Nowe auto i awaria webasto? Stoi od poniedziałku na tą awarię i taki serwis nic nie może zdziałać? Gdyby tak działali operatorzy prywatni, dawno poszliby z torbami.
Elektrobusy
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jakość pracy serwisu gwarancyjnego Solarisa to osobny temat.
W tym przypadku musi przyjechać serwis Valeo.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Użytkownika autobusu nie powinno to interesować. Kupujesz autobus, pojazd jest na gwarancji, w umowie jest określone w jakim czasie ma być usprawniony. A czy dokona tego serwis producenta, czy dokona tego Valeo, czy pan Krzysztof z woltomierzem i kluczem trzynastką - to nie jest problem użytkownika. Autobus ma być sprawny.
5870 naprawiony, ładowarka naprawiona i nawet znaleziono przyczynę dlaczego ten wóz nie mógł się ładować za pomocą pantografu.
Okazało się, że przez krzywą nawierzchnię coś nie styka pomiędzy pantografem a ładowarką.
Okazało się, że przez krzywą nawierzchnię coś nie styka pomiędzy pantografem a ładowarką.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja myśłałem, że po to pantograf jest pantografem, a nie sztywnym szynoprzewodem, żeby się dostosowywał ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No tak, ale trolejbusy w Lublinie mają tradycyjne pałąki trolejbusowe, a nie pantografy do ładowania. Gdyby elektryki w Warszawie miały trolejbusowe pałąki, na krańcach musiałaby być sieć trakcyjna zamiast takich ładowarek, co w sumie nie byłoby takie głupie, tylko nie wiem czy wtedy też istniałaby możliwość szybkiego ładowania.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No ale właśnie, po co one wożą te pantografy? Nie lepiej, by to ładowarka miała opuszczany pantograf?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo jak się ma coś zepsuć, to lepiej na jednym pojeździe ,niż dla wszystkich pojazdów? Poza tym wymagałoby to łączności między pojazdem a ładowarką, żeby kierowca mógł tym zdalnie sterować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Niekoniecznie. Skoro kierowca może wyjść i podłączać kabel do Ursusa, to równie dobrze mógłby wyjść i wcisnąć przycisk na ładowarce.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ale kabel jest rozwiązaniem awaryjnym, a obsługa z konsoli byłaby rozwiązaniem stały. Już widzę entuzjazm związkowców...
Niemniej, jakaś przyczyna być musi, że nieintuicyjnie przyjęto więcej pantografów, a nie mniej.
Niemniej, jakaś przyczyna być musi, że nieintuicyjnie przyjęto więcej pantografów, a nie mniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.