Elektrobusy
Cały dzień jeździ ten sam wóz. Ponieważ postoje dla 168 na Spartańskiej bywają długie, a R-7 pod bokiem, to może on się ładuje na zajezdni?
Tak, żona powiedziała mi że wóz ładuje się na zajezdni.
Wymyśl coś mądrzejszego, bo upał wyraźnie Ci nie służy.
Czego nie rozumiesz w słowie pisanym? Nauka czytania ze zrozumieniem przydałaby się Tobie.
Ekhm.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Od 12.07 koniec łączeń 139 z 251.
Elektryki solówki tylko na 251 w ilosci 4 brygad całodziennych.
Elektryki solówki tylko na 251 w ilosci 4 brygad całodziennych.
Na krańcu Browarna coś się dzieje ponieważ wystają z chodnika dwa cosie wyglądające jak indiańskie namioty, a z tyłu w parku dwa nowe transformatory wyglądające z daleka jak miejskie szalety.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
TransportPubliczny.pl i Wyborcza.pl piszą że we wrześniu mają ruszyć wszystkie ładowarki w Wilanowie, później dodatkowa na Konwiktorskiej, a na przełomie września i października dwie na Browarnej.
Aż mi się wierzyć nie chce, że tym razem Innogy nie będzie robić miesiącami problemów z podłączeniem. Na Browarnej to tych ładowarek jeszcze fizycznie nie ma. Na Konwiktorskiej to nie mam pojęcia, ale nie słyszałem żeby już stawiali.
W ogóle ta Konwiktorska to dziwna lokalizacja. Nie była planowana jako dodatkowa w przetargu. Poza tym, jest planowana pod 175, czyli rozjadą się końcówki tej linii ze 128. Nie mogli jej postawić na placu Piłsudskiego albo na lotnisku? Były takie przewidziane w ramach "opcji"...
Niemniej jednak, jeśli wymienione ładowarki ruszą, chyba już będzie można mówić o praktycznie pełnym wdrożeniu projektu "elektryków". 106 chyba sobie poradzi z ładowaniem na jednej pętli. 116 i 180 już będą miały ładowarki na obu pętlach, a 128 i 175 najwidoczniej nie będą łączone ze sobą.
Jedyne co, to bym się zastanawiał czy 175 wydoli z jedną stacją ładowania, bo pozostałe linie, nawet jeśli ładują się tylko na jednej pętli, mają co najmniej po dwie (pomijając solówkowe 222).
Aż mi się wierzyć nie chce, że tym razem Innogy nie będzie robić miesiącami problemów z podłączeniem. Na Browarnej to tych ładowarek jeszcze fizycznie nie ma. Na Konwiktorskiej to nie mam pojęcia, ale nie słyszałem żeby już stawiali.
W ogóle ta Konwiktorska to dziwna lokalizacja. Nie była planowana jako dodatkowa w przetargu. Poza tym, jest planowana pod 175, czyli rozjadą się końcówki tej linii ze 128. Nie mogli jej postawić na placu Piłsudskiego albo na lotnisku? Były takie przewidziane w ramach "opcji"...
Niemniej jednak, jeśli wymienione ładowarki ruszą, chyba już będzie można mówić o praktycznie pełnym wdrożeniu projektu "elektryków". 106 chyba sobie poradzi z ładowaniem na jednej pętli. 116 i 180 już będą miały ładowarki na obu pętlach, a 128 i 175 najwidoczniej nie będą łączone ze sobą.
Jedyne co, to bym się zastanawiał czy 175 wydoli z jedną stacją ładowania, bo pozostałe linie, nawet jeśli ładują się tylko na jednej pętli, mają co najmniej po dwie (pomijając solówkowe 222).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O warunki przyłączeniowe możesz wystąpić przed wbiciem łopaty, to raz. Dwa, jeśli jest punkt zasilający w pasie drogowym to Innogy w ogóle nie jest problemem, możesz sobie linię zasilającą poprowadzić do niego i tyle. Z tym, żę wtedy oczywiście budowa i utrzymanie takiej linii jest po stronie inwestora.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
michael112 pisze: ↑30 sie 2021, 22:21TransportPubliczny.pl i Wyborcza.pl piszą że we wrześniu mają ruszyć wszystkie ładowarki w Wilanowie, później dodatkowa na Konwiktorskiej, a na przełomie września i października dwie na Browarnej.
Na Browarnej powinni poprawić zatokę autobusową, ponieważ jest tak krzywa że ładować będzie można tylko z kabla.
Jak to się stało, że jeszcze nikt nie wrzucił informacji o wczorajszym rozładowaniu elektryka na Zawiszy:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... ym-5336292
i nie było dyskusji o przyczynach? Tak nagle się rozładował?
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... ym-5336292
i nie było dyskusji o przyczynach? Tak nagle się rozładował?
Było wspomniane w dziale Wypadki i awarie....person pisze: ↑31 sie 2021, 22:44Jak to się stało, że jeszcze nikt nie wrzucił informacji o wczorajszym rozładowaniu elektryka na Zawiszy:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... ym-5336292
i nie było dyskusji o przyczynach? Tak nagle się rozładował?
185 - najlepsza linia w mieście!