A takie było kombinowanie czy 106 elektryczne na solo, czy przegubach, a tu ZTM wszystkich wyrolował zamieniając krańce , a na 106 nadal szaleją szarpaki zamiast wozów Eco typu gazowego:lol:
Elektrobusy
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przecież 106 ma się ładować na Młynowie i pod tym kątem były dyskusje?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A no chyba że tak, ale czy solo czy przegub, ot cały problembartoni722 pisze: ↑12 sty 2022, 10:48Przecież 106 ma się ładować na Młynowie i pod tym kątem były dyskusje?
A skąd Ty weźmiesz na to elektryki (nieważne czy krótkie, czy długie).Jurand pisze: ↑12 sty 2022, 10:50A no chyba że tak, ale czy solo czy przegub, ot cały problembartoni722 pisze: ↑12 sty 2022, 10:48Przecież 106 ma się ładować na Młynowie i pod tym kątem były dyskusje?
Przecież już teraz plany obsługowe nie są realizowane.
Zejdą niedługo ze 168, skoro ma być skierowane do Rakowickiej. Woronicza zostanie wtedy do obsługi krótkimi Solarisami 6 brygad na 222 i 4 na 251. Czyli 10 wolnych...Plus symbolicznie Stalowa może dołożyć ze 2 brygady przegubowe i powinno się spiąć
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
705/735 chyba nadal elektryczne ?
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Akurat kierowanie 168 z powrotem na Rakowiecką to dość kiepski pomysł, bo - jeśli idzie o komunikację autobusową - to decyzja ta sprawia, że na dość istotnym odcinku ul. Wołoskiej zostaje jedynie rzadkie i nieregularne 138.
Torowisko skasowali?
Nie zawsze poważne opinie
Jak będzie torowisko do Puławskiej, albo najlepiej do Czerniakowskiej, to wtedy pogadamy.
No, akurat 138 to faktycznie zahacza o Czerniakowską akurat w tym samym miejscu, gdzie będzie to robił tramwaj
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego
Kończenie 138 na Wschodnim, to kończenie nigdzie. Lepiej by było Wilaniak lub plac Hallera. Zdaje się, pisałem to parę ładnych lat temu jeszcze chyba przed budową M2CAutobus Czerwon pisze: ↑12 sty 2022, 17:46Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego
Nie zawsze poważne opinie
Na to to raczej w najbliższym czasie nie ma chyba szans.Autobus Czerwon pisze: ↑12 sty 2022, 17:46Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego
Częste 138 nie przeszkadza zbyt mocno, na Utratę jest potrzebne 338, które w dodatku jeździ z nim w stadzie.primoż pisze:Kończenie 138 na Wschodnim, to kończenie nigdzie. Lepiej by było Wilaniak lub plac Hallera. Zdaje się, pisałem to parę ładnych lat temu jeszcze chyba przed budową M2CAutobus Czerwon pisze: ↑12 sty 2022, 17:46Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego
Proponowałem gdzieś spiralne 222 - dalej mi się podoba ten pomysł (z Puławskiej w lewo w Madalińskiego, potem w lewo w Wołoską, zawrotka na rondzie przy Racławickiej). Na czas remontu TŁ 138 powinno zostać po praskiej stronie. Co do Rozdroża z Pl.Uniii? Do pomyślenia.
ŁK