Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lip 2020, 7:13

Flash8222 pisze:
Glonojad pisze:
26 lip 2020, 13:20
Ja w ogóle nie rozumiem, co to jest "nie chcę jeździć elektrykami". Polecenia służbowe są już niemodne? Ludzie robotę rzucą, jak nie pojadą dieslem?
W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Żeby wyrobić 300 zł przy stawce 0.12/100 km to trzeba przejechać 250 000 km. To te 300 zł chyba w, nie wiem, 2 lata wyjdzie.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 lip 2020, 9:15

fraktal pisze:
27 lip 2020, 7:08
Walas pisze:
26 lip 2020, 16:18

Znajomy miał dodatek poranny i po nim dyżur i na tym dyżurze przeszedł szkolenie
Natomiast z tego co ja wiem, póki co szkolenie na elektryki jest często "dla chętnych kierowców" i chętny kolega został po dodatku na szkolenie. Ale est grupa kierowców, którzy uważają, że szkolenie powinni mieć płatne w ramach czasu pracy i nie będą angażować swojego czasu po pracy żeby się wyszkolić.
I mają rację. Szkolenia powinny być w czasie pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 lip 2020, 9:44

Łukasz pisze:
27 lip 2020, 7:13
Flash8222 pisze: W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Żeby wyrobić 300 zł przy stawce 0.12/100 km to trzeba przejechać 250 000 km. To te 300 zł chyba w, nie wiem, 2 lata wyjdzie.
0.12 jest za ekobusa, nie za paliwo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 891
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 28 lip 2020, 21:32

7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lip 2020, 21:41

Hm, może powinni od razu ze 3 wziąć, bo nie wiem, czy wszystkie crashtesty przejdzie bez szwanku.
ŁK

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2201
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 30 lip 2020, 9:44

Łukasz pisze:
28 lip 2020, 21:41

Hm, może powinni od razu ze 3 wziąć, bo nie wiem, czy wszystkie crashtesty przejdzie bez szwanku.

Słabe, crashtest polega na szwanku. :P

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 30 lip 2020, 9:51

Flash8222 pisze:
26 lip 2020, 22:05
Glonojad pisze:
26 lip 2020, 13:20
Ja w ogóle nie rozumiem, co to jest "nie chcę jeździć elektrykami". Polecenia służbowe są już niemodne? Ludzie robotę rzucą, jak nie pojadą dieslem?
W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Nie wiem jak na innych zajezdniach ale na Woronicza, w przeważającej większości szkoleni na przegubowe elektryki są młodzi stażem kierowcy z umowami czasowymi. Oni nie odmówią bo by się bali, że umowy im firma nie przedłuży. Ze starych kierowców na szkolenia są wysyłani tylko Ci co dobrowolnie chcą, jest ich mało więc obsada na tych wozach to najmłodszy narybek firmy.

Co do oszczędności, mnie to nie dziwi.
Pensje są jakie są, jazdy z wolnego nie ma więc samemu z siebie zrezygnować jeszcze z 200 czy 300zł obniżając sobie pensje było by głupotą.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 lip 2020, 10:41

927 pisze:
30 lip 2020, 9:51
Flash8222 pisze:
26 lip 2020, 22:05

W MZA jest bardzo duże Januszostwo odnośnie oszczędzania na paliwie. W przypadku gazowców CNG oraz elektrów, nie na ma nich norm i jest dodatek 0,12zł/100km. Dlatego nikt nie chce jeździć jeśli nie musi elektrykami i gazowcami. Taki Janusz jest wstanie wyciągnąć najmarniej 300 złotych ekstra na oszczędzaniu paliwa, a ja dostanę raptem 50 złotych i to przy dobrych wiatrach,
Nie wiem jak na innych zajezdniach ale na Woronicza, w przeważającej większości szkoleni na przegubowe elektryki są młodzi stażem kierowcy z umowami czasowymi. Oni nie odmówią bo by się bali, że umowy im firma nie przedłuży. Ze starych kierowców na szkolenia są wysyłani tylko Ci co dobrowolnie chcą, jest ich mało więc obsada na tych wozach to najmłodszy narybek firmy.

Co do oszczędności, mnie to nie dziwi.
Pensje są jakie są, jazdy z wolnego nie ma więc samemu z siebie zrezygnować jeszcze z 200 czy 300zł obniżając sobie pensje było by głupotą.
Wszystko to świadczy tylko o tym że MZA to Zakład Pracy Chronionej z układzikami wąsatych Świń (-(

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 30 lip 2020, 12:15

No, to paskudne wąsate świnie, nie chcą tracić kilku stówek miesięcznie. Nie do pomyślenia #-o

A tak dla wiadomości ogólnej, przymusu w MZA aby szkolić się na elekteyki nie ma, kierownictwo zaprasza tylko chętne osoby, które mają ochotę tymi pojazdami jeździć.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 lip 2020, 12:34

927 pisze:
30 lip 2020, 12:15
No, to paskudne wąsate świnie, nie chcą tracić kilku stówek miesięcznie. Nie do pomyślenia #-o

A tak dla wiadomości ogólnej, przymusu w MZA aby szkolić się na elekteyki nie ma, kierownictwo zaprasza tylko chętne osoby, które mają ochotę tymi pojazdami jeździć.
To jeszcze bardziej świadczy o patologii w tej firmie.
Znowu będą sytuacje że zwiazkowiec będzie musiał swoim wozem pojechać bo w inny nie wsiadzie.
I zamiast elektryka lub gazowca ujrzymy diesla bo zwiazkowiec ma sztywne zasady i jest ważniejszy niż polecenia i nakazy Ztmu 😣

927
Posty: 87
Rejestracja: 23 lis 2011, 15:15
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: 927 » 30 lip 2020, 12:55

Oj widzę nie lubimy MZA, tak bardzo.

Stary Pingwin
Posty: 5797
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lip 2020, 13:28

Jurand
Związkowiec może nie pojechać i na mieście nie będzie elektryka, gazowca ani diesla.
miłośnik 13N

michael112
Posty: 2820
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 30 lip 2020, 13:32

Stary Pingwin pisze:
30 lip 2020, 13:28
Jurand
Związkowiec może nie pojechać i na mieście nie będzie elektryka, gazowca ani diesla.
Cóż, widać tak trzeba dobierać linie żeby związkowcy nie jeździli na liniach na TK. A jak się ZTMowi nie podoba, to pewnie będzie musiał sobie zamówić ajenta na autobusy elektryczne.
Nie wyrażam tutaj swojego poglądu (czy mi się to podoba czy nie), jedynie stwierdzam sytuację jaka zapewne następuje.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 lip 2020, 17:20

927 pisze:
30 lip 2020, 9:51
Co do oszczędności, mnie to nie dziwi.
Pensje są jakie są, jazdy z wolnego nie ma więc samemu z siebie zrezygnować jeszcze z 200 czy 300zł obniżając sobie pensje było by głupotą.
Na Woronicza może nie ma, ale na innych zajezdniach (np. Ostrobramskiej) jak najbardziej jest taka możliwość. A szkolenie na elektryki powinno być obowiązkowe, to skończą się braki kadrowe.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 lip 2020, 20:55

927 pisze:
30 lip 2020, 12:15
No, to paskudne wąsate świnie, nie chcą tracić kilku stówek miesięcznie. Nie do pomyślenia #-o
Tylko, że te wąsate świnie oszczędzają na klimie jak mogą. Znam wszystkie ich praktyki, jazda na econie i udawanie że klima działa. Najgorsze jak taki głupi Janusz myśli, że zaoszczędzi w gazowcu czy elektryku.

ODPOWIEDZ