Elektrobusy
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Mam wątpliwości czy brano pod uwagę jakiekolwiek doświadczenia. Czy ktoś naprawdę sprawdził jak temat autobusów elektrycznych rozwiązano w innych miastach, które bawią się w ten sposób dłużej. Gdyby tak było, to ktoś by zauważył, że ładowarki powinny być kompatybilne z dowolnym pantografem, lub narzucił kompatybilność z określonym modelem ładowarki na etapie tworzenia SIWZ. U nas ktoś uwierzył w zapewnienia producenta dotyczące zasięgu pojazdów, ktoś wymyślił przetarg na ładowarki w określonych miejscach, dedykowanych liniom z Traktu Królewskiego, w praktyce pozbawiając się możliwości dokonywania zmian tras tych linii, bo można mieszać tylko w obrębie krańców z ładowarkami. 178 będzie musiało po wsze czasy jeździć na Konwiktorską, bo tam jest ładowarka dla Ursusa. I albo puścimy inne wozy na Trakt, podcierając się założeniami Traktu bez spalin, albo w sumie nic innego nie zrobimy, bo Ursusy muszą gdzieś jeździć, a ładowarek do Ursusa mało, a linii na solówki jeżdżących koło ładowarek jeszcze mniej.
Od dzisiaj 5870 jeździ już cały dzień na 2/503. Podczas wczorajszego testu w 6 minut podładował baterie o 40%.
178 zawsze można skrócić do Ronda Daszyńskiego, a na Konwiktorską wysłać 222 - wówczas jeździłyby na tym Ursusy. Poza tym jeśli pomysł z elektrykami się przyjmie, można w przyszłości wybudować ładowarkę na Ursusy na przykład na pętli Bokserska. Albo w innej lokalizacji. Choć oczywiście dużo lepiej byłoby, gdyby Ursusy nie musiały mieć swojej ładowarki, ale na to za późno.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑13 mar 2020, 8:13(...) 178 będzie musiało po wsze czasy jeździć na Konwiktorską, bo tam jest ładowarka dla Ursusa. I albo puścimy inne wozy na Trakt, podcierając się założeniami Traktu bez spalin, albo w sumie nic innego nie zrobimy, bo Ursusy muszą gdzieś jeździć, a ładowarek do Ursusa mało, a linii na solówki jeżdżących koło ładowarek jeszcze mniej.
A czy jest możliwość ujednolicenia pantografów w Ursusach, solarisach, aby nie dochodziło do takich sytuacji jak teraz? Czy nie da się z powodu np. gwarancji, bo technicznie chyba jest to możliwe? Jak stać ich na rożne głupoty, to na to tym bardziej powinno?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Technicznie na pewno możliwe, a w okresie gwarancji można to zlecić producentowi z reguły. O ile istnieje...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy dzisiaj 5870 jeżdzi do końca?
Tak, jeździł.
A dziś już 7100 jeździ.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Coś wiadomo kiedy nowe dostawy do Warszawy?
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Podobno dopiero w czerwcu.
Dzisiaj wyjeżdżają dwa wozy do MZA.
Jeden stoi na lawecie na parkingu w Parzęczewie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1