padł na przód 'kioskowy', ponieważ w przypadku innego terminy dostaw mogłyby być zagrożone, bo do produkcji członów A PESA musiałaby zmieniać linię montażową, co by powodowało przestój.
Czyli krótkie Jazzy będą wyglądały tak:
No dobrze. To jest oczywiście kłamstewko na prima aprilis. Ale tak nie do końca, bo zawiera pewne elementy prawdy. Jakie? Nie napiszę
Pozdrawiam wszystkich, którzy łyknęli tą informację.
Czyli krótkie Jazzy będą wyglądały tak:
No dobrze. To jest oczywiście kłamstewko na prima aprilis. Ale tak nie do końca, bo zawiera pewne elementy prawdy. Jakie? Nie napiszę
Pozdrawiam wszystkich, którzy łyknęli tą informację.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A Toruń jakie będzie miał ściany czołowe w Swingu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Jazzowarszawskie?
Tak tylko wygląd pierwotny.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Masz słabe informacje - Toruń jeszcze nie uzgodnił wyglądu czoła i wyposażenia kabiny.beni pisze: A Toruń jakie będzie miał ściany czołowe w Swingu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Pora na usystematyzowanie ksywek związanych z nieortodoksyjnym designem czoła wagonu 134N
ZUS fundatorem emigracji
To wszystko wydaje mi się mało wiarygodne jako że Jazzy krótkie mają być dostarczane dopiero w 2015! Czyli nie teraz a za rok! A poza tym skoro pesa produkuje tyle odmian wagonów ( Jazzy,Swingi,Twisty, Twisty Step) to na pewno nie powinna mieć problemu z liniami montażowymi. Jak dla mnie to żart primaaprilisowy..
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie dało by się pomalować tego paska pod zderzakiem na żółto zamiast na ciemno-szaro?
A Jazzy DUO to myślisz kiedy będą produkowane? Kilka przyjdzie w 2014, ale reszta dopiero w 2015. Te produkcje będą się na siebie nakładały, bo obie muszą się zakończyć do 31.12.2015.Shiom pisze:To wszystko wydaje mi się mało wiarygodne jako że Jazzy krótkie mają być dostarczane dopiero w 2015!
Nawiasem - czoło dla Jazz DUO było uzgodnione w wakacje 2013, a pierwszy ma przyjść dopiero za kilka miesięcy - policz sobie więc ile czasu trwają uzgodnienia przed dostarczeniem pierwszego wagonu danego typu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ja tam nie wiem, ale śmiem przypuszczać że skoro umowa na Jazzy dwukierunkowe jest już podpisana od marca 2013 to te wagony powinny już być w produkcji od jakiegoś czasu. A w związku z tym problem z nałożeniem na siebie tych obu dostaw nie powinien być taki trudny. Ważne jest moim zdaniem tyle ile się da ocalenie tych wagonów przed tragicznym czołem. I myślę że skoro sprawa została kiedyś nagłośniona w mediach m.in w gazecie, to musi być istotna. A przesłanek by wygląd krótkich Jazzów uległ zmianie na bufetowy nie widzę. Jest coś na stronie Pesy? Nie ma! TW? Również nie ma. TVN Warszawa? Też nie! Nie aferowałbym się tak gdyby nie fakt że Swingi wyglądają przeciętnie od zewnątrz, a z Jazzem nie-bufetowym jest nadzieja na coś naprawdę fajnego i gdyby nie był dzisiaj taki a nie inny dzień w którym już jedna inna osoba mnie wkręciła.. Nie uważam że cokolwiek zmienię, co po prostu nie chcę by twoje "niepewne nowinki" się szerzyły.
Składane jest pudło dla pierwszego (są zdjęcia w internecie). Dla pierwszego podkreślam - po roku od podpisania umowy.Shiom pisze:Ja tam nie wiem, ale śmiem przypuszczać że skoro umowa na Jazzy dwukierunkowe jest już podpisana od marca 2013 to te wagony powinny już być w produkcji od jakiegoś czasu.
I nie ma co go komplikować, szczególnie, że czasu mało.Shiom pisze:A w związku z tym problem z nałożeniem na siebie tych obu dostaw nie powinien być taki trudny.
To, że się jednemu czy dwóm redaktorom nie podoba nie jest argumentem do robienia istotnych zmian. Mnie się podoba, a o gustach się nie dyskutuje.Shiom pisze:Ważne jest moim zdaniem tyle ile się da ocalenie tych wagonów przed tragicznym czołem. I myślę że skoro sprawa została kiedyś nagłośniona w mediach m.in w gazecie, to musi być istotna.
Przecież to oficjalna wizualizacja z PESY, która już się w prasie pojawiała.... Inni w swoim czasie.Shiom pisze:A przesłanek by wygląd krótkich Jazzów uległ zmianie na bufetowy nie widzę. Jest coś na stronie Pesy?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Dla niezorientowanych: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3767Składane jest pudło dla pierwszego (są zdjęcia w internecie). Dla pierwszego podkreślam - po roku od podpisania umowy.
15/12/2005-12/7/2019
To ja jeszcze dodam, że to nic dziwnego, podejżewam, że samo składanie pojazdu trwa 2-3 miesiące przy seryjnej produkcji (autobus to podobno 4 tygodnie), a główna część cyklu produkcji dzieje się poza PESĄ, u poddostawców silników, akumulatorów, kabli i reszty aparatury, która jest robiona na zamówienie.TLG pisze:Dla niezorientowanych: http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3767Składane jest pudło dla pierwszego (są zdjęcia w internecie). Dla pierwszego podkreślam - po roku od podpisania umowy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
To są produkty z katalogu. Zamawiasz, negocjujesz cenę przy większej ilości i dostajesz. Dziś nikt nie produkuje podzespołów na konkretny model pojazdu.kajo pisze:u poddostawców silników, akumulatorów, kabli i reszty aparatury, która jest robiona na zamówienie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A następnie czekasz aż oni zamówią u swoich poddostawców komponenty na konkretną partię, następnie sami je zmontują i ci wyślą, nawet przy produkcji seryjnej i dużych partiach dostaw, jeśli mamy drogie komponenty, to są one robione w konkretnej ilości pod konkretne zamówienie. Ani więcej ani mniej. Dzięki temu obniża się koszty magazynowania, zamrożonego kapitału, czy starzenia się produktu. A przy marżach w branży w okolicach 3% to nawet obniżka kosztów o 0,5% daje wzrost zysku o ponad 15%.MisiekK pisze:To są produkty z katalogu. Zamawiasz, negocjujesz cenę przy większej ilości i dostajesz. Dziś nikt nie produkuje podzespołów na konkretny model pojazdu.kajo pisze:u poddostawców silników, akumulatorów, kabli i reszty aparatury, która jest robiona na zamówienie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.