Elektrobusy
Na Włościańską potrafiło 222 zjeżdżać. Zawsze jakąś Stalową z Marymontu można tam posłać.
ŁK
116, 518. Tylko potrzebni kierowcy na podmianę wozów.
Edit: W sobotę na 110 jeździł elektryczny przegub.
116 to jeszcze zrozumiem jakieś kursy skrócone (może 316 Metro Marymont - Pl. Trzech Krzyży w szczycie?). Jedynie do obronienia, że te ładowarki do ładowania pojazdów w celu przemieszczenia się do zajezdni docelowej po rozładowaniu z lawety.
Postęp wymaga poświęcenia.
A tak poważnie, to w przypadku 518 kursy skrócone do Metra Marymont, natomiast 116 to jako PT z Chomiczówki. Obawiam się tylko czy w przypadku 116j edno naładowanie wystarczy na pełne kółko z i na Chomiczówkę plus dojazd i zjazd na ładowanie.
Ale po co dojazd/zjazd 116 z Chomiczówki, skoro tam stoją dedykowane dwie ładowarki? Tak samo na stanowisku 180...fraktal pisze: ↑08 lis 2020, 11:49Postęp wymaga poświęcenia.
A tak poważnie, to w przypadku 518 kursy skrócone do Metra Marymont, natomiast 116 to jako PT z Chomiczówki. Obawiam się tylko czy w przypadku 116j edno naładowanie wystarczy na pełne kółko z i na Chomiczówkę plus dojazd i zjazd na ładowanie.
Ale nie są podłączone do prądu i nie wiadomo ile trzeba będzie czekać. A ładowarki na Włościańskiej już działają, skoro dziś jest jeden elektryk na 110 i dwa na 132. Poza tym w przyszłości można byłoby wysyłać elektryki także na 171, ładując je na Chomiczówce.
Elektryki polubiły E-9, o ile rano można jeździć bez ładowania, tak po południu już dodatki robią za dużo kilometrów.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Mogłyby tam w ogóle nocować i ładować się przed wyjazdem na B i potem chyba konieczne byłoby przed ostatnim kółkiem (po odjęciu dojazdu ze Stalowej wychodzi 86-87km czyli na styk). W DS możnaby pokombinować z łączeniami 705+35. Akceptowalne byłoby też dojeżdżanie na Gwiazdy na np. 185. Odległość porównywalna do Gocławia z Ostrej.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Według danych realbusa, Stalowa i tak wysyła najwięcej elektryków na dodatki, najwięcej elektrycznych całek obsadza Ostrobramska. Utrwalać ten stan wysyłając je na E-9 nie jest zbyt korzystne - nowe autobusy - zwłaszcza droższe niż zwykłe - powinny jak najwięcej kilometrów robić, żeby jak najszybciej pozbyły się "chorób wieku dziecięcego". No i w ogóle miasto powinno się nimi chwalić, wysyłając je do centrum, a nie na obrzeża. PolskiBus miał kiedyś kierowców postojowych, którzy zajmowali się autobusami w zajezdni, to i MZA powinno o czymś podobnym pomyśleć do obsługi i podmiany elektryków do czasu aż nie będzie odpowiedniej sieci ładowarek.
Jaki mają oficjalnie zasięg?bartoni722 pisze: ↑09 lis 2020, 11:01Mogłyby tam w ogóle nocować i ładować się przed wyjazdem na B i potem chyba konieczne byłoby przed ostatnim kółkiem (po odjęciu dojazdu ze Stalowej wychodzi 86-87km czyli na styk). W DS możnaby pokombinować z łączeniami 705+35. Akceptowalne byłoby też dojeżdżanie na Gwiazdy na np. 185. Odległość porównywalna do Gocławia z Ostrej.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Za późno. E-9 już zostało opanowane przez elektryki.fraktal pisze: ↑09 lis 2020, 11:21Według danych realbusa, Stalowa i tak wysyła najwięcej elektryków na dodatki, najwięcej elektrycznych całek obsadza Ostrobramska. Utrwalać ten stan wysyłając je na E-9 nie jest zbyt korzystne - nowe autobusy - zwłaszcza droższe niż zwykłe - powinny jak najwięcej kilometrów robić, żeby jak najszybciej pozbyły się "chorób wieku dziecięcego". No i w ogóle miasto powinno się nimi chwalić, wysyłając je do centrum, a nie na obrzeża. PolskiBus miał kiedyś kierowców postojowych, którzy zajmowali się autobusami w zajezdni, to i MZA powinno o czymś podobnym pomyśleć do obsługi i podmiany elektryków do czasu aż nie będzie odpowiedniej sieci ładowarek.
Yezu, marnować elektryki na linię szczytową zamiast dać "zarabiać" autobusom przez cały dzień... Bogate miasto.
W międzyszczycie było dziś 33 przegubowe elektryki w ruchu (111, 128, 503), reszta tego wspaniałego taboru stoi w zajezdniach. Mamy ich już ponad 100...
Ja nie wiem po co te jęczenie... Autobusy nie wyjadą na całki innych linii bo nie mają się gdzie ładować. Wiadro z prądem na krańcach mają postawić?