Elektrobusy
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mało logiczne, bo założenie całego projektu było takie że wszystkie linie kursujące przez "Trakt Królewski" będą w całości obsługiwane autobusami elektrycznymi. Aby tak się mogło stać, autobusy muszą się mieć gdzie ładować (bo nie udało się wymyśleć autobusów, które by przejeździły cały dzień na jednym ładowaniu. Stąd, wydaje mi się, logiczny wniosek - każda z linii kursujących po Trakcie powinna mieć ładowarkę przynajmniej na jednym ze swoich krańców.
Kombinacja z BWL 128+175, którą faktycznie sam zaproponowałem, to, jak myślałem, jedynie stan przejściowy.
P.S. Próbuję odszukać specyfikację tamtego przetargu. Jestem ciekaw, jakie krańce jeszcze znalazły się w opcji. Sławek podał Pl. Piłsudskiego i lotnisko. Ja pamiętam Bielańską i nie wiem czy nie... Os. Górczewska ( ) - ta już nieaktualna. Co tam jeszcze mogło być?
nieaktualne, slawekM edytował posta i już mam
Kombinacja z BWL 128+175, którą faktycznie sam zaproponowałem, to, jak myślałem, jedynie stan przejściowy.
P.S. Próbuję odszukać specyfikację tamtego przetargu. Jestem ciekaw, jakie krańce jeszcze znalazły się w opcji. Sławek podał Pl. Piłsudskiego i lotnisko. Ja pamiętam Bielańską i nie wiem czy nie... Os. Górczewska ( ) - ta już nieaktualna. Co tam jeszcze mogło być?
nieaktualne, slawekM edytował posta i już mam
Widać uznano, że 175 będzie obsługiwane przez gazowce. Zresztą nie wszystkie linie dałoby radę obsłużyć elektrykami. Np. takie nocne N44, tylko gazowcami.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
ten cytat daje każde mi przypuszczać że są praktycznie pewni zdecydowania się na tą lokalizację...W zamówieniu dodatkowym czas postawienia ładowarek dla pl. Piłsudskiego wynosi 10 miesięcy od podpisania aneksu, w pozostałych 4 lokalizacjach w zależności od decyzji czy zostaną zakupione.
Przecież liczba zamówionych elektryków wyszła z sumy brygad wszystkich linii kursujących po TK. Także 175 powinno być obsługiwane przez elektryki.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To może być nawet nadwyżka, jeżeli wliczono do tego 105, które już tą trasą nie jeździ.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ładowarki na Szczęśliwicach już stoją.
Ciekawe czy ruszą od razu po udostępnieniu stanowiska postojowego pasażerom?
Ciekawe czy ruszą od razu po udostępnieniu stanowiska postojowego pasażerom?
A jest rozdzielnia na Szczęśliwicach?
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Skąd mam wiedzieć...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Stoi jakaś nowa rozdzielna przy parkingu Veturilo. Może być (dla) MZA ,nie znalazłem tabliczek i w sumie nie wiem, po czyjej stronie jest ich budowa - czy MZA jak podstacje TW czy dostawcy prądu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy elektryki obsługujące 222 jeżdżą jeszcze na ładowanie na Włościańska?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Dzięki, są jeszcze wieczorem trzy kursy skrócone do pl. Bankowego, rozumiem, że potem na pusto zjeżdżają już na Woronicza?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To jakiś absurd z tymi zjazdami - coś by się stało, gdyby zjeżdżały po trasie? Czas pracy? To może mogłyby zawracać od razu przez Miodową...
ŁK