Rano wyjechało kilka elektryków na 180.
Elektrobusy
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Był tylko 5877 i 5888.
Za Kleszczową wejdzie Stalowa. Ale ja bym się z tym nie spieszył na razie - w razie awarii ładowarki będzie mniej wozów do podmiany.michael112 pisze: ↑19 kwie 2021, 18:07Dzisiaj na Realbusie praktycznie wszystkie brygady "Ostrobramskiej" na 116 to elektryki. Na 180 są dwie, może trzy takie brygady.
Będzie dobrze, tylko trzeba zabrać "Kleszczową" z tych linii...
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie tak dawno forumowicze zżymali się na opieszałość Innogy, tymczasem monterzy ładowarek również bardzo poważnie zaspali i w ogóle zapomnieli że mieli do zamontowania jeszcze ładowarki w Wilanowie.
Nie sądzę żeby trzeba było czekać aż te już postawione zostaną włączone do użytku.
Nie sądzę żeby trzeba było czekać aż te już postawione zostaną włączone do użytku.
Nikt nie zaspał odnośnie stawiania ładowarek, termin jest na maj.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ale w takim tempie to te ładowarki zaczną działać - w optymistycznym wariancie - na przełomie 2021/22 roku.
Czyli na Chomiczówce dedykowane 116 i 180 ładowarki już działają?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W sobotnim wydaniu "Gazety Stołecznej" (i w rozszerzonej wersji na stronach internetowych pod subskrypcją) pojawił się artykuł o autobusach elektrycznych, z którego treści wynika że ładowarka na Szczęśliwicach już jest eksploatowana. Może ktoś to potwierdzić?
W omawianym artykule jest również informacja że w tym tygodniu ma nastąpić dopuszczenie ładowarki na Nowodworach.
Od maja mają zostać zmienione rozkłady jazdy uwzględniając ładowanie chyba już na wszystkich ładowarkach które obecnie stoją (oprócz istniejących wcześniej Spartańskiej, Konwiktorskiej i Esperanta także Chomiczówka, Szczęśliwice i Nowodwory).
Oprócz ładowarek w Śródmieściu na poważnie rusza też elektryczne 251. Ja jestem sceptyczny wobec tej koncepcji, podobnie jak komentujący pod artykułem na portalu GW. Jak ktoś tam zauważył, znaczna część trasy tej linii przebiega przez obszary słabo zabudowane, wręcz przez pola (wzdłuż Przyczółkowej). Ma to pochłonąć ponoć aż 6 brygad (czyli będą łączone ze 139). Tymczasem elektrycznych solówek nie ma tak dużo. Lepiej by było żeby miasto zainwestowało trochę pieniędzy w ujednolicenie pantografów i ładowarek oraz pozwoliło na puszczenie solówek na więcej linii wzdłuż TK.
Na 251 mogą sobie pojeździć pół roku (aż nie powstanie ładowarka na Młynowie*), ale te autobusy by się przydały na 106, a tak naprawdę również na 102, tylko trzeba ogarnąć ładowarkę na Olszynce albo na E.Plater, czego nie przewidział przetarg.
Ujednolicenie pantografów dało by większą elastyczność jaki autobus puścić na jakiej linii - można byłoby mieszać Ursusy i Solarisy, a w razie niedoboru solówek puścić nawet przeguba.
*no chyba że wcześniej powstanie ładowarka na Browarnej, to wtedy nawet szybciej niż za pół roku
W omawianym artykule jest również informacja że w tym tygodniu ma nastąpić dopuszczenie ładowarki na Nowodworach.
Od maja mają zostać zmienione rozkłady jazdy uwzględniając ładowanie chyba już na wszystkich ładowarkach które obecnie stoją (oprócz istniejących wcześniej Spartańskiej, Konwiktorskiej i Esperanta także Chomiczówka, Szczęśliwice i Nowodwory).
Oprócz ładowarek w Śródmieściu na poważnie rusza też elektryczne 251. Ja jestem sceptyczny wobec tej koncepcji, podobnie jak komentujący pod artykułem na portalu GW. Jak ktoś tam zauważył, znaczna część trasy tej linii przebiega przez obszary słabo zabudowane, wręcz przez pola (wzdłuż Przyczółkowej). Ma to pochłonąć ponoć aż 6 brygad (czyli będą łączone ze 139). Tymczasem elektrycznych solówek nie ma tak dużo. Lepiej by było żeby miasto zainwestowało trochę pieniędzy w ujednolicenie pantografów i ładowarek oraz pozwoliło na puszczenie solówek na więcej linii wzdłuż TK.
Na 251 mogą sobie pojeździć pół roku (aż nie powstanie ładowarka na Młynowie*), ale te autobusy by się przydały na 106, a tak naprawdę również na 102, tylko trzeba ogarnąć ładowarkę na Olszynce albo na E.Plater, czego nie przewidział przetarg.
Ujednolicenie pantografów dało by większą elastyczność jaki autobus puścić na jakiej linii - można byłoby mieszać Ursusy i Solarisy, a w razie niedoboru solówek puścić nawet przeguba.
*no chyba że wcześniej powstanie ładowarka na Browarnej, to wtedy nawet szybciej niż za pół roku
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jest ładowarka w Konstancinie.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A czy MZA w ogóle planuje ujednolicenie pantografów i ładowarek? Naprawdę by to się przydało.
Ta, do której nie dało się podjechać? Jeśli działa, to super, że 251 będzie elektryczne.bartoni722 pisze:Jest ładowarka w Konstancinie.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
ŁK