Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 lip 2020, 17:05

I zdaje się, że nie powstaną zbyt szybko. Ciekawe, gdzie będziemy jeździć tymi elektrykami :?: Chyba jakieś krótkie kilometrowo dodatki będę nimi obstawiane, nie zależnie od tego, jaki tabor będzie do nich przypisany.

Awatar użytkownika
Kacper R3
Posty: 253
Rejestracja: 02 cze 2013, 19:52

Post autor: Kacper R3 » 07 lip 2020, 17:10

Już są wysyłane na brygady całodzienne z jakim skutkiem nie ma sensu pisać...logiki nie ma i nie będzie...
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 lip 2020, 17:12

Gwarancja biegnie, więc powinny jak najwięcej kilometrow robić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 lip 2020, 17:14

Kacper R3 pisze:
07 lip 2020, 17:10
Już są wysyłane na brygady całodzienne z jakim skutkiem nie ma sensu pisać...logiki nie ma i nie będzie...
Tia
W niedziele jeden z R13 nie podjechał pod Belwederską.
Wcześniej kierowca informował o słabych bateriach.
Kazano mu wyłączyć klimę i jechać, no i dojechał, na holu na bazę (-(

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 07 lip 2020, 21:41

Glonojad pisze:
07 lip 2020, 17:12
Gwarancja biegnie, więc powinny jak najwięcej kilometrow robić.
I co najwyżej wyjeżdżą koleiny w asfalcie w koło zakładu, żeby miały blisko do ładowarek.
A tak bardziej serio. To miejmy nadzieję, że ktoś na Włościańskiej pójdzie wreszcie po rozum do głowy (i to raczej cudzej) i jednak w jak najkrótszym czasie zorganizują choć dwie lub trzy ładowarki dla linii kursujących traktem, jak to miało być w pięknych założeniach.

michael112
Posty: 2813
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2020, 21:48

Solaris pisze:
07 lip 2020, 21:41
Glonojad pisze:
07 lip 2020, 17:12
Gwarancja biegnie, więc powinny jak najwięcej kilometrow robić.
I co najwyżej wyjeżdżą koleiny w asfalcie w koło zakładu, żeby miały blisko do ładowarek.
A tak bardziej serio. To miejmy nadzieję, że ktoś na Włościańskiej pójdzie wreszcie po rozum do głowy (i to raczej cudzej) i jednak w jak najkrótszym czasie zorganizują choć dwie lub trzy ładowarki dla linii kursujących traktem, jak to miało być w pięknych założeniach.
No, przydałoby się, szczególnie po kotle z Arrivą.

michael112
Posty: 2813
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 lip 2020, 9:26

fraktal (w temacie o ajentach) pisze:
08 lip 2020, 8:50
Przy okazji okazało się, że MZA może wystawić na 503 elektryki bez marudzenia, gdy z nie ma rezerwowych wozów.
@fraktal Wszystko spoko, tylko co będzie jak one padną? 503 może zostać sparaliżowane... :(

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 lip 2020, 16:12

michael112 pisze:
fraktal (w temacie o ajentach) pisze:
08 lip 2020, 8:50
Przy okazji okazało się, że MZA może wystawić na 503 elektryki bez marudzenia, gdy z nie ma rezerwowych wozów.
[mention]fraktal[/mention] Wszystko spoko, tylko co będzie jak one padną? 503 może zostać sparaliżowane... :(
Bo jak matka wyjedzie...
ŁK

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 08 lip 2020, 19:43

Dzisiaj jadą kolejne dwa elektryki. Wczoraj też wyjeżdżały dwa.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 09 lip 2020, 8:37

chudy5d pisze:
08 lip 2020, 19:43
Dzisiaj jadą kolejne dwa elektryki. Wczoraj też wyjeżdżały dwa.
Ładnie idzie, choć były zapowiedzi, że dostawy będą w czerwcu, a potem dopiero od września.
A dziś pierwszy raz w historii linia 503 w pełni elektryczna :)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lip 2020, 10:25

Solaris pisze:
07 lip 2020, 21:41
Glonojad pisze:
07 lip 2020, 17:12
Gwarancja biegnie, więc powinny jak najwięcej kilometrow robić.
I co najwyżej wyjeżdżą koleiny w asfalcie w koło zakładu, żeby miały blisko do ładowarek.
A tak bardziej serio. To miejmy nadzieję, że ktoś na Włościańskiej pójdzie wreszcie po rozum do głowy (i to raczej cudzej) i jednak w jak najkrótszym czasie zorganizują choć dwie lub trzy ładowarki dla linii kursujących traktem, jak to miało być w pięknych założeniach.
Do czasu umożłiwienia ładowania na mieście niech się zmieniają w ciągu dnia, ale niech jeżdżą. To jest prototypowa dostawa, jedna z pierwszych tej skali w Europie (o Polsce nie wspominając) i na pewno choroby wieku dziecięcego będą. Trzeba je wykryć jak najszybciej. Podobnie weryfikacji wymaga trawałość baterii, dotychczas pięta achillesowa elektrobusów. Ponadto zajezdnie nie są z gumy, projekt Redutowa jest w powijakach, więc wozy nie mogą stać bo najzwyczajniej w świecie nie ma gdzie.

Elektryka na 111 dziś widziałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 lip 2020, 14:29

Akurat chyba nie każdy autobus musi mieć swój slot w zajezdni, bo pewna część z nich jeździ nocami, a gdyby był armageddon i wszystko musiałoby przestać jeździć, to mogą trochę na kupę jak tramwaje.
ŁK

chudy5d
Posty: 305
Rejestracja: 10 sty 2011, 20:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: chudy5d » 09 lip 2020, 19:23

I dzisiaj znowu dwie sztuki pojadą do MZA, prawdopodobnie obydwa na zajezdnię R3 dojadą.

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 09 lip 2020, 19:35

chudy5d pisze:
09 lip 2020, 19:23
I dzisiaj znowu dwie sztuki pojadą do MZA, prawdopodobnie obydwa na zajezdnię R3 dojadą.
Dziś rano widziałem dwie sztuki na lawetach. Czekały na rozładunek :-D

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lip 2020, 19:58

Łukasz pisze:
09 lip 2020, 14:29
Akurat chyba nie każdy autobus musi mieć swój slot w zajezdni, bo pewna część z nich jeździ nocami, a gdyby był armageddon i wszystko musiałoby przestać jeździć, to mogą trochę na kupę jak tramwaje.
No jasne, tylko nie sądzę, by kilkadziesiąt odstawionych autobusów było takim banałem. Zwłaszcza, że MZA nie ma T1 ;)

Tak czy siak powinny jeździć, może na dodatkach, może z podmianami, ale jak najwięcej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ