Elektrobusy
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
I zdaje się, że nie powstaną zbyt szybko. Ciekawe, gdzie będziemy jeździć tymi elektrykami Chyba jakieś krótkie kilometrowo dodatki będę nimi obstawiane, nie zależnie od tego, jaki tabor będzie do nich przypisany.
Już są wysyłane na brygady całodzienne z jakim skutkiem nie ma sensu pisać...logiki nie ma i nie będzie...
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gwarancja biegnie, więc powinny jak najwięcej kilometrow robić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tia
W niedziele jeden z R13 nie podjechał pod Belwederską.
Wcześniej kierowca informował o słabych bateriach.
Kazano mu wyłączyć klimę i jechać, no i dojechał, na holu na bazę
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
I co najwyżej wyjeżdżą koleiny w asfalcie w koło zakładu, żeby miały blisko do ładowarek.
A tak bardziej serio. To miejmy nadzieję, że ktoś na Włościańskiej pójdzie wreszcie po rozum do głowy (i to raczej cudzej) i jednak w jak najkrótszym czasie zorganizują choć dwie lub trzy ładowarki dla linii kursujących traktem, jak to miało być w pięknych założeniach.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No, przydałoby się, szczególnie po kotle z Arrivą.Solaris pisze: ↑07 lip 2020, 21:41I co najwyżej wyjeżdżą koleiny w asfalcie w koło zakładu, żeby miały blisko do ładowarek.
A tak bardziej serio. To miejmy nadzieję, że ktoś na Włościańskiej pójdzie wreszcie po rozum do głowy (i to raczej cudzej) i jednak w jak najkrótszym czasie zorganizują choć dwie lub trzy ładowarki dla linii kursujących traktem, jak to miało być w pięknych założeniach.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
@fraktal Wszystko spoko, tylko co będzie jak one padną? 503 może zostać sparaliżowane...fraktal (w temacie o ajentach) pisze: ↑08 lip 2020, 8:50Przy okazji okazało się, że MZA może wystawić na 503 elektryki bez marudzenia, gdy z nie ma rezerwowych wozów.
Bo jak matka wyjedzie...michael112 pisze:[mention]fraktal[/mention] Wszystko spoko, tylko co będzie jak one padną? 503 może zostać sparaliżowane...fraktal (w temacie o ajentach) pisze: ↑08 lip 2020, 8:50Przy okazji okazało się, że MZA może wystawić na 503 elektryki bez marudzenia, gdy z nie ma rezerwowych wozów.
ŁK
Dzisiaj jadą kolejne dwa elektryki. Wczoraj też wyjeżdżały dwa.
Ładnie idzie, choć były zapowiedzi, że dostawy będą w czerwcu, a potem dopiero od września.
A dziś pierwszy raz w historii linia 503 w pełni elektryczna
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Do czasu umożłiwienia ładowania na mieście niech się zmieniają w ciągu dnia, ale niech jeżdżą. To jest prototypowa dostawa, jedna z pierwszych tej skali w Europie (o Polsce nie wspominając) i na pewno choroby wieku dziecięcego będą. Trzeba je wykryć jak najszybciej. Podobnie weryfikacji wymaga trawałość baterii, dotychczas pięta achillesowa elektrobusów. Ponadto zajezdnie nie są z gumy, projekt Redutowa jest w powijakach, więc wozy nie mogą stać bo najzwyczajniej w świecie nie ma gdzie.Solaris pisze: ↑07 lip 2020, 21:41I co najwyżej wyjeżdżą koleiny w asfalcie w koło zakładu, żeby miały blisko do ładowarek.
A tak bardziej serio. To miejmy nadzieję, że ktoś na Włościańskiej pójdzie wreszcie po rozum do głowy (i to raczej cudzej) i jednak w jak najkrótszym czasie zorganizują choć dwie lub trzy ładowarki dla linii kursujących traktem, jak to miało być w pięknych założeniach.
Elektryka na 111 dziś widziałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Akurat chyba nie każdy autobus musi mieć swój slot w zajezdni, bo pewna część z nich jeździ nocami, a gdyby był armageddon i wszystko musiałoby przestać jeździć, to mogą trochę na kupę jak tramwaje.
ŁK
I dzisiaj znowu dwie sztuki pojadą do MZA, prawdopodobnie obydwa na zajezdnię R3 dojadą.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No jasne, tylko nie sądzę, by kilkadziesiąt odstawionych autobusów było takim banałem. Zwłaszcza, że MZA nie ma T1
Tak czy siak powinny jeździć, może na dodatkach, może z podmianami, ale jak najwięcej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.