Elektrobusy
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Podwyżka cen energii elektrycznej jest doskonałą okazją do pozbycia się muchowozów i linii poprawnych politycznie. Nikt nie zdecyduje się(?) na podwyżkę cen biletów.
miłośnik 13N
Wielu przewoźników zdecydowało się na podwyżkę cen biletów, z naszego podwórka są to Koleje Mazowieckie i Warszawska Kolej Dojazdowa.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeśli uważasz, że decyzja byłaby polityczna, to fundamentalnie zależy to od rodzaju zastosowanej narracji/propagandy i jej skuteczności. Można przecież rozgłosić:Stary Pingwin pisze: ↑29 sty 2020, 9:50Podwyżka cen energii elektrycznej jest doskonałą okazją do pozbycia się muchowozów i linii poprawnych politycznie. Nikt nie zdecyduje się(?) na podwyżkę cen biletów.
Zły rząd zwiększa obowiązki samorządów, a nie daje na to pieniędzy. [PO też tak robiła, ale PiS bardziej]
Zły rząd nie potrafi uruchomić obiecanych dopłat do energii elektrycznej.
Zły rząd kłamie, że Polska węglem stoi, a tymczasem łatwy i tani węgiel się skończył - zostało go mało, trudno- i niebezpiecznie dostępny i drogi.
Polska musi sprowadzać węgiel z zagranicy.
Powyższe hasła są bardziej prawdziwe niż nie. Oczywiście dochodzą jeszcze opłaty za emisję CO2 (certyfikaty), których ceny oderwały się od zera, ale te akurat są potrzebne do ograniczania katastrofy klimatycznej.
(Czytałem, że bodaj burmistrz Częstochowy ogłosił, że przez niedofinansowanie od rządu musi odłożyć na półkę całą listę projektów miejskich, w tym rozbudowę sieci tramwajowej).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ciekawe czemu najnowszy Solaris U18IVe nie wyjeżdża na miasto, choćby na jakiś krótki dodatek - E-2 czy coś. Ładowarka na Konwiktorskiej nie działa, ale są chyba brygady, gdzie wzorem 7100 mógłby jeździć bez doładowania. Chyba że znów mają problem z wozem, szkoleniami itp.
Bo nie jest wpisany na stan MZA, czyli de facto dalej jest pojazdem producenta.fraktal pisze: ↑03 lut 2020, 14:13Ciekawe czemu najnowszy Solaris U18IVe nie wyjeżdża na miasto, choćby na jakiś krótki dodatek - E-2 czy coś. Ładowarka na Konwiktorskiej nie działa, ale są chyba brygady, gdzie wzorem 7100 mógłby jeździć bez doładowania. Chyba że znów mają problem z wozem, szkoleniami itp.
I nie było pompy pod ratuszem.
Zakup 130 elektryków i sprzedaż SU 18 82xx i 84xx odbije się czkawką.
Spodziewam się w tym i przyszłym roku sporo dziwadeł.
Zakup 130 elektryków i sprzedaż SU 18 82xx i 84xx odbije się czkawką.
Spodziewam się w tym i przyszłym roku sporo dziwadeł.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Czy to wypuszczanie elektryka na 1,5 kółka brygady całodziennej długo się utrzyma? Bo rozumiem, że to pierwsze dni eksploatacji, wdrożenie się kierowców itd. Nasuwa mi się też pytanie, czy ta "solarisowa" ładowarka na Konwiktorskiej będzie używana czy na razie będzie pełnić tylko funkcję dekoracyjną?
Do momentu jak nie zostanie naprawiona, wóz będzie wyjeżdżał na 1,5 lub 2 koła.
Ursusowa ładowarka też działa na pół gwizdka, bo autobusy ładowane są przez złącze plug-in. Połączenie przewodem w tylnej części za 3 drzwiami z szeroko otwartą wielką klapą od ładowarki uniemożliwia podejście do autobusu od tyłu. Trochę dziadowsko to wygląda...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Gdyby tylko udało się wymyślić jakiś magiczny nośnik energetyczny, który wóz mógłby bez problemu wozić na pokładzie przez cały dzień nie musząc się nigdzie podłączać i stać czekając na załadowanie... Oh wait!
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Albo gaz CNG.