bartoni722 pisze: ↑05 lis 2021, 10:13
Obsługa N43 nie wyklucza eksploatacji tych wozów potem na liniach dziennych - wiele elektrycznych obiegów wyjeżdża później niż kończą nocne. Stawiam tezę że gdyby nie jeździły na N43 to na 116 sytuacja i tak by się nie zmieniła..
Sorry, ale ja nie stawiam tez wziętych z sufitu.Wszystko jest w aplikacji. A fakty są takie, że zanim dopuszczono obsługę N43 przez elektryki na 116 było ich więcej. "Woronicza udało się w końcu zmusić, żeby wysyłała elektryki na 116/53 (sam nim jechałem kiedyś), a Stalowa wystawiała wcześniej dwie spalinowe brygady, zamiast 3 jak teraz. Natomiast "Ostrobramska", która nie ma elektrycznych nocek, wystawia na 116 ciągle tyle samo elektryków co wcześniej (2 brygady spalinowe). Nawet jeśli przyjąć, że to taki pretekst dla zajezdni, bo powinny się wyrabiać z planem, to wszystko wskazuje na to, że przez nocki wyjeżdża mniej elektryków w dzień. Tak przynajmniej wynika z dostępnych danych.
Co do dewastacji, no może nie są na porządku dziennym, ale "rzyganie" w pojazdach na liniach nocnych do rzadkości nie należy. Czy musi się to odbywać w najdroższych autobusach w Warszawie? Naprawdę?