Elektrobusy
Dziękuję. Nie zaglądam do tamtego wątku...
Nie rozładował się, zostało jeszcze 60% baterii.person pisze: ↑31 sie 2021, 22:44Jak to się stało, że jeszcze nikt nie wrzucił informacji o wczorajszym rozładowaniu elektryka na Zawiszy:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... ym-5336292
i nie było dyskusji o przyczynach? Tak nagle się rozładował?
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 70203.html
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To swoją drogą jest ciekawe. To podobno był kurs w stronę Szczęśliwic, czyli miał za sobą półkurs na 128 do centrum, całe kółko na 175 i większość drugiego półkursu na 128. A zużył tylko 40%?
3 kolka na 128 robił bez ładowania na Woronicza, to by się mogło zgadzać.michael112 pisze:To swoją drogą jest ciekawe. To podobno był kurs w stronę Szczęśliwic, czyli miał za sobą półkurs na 128 do centrum, całe kółko na 175 i większość drugiego półkursu na 128. A zużył tylko 40%?
A czy takie zatrzymanie systemu/silników może się wydarzyć podczas jazdy, czy tylko jak stanie, to nie ruszy?
ŁK
Na Browarnej już stoją dwie ładowarki.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zastanawiam się czy będą przystosowane do pantografu solówkowego czy przegubowego.
Chyba solówkowego ponieważ odległość między nimi jest jak na solówki, albo jeden przegubowiec.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Około tydzień temu byłem w Wilanowie zobaczyć ładowarki i obawiam się że część krańcujących tam linii będzie na stałe (a nie tymczasowo jak obecnie) krańcowało bez wpuszczania pasażerów na pętli, ponieważ dwie z 6 ładowarek są po lewej stronie chodnika i stojący tam autobus wysadzał by ludzi na kostkę brukową. Podejrzewam że to będzie 116 (i ew. E-2 jeśli wróci), gdyż 180 nie bardzo miałoby gdzie zabrać wsiadających pasażerów poza pętlą.
Tak, wiem że niektórzy kierowcy wypowiadający się tu na forum się ucieszą, ale tak się składa że WTP to nie tylko kierowcy.
Tak, wiem że niektórzy kierowcy wypowiadający się tu na forum się ucieszą, ale tak się składa że WTP to nie tylko kierowcy.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
michael112 Pomijam tu fakt zadowolenia lub nie kierowców i ustawę o czasie pracy kierowców oraz o transporcie drogowym. Patrzę od strony czysto praktycznej. Niestety, nie wiadomo od czego to zależy, ale jednego dnia ładujesz się i można mieć otwarte drzwi, a do tego skakać w wozie, a ładowanie odbywa się bezproblemowo. Następnego dnia ustawisz się w tym samym miejscu i najmniejszy ruch (nawet kierowcy w kabinie) powoduje rozłączenie ładowania. Zależnie od tego, czy ładowanie odbywa się bezproblemowo, czy też z problemami, pozostawiam otwarte drzwi lub zamknięte. W większości przypadków, spotyka się to ze zrozumieniem pasażerów. Teraz trzeba znaleźć jakiś konsensus. Może jakimś rozwiązaniem, byłoby ustawienie wiat lepiej zadaszonych lub osłoniętych i obliczonych na większą ilość osób, tam gdzie są lub będą krańce z ładowaniem i przystanek dla wsiadających będzie inny niż ten z ładowaniem. Vide kraniec na Konwiktorskiej.
Musisz jeszcze zadbać by te wiaty nie stały się przytuliskiem
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tego nie wiedziałem. Rzeczywiście, jest to argument który można wziąć pod uwagę. Ale wygląda na to że te ładowarki wciąż są niedopracowane.Solaris pisze: ↑05 wrz 2021, 13:51Niestety, nie wiadomo od czego to zależy, ale jednego dnia ładujesz się i można mieć otwarte drzwi, a do tego skakać w wozie, a ładowanie odbywa się bezproblemowo. Następnego dnia ustawisz się w tym samym miejscu i najmniejszy ruch (nawet kierowcy w kabinie) powoduje rozłączenie ładowania. Zależnie od tego, czy ładowanie odbywa się bezproblemowo, czy też z problemami, pozostawiam otwarte drzwi lub zamknięte. W większości przypadków, spotyka się to ze zrozumieniem pasażerów. Teraz trzeba znaleźć jakiś konsensus.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ciekawa sprawa- może kwestia wilgotności, może kwestia ciśnienia w oponach albo konstrukcji ptg...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy Elektriczki na 705/735 to planowo, a jednocześnie MANy na całkach i dodatkach 111/503/518 o 116 i 180 nie wspominając
Na 705 i 735 od 1 września są planowo.
Planowo do pierwszej fali mrozów ?