Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Łukasz
Posty: 10561
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lis 2020, 22:48

Na Włościańską potrafiło 222 zjeżdżać. Zawsze jakąś Stalową z Marymontu można tam posłać.
ŁK

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lis 2020, 0:35

SławekM pisze:
07 lis 2020, 21:22
SU89 pisze:
07 lis 2020, 20:15
Na Włościańskiej jest już prąd w ładowarkach. Czy elektryki się ładują - tego nie wiem.
Z drugiej strony po co ładowarka pantografowa dla SU18 na Włościańskiej skoro w okolicy nie ma żadnej linii do ładowania.
116, 518. Tylko potrzebni kierowcy na podmianę wozów.
Edit: W sobotę na 110 jeździł elektryczny przegub.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 lis 2020, 8:33

116 i 518? Jak sobie to wyobrażasz?

Dobra proszę państwa, wypierd..., zaraz podstawi się drugi autobus do dalszej jazdy, bo ten wóz to ja muszę naładować, więc tu zjeżdżam.

:term:

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 lis 2020, 8:37

Emyl pisze:
08 lis 2020, 8:33
116 i 518? Jak sobie to wyobrażasz?

Dobra proszę państwa, wypierd..., zaraz podstawi się drugi autobus do dalszej jazdy, bo ten wóz to ja muszę naładować, więc tu zjeżdżam.

:term:
116 to jeszcze zrozumiem jakieś kursy skrócone (może 316 Metro Marymont - Pl. Trzech Krzyży w szczycie?). Jedynie do obronienia, że te ładowarki do ładowania pojazdów w celu przemieszczenia się do zajezdni docelowej po rozładowaniu z lawety.

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lis 2020, 11:49

Emyl pisze:
08 lis 2020, 8:33
116 i 518? Jak sobie to wyobrażasz?

Dobra proszę państwa, wypierd..., zaraz podstawi się drugi autobus do dalszej jazdy, bo ten wóz to ja muszę naładować, więc tu zjeżdżam.

:term:
Postęp wymaga poświęcenia. :D

A tak poważnie, to w przypadku 518 kursy skrócone do Metra Marymont, natomiast 116 to jako PT z Chomiczówki. Obawiam się tylko czy w przypadku 116j edno naładowanie wystarczy na pełne kółko z i na Chomiczówkę plus dojazd i zjazd na ładowanie.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 lis 2020, 12:14

fraktal pisze:
08 lis 2020, 11:49
Emyl pisze:
08 lis 2020, 8:33
116 i 518? Jak sobie to wyobrażasz?

Dobra proszę państwa, wypierd..., zaraz podstawi się drugi autobus do dalszej jazdy, bo ten wóz to ja muszę naładować, więc tu zjeżdżam.

:term:
Postęp wymaga poświęcenia. :D

A tak poważnie, to w przypadku 518 kursy skrócone do Metra Marymont, natomiast 116 to jako PT z Chomiczówki. Obawiam się tylko czy w przypadku 116j edno naładowanie wystarczy na pełne kółko z i na Chomiczówkę plus dojazd i zjazd na ładowanie.
Ale po co dojazd/zjazd 116 z Chomiczówki, skoro tam stoją dedykowane dwie ładowarki? Tak samo na stanowisku 180...

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lis 2020, 13:35

Ale nie są podłączone do prądu i nie wiadomo ile trzeba będzie czekać. A ładowarki na Włościańskiej już działają, skoro dziś jest jeden elektryk na 110 i dwa na 132. Poza tym w przyszłości można byłoby wysyłać elektryki także na 171, ładując je na Chomiczówce.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 lis 2020, 7:07

SławekM pisze:
07 lis 2020, 21:22
SU89 pisze:
07 lis 2020, 20:15
Na Włościańskiej jest już prąd w ładowarkach. Czy elektryki się ładują - tego nie wiem.
Z drugiej strony po co ładowarka pantografowa dla SU18 na Włościańskiej skoro w okolicy nie ma żadnej linii do ładowania.
Elektryki polubiły E-9, o ile rano można jeździć bez ładowania, tak po południu już dodatki robią za dużo kilometrów.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 09 lis 2020, 11:01

Mogłyby tam w ogóle nocować i ładować się przed wyjazdem na B i potem chyba konieczne byłoby przed ostatnim kółkiem (po odjęciu dojazdu ze Stalowej wychodzi 86-87km czyli na styk). W DS możnaby pokombinować z łączeniami 705+35. Akceptowalne byłoby też dojeżdżanie na Gwiazdy na np. 185. Odległość porównywalna do Gocławia z Ostrej.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 09 lis 2020, 11:21

Według danych realbusa, Stalowa i tak wysyła najwięcej elektryków na dodatki, najwięcej elektrycznych całek obsadza Ostrobramska. Utrwalać ten stan wysyłając je na E-9 nie jest zbyt korzystne - nowe autobusy - zwłaszcza droższe niż zwykłe - powinny jak najwięcej kilometrów robić, żeby jak najszybciej pozbyły się "chorób wieku dziecięcego". No i w ogóle miasto powinno się nimi chwalić, wysyłając je do centrum, a nie na obrzeża. PolskiBus miał kiedyś kierowców postojowych, którzy zajmowali się autobusami w zajezdni, to i MZA powinno o czymś podobnym pomyśleć do obsługi i podmiany elektryków do czasu aż nie będzie odpowiedniej sieci ładowarek.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 lis 2020, 11:33

bartoni722 pisze:
09 lis 2020, 11:01
Mogłyby tam w ogóle nocować i ładować się przed wyjazdem na B i potem chyba konieczne byłoby przed ostatnim kółkiem (po odjęciu dojazdu ze Stalowej wychodzi 86-87km czyli na styk). W DS możnaby pokombinować z łączeniami 705+35. Akceptowalne byłoby też dojeżdżanie na Gwiazdy na np. 185. Odległość porównywalna do Gocławia z Ostrej.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Jaki mają oficjalnie zasięg?
fraktal pisze:
09 lis 2020, 11:21
Według danych realbusa, Stalowa i tak wysyła najwięcej elektryków na dodatki, najwięcej elektrycznych całek obsadza Ostrobramska. Utrwalać ten stan wysyłając je na E-9 nie jest zbyt korzystne - nowe autobusy - zwłaszcza droższe niż zwykłe - powinny jak najwięcej kilometrów robić, żeby jak najszybciej pozbyły się "chorób wieku dziecięcego". No i w ogóle miasto powinno się nimi chwalić, wysyłając je do centrum, a nie na obrzeża. PolskiBus miał kiedyś kierowców postojowych, którzy zajmowali się autobusami w zajezdni, to i MZA powinno o czymś podobnym pomyśleć do obsługi i podmiany elektryków do czasu aż nie będzie odpowiedniej sieci ładowarek.
Za późno. E-9 już zostało opanowane przez elektryki. :P

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8316
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 lis 2020, 13:27

Yezu, marnować elektryki na linię szczytową zamiast dać "zarabiać" autobusom przez cały dzień... Bogate miasto.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7080
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 09 lis 2020, 14:17

W międzyszczycie było dziś 33 przegubowe elektryki w ruchu (111, 128, 503), reszta tego wspaniałego taboru stoi w zajezdniach. Mamy ich już ponad 100... =P~

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 lis 2020, 15:07

Szymon pisze:
09 lis 2020, 14:17
W międzyszczycie było dziś 33 przegubowe elektryki w ruchu (111, 128, 503), reszta tego wspaniałego taboru stoi w zajezdniach. Mamy ich już ponad 100... =P~
Ja nie wiem po co te jęczenie... Autobusy nie wyjadą na całki innych linii bo nie mają się gdzie ładować. Wiadro z prądem na krańcach mają postawić?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 lis 2020, 15:17

Nie wiadro, tylko ładowarki. I tak, jęczenie jest potrzebne, bo inaczej niektórzy gotowi uznać, że problem nie istnieje.

ODPOWIEDZ