Elektrobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 sty 2022, 10:47

fluger pisze:
11 sty 2022, 19:09
Na powiślu zamienili krańce 106 i 127. Teraz 127 ładuje elektryki na Browarnej, a 106 jeździ na Mariensztat.
A takie było kombinowanie czy 106 elektryczne na solo, czy przegubach, a tu ZTM wszystkich wyrolował zamieniając krańce , a na 106 nadal szaleją szarpaki zamiast wozów Eco typu gazowego:lol:

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 12 sty 2022, 10:48

Przecież 106 ma się ładować na Młynowie i pod tym kątem były dyskusje?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 sty 2022, 10:50

bartoni722 pisze:
12 sty 2022, 10:48
Przecież 106 ma się ładować na Młynowie i pod tym kątem były dyskusje?
A no chyba że tak, ale czy solo czy przegub, ot cały problem :-D :-D :-D

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 sty 2022, 11:44

Jurand pisze:
12 sty 2022, 10:50
bartoni722 pisze:
12 sty 2022, 10:48
Przecież 106 ma się ładować na Młynowie i pod tym kątem były dyskusje?
A no chyba że tak, ale czy solo czy przegub, ot cały problem :-D :-D :-D
A skąd Ty weźmiesz na to elektryki (nieważne czy krótkie, czy długie).
Przecież już teraz plany obsługowe nie są realizowane.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 12 sty 2022, 11:58

man1956 pisze:
12 sty 2022, 11:44
Jurand pisze:
12 sty 2022, 10:50

A no chyba że tak, ale czy solo czy przegub, ot cały problem :-D :-D :-D
A skąd Ty weźmiesz na to elektryki (nieważne czy krótkie, czy długie).
Przecież już teraz plany obsługowe nie są realizowane.
Zejdą niedługo ze 168, skoro ma być skierowane do Rakowickiej. Woronicza zostanie wtedy do obsługi krótkimi Solarisami 6 brygad na 222 i 4 na 251. Czyli 10 wolnych...Plus symbolicznie Stalowa może dołożyć ze 2 brygady przegubowe i powinno się spiąć :-D
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 12 sty 2022, 12:33

wincenty pisze:
12 sty 2022, 11:58
man1956 pisze:
12 sty 2022, 11:44


A skąd Ty weźmiesz na to elektryki (nieważne czy krótkie, czy długie).
Przecież już teraz plany obsługowe nie są realizowane.
Zejdą niedługo ze 168, skoro ma być skierowane do Rakowickiej. Woronicza zostanie wtedy do obsługi krótkimi Solarisami 6 brygad na 222 i 4 na 251. Czyli 10 wolnych...Plus symbolicznie Stalowa może dołożyć ze 2 brygady przegubowe i powinno się spiąć :-D
705/735 chyba nadal elektryczne ?

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 12 sty 2022, 13:26

Jurand pisze:
12 sty 2022, 12:33
wincenty pisze:
12 sty 2022, 11:58

Zejdą niedługo ze 168, skoro ma być skierowane do Rakowickiej. Woronicza zostanie wtedy do obsługi krótkimi Solarisami 6 brygad na 222 i 4 na 251. Czyli 10 wolnych...Plus symbolicznie Stalowa może dołożyć ze 2 brygady przegubowe i powinno się spiąć :-D
705/735 chyba nadal elektryczne ?
Nie

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 sty 2022, 17:23

wincenty pisze:
12 sty 2022, 11:58
man1956 pisze:
12 sty 2022, 11:44


A skąd Ty weźmiesz na to elektryki (nieważne czy krótkie, czy długie).
Przecież już teraz plany obsługowe nie są realizowane.
Zejdą niedługo ze 168, skoro ma być skierowane do Rakowickiej. Woronicza zostanie wtedy do obsługi krótkimi Solarisami 6 brygad na 222 i 4 na 251. Czyli 10 wolnych...Plus symbolicznie Stalowa może dołożyć ze 2 brygady przegubowe i powinno się spiąć :-D
Akurat kierowanie 168 z powrotem na Rakowiecką to dość kiepski pomysł, bo - jeśli idzie o komunikację autobusową - to decyzja ta sprawia, że na dość istotnym odcinku ul. Wołoskiej zostaje jedynie rzadkie i nieregularne 138.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 12 sty 2022, 17:39

man1956 pisze:
12 sty 2022, 17:23
Akurat kierowanie 168 z powrotem na Rakowiecką to dość kiepski pomysł, bo - jeśli idzie o komunikację autobusową - to decyzja ta sprawia, że na dość istotnym odcinku ul. Wołoskiej zostaje jedynie rzadkie i nieregularne 138.
Torowisko skasowali?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 sty 2022, 17:41

Jak będzie torowisko do Puławskiej, albo najlepiej do Czerniakowskiej, to wtedy pogadamy.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 12 sty 2022, 17:44

man1956 pisze:
12 sty 2022, 17:41
Jak będzie torowisko do Puławskiej, albo najlepiej do Czerniakowskiej, to wtedy pogadamy.
No, akurat 138 to faktycznie zahacza o Czerniakowską akurat w tym samym miejscu, gdzie będzie to robił tramwaj :twisted:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 12 sty 2022, 17:46

Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego :)

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 12 sty 2022, 17:51

Autobus Czerwon pisze:
12 sty 2022, 17:46
Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego :)
Kończenie 138 na Wschodnim, to kończenie nigdzie. Lepiej by było Wilaniak lub plac Hallera. Zdaje się, pisałem to parę ładnych lat temu jeszcze chyba przed budową M2C :wink:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 sty 2022, 17:52

Autobus Czerwon pisze:
12 sty 2022, 17:46
Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego :)
Na to to raczej w najbliższym czasie nie ma chyba szans.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sty 2022, 18:06

primoż pisze:
Autobus Czerwon pisze:
12 sty 2022, 17:46
Należałoby po prostu podbić 138 i najlepiej po stronie praskiej skrócić do Dw.Wschodniego :)
Kończenie 138 na Wschodnim, to kończenie nigdzie. Lepiej by było Wilaniak lub plac Hallera. Zdaje się, pisałem to parę ładnych lat temu jeszcze chyba przed budową M2C :wink:
Częste 138 nie przeszkadza zbyt mocno, na Utratę jest potrzebne 338, które w dodatku jeździ z nim w stadzie.

Proponowałem gdzieś spiralne 222 - dalej mi się podoba ten pomysł (z Puławskiej w lewo w Madalińskiego, potem w lewo w Wołoską, zawrotka na rondzie przy Racławickiej). Na czas remontu TŁ 138 powinno zostać po praskiej stronie. Co do Rozdroża z Pl.Uniii? Do pomyślenia.
ŁK

ODPOWIEDZ